Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum
📍
"Hepiniz bir çıkar mısınız odadan? Hadi güzelim sen de." Batı diğer arkadaşlarına döndü, bu konuyu Feza ile özel olarak konuşmak zorundaydı. Alfa ve Ercan laf dinleyip hemen odadan çıkarken Alphan sevgilisinin yanağından öpüp kulağına uzandı.
"Onu kıracak laf söylersen bunu keserim, zaten şuan çok hassas." Batı'nın önündeki cinsel organı göstererek. "Asla yavrum, nasıl olduğunu öğrenmem gerekiyor." Daha gidip bir de abisiyle konuşacaktı bu durumu.
Alphan Feza'nın saçlarından öpüp korkma bir şey yaparsa döverim onu diyerek oğlanın gülümsemesine neden oldu. Teşekkürler dedi oğlan sadece, korkmaktan ziyade biraz üzgün hissediyordu.
Herkes bir bir çıkarken odada sonunda ikili kalmıştı. Batı yavaşça arkadaşının yanına, yatağa oturdu.
"Miden iyi mi şimdi? Ağrın var mı?" Abisinin böyle bir şeyi yapmasına inanamıyor, inansa bile bu nasıl olabilir diye düşünüyordu. "İyiyim... Batı, özür dilerim ben." Gözleri dolmuştu hemen.
"Şş sakın özür dileme, sadece nasıl oldu ne oldu anlat bana tamam mı? Abim bir omegayla görüşüyordu... Nasıl siz..." Oflamıştı, bunca problemin içinde şimdi de bu çıkmıştı. Abisi bebeği kabul etmezse ne olur düşünmek bile istemiyordu.
"Hani demiştim ya sana bir parti var garsonluk yapmaya gideceğim diye. O akşam abin de oradaydı işte, beni fark etmişti ve hatta ayak üstü sohbet bile ettik. Geceye doğru bir alfa benimle alay etme amaçlı arkadaş grubunun içine çekti beni, şirket sahiplerinin oğullarıymış hepsi ben de bilmiyordum ama bir şey de yapamıyordum zaten." Parmaklarıyla oynayıp duruyordu.
"Biri belime elini atıp okşamaya, kulağıma da bir şeyler fısıldamaya başladı. Çok korkmuştum Batı, hemen gözlerim doldu ben ne yapacağımı bilemeyerek sadece bekliyordum bu işkencenin bitmesini. Sonra abin geldi, bir anda çekti beni yanına küçük kardeşi olduğumu, o nedenle rahatsız etmemelerini rica etti. Malum o da o şirketlerde bir çalışan... Ama sözü dinlendi, o gece hiç kimse bana bulaşmadı." Burnunu çekti, elinin üzerine bir damla yaş düştü.
"Gece çıkışta abin bıraktı beni eve, gidene kadar da azıcık da olsa sohbet ettik. Sonra bilmiyorum Batı ben kalbime sahip çıkamadım, olmadı işte... Bir kaç kez aradım abini, sadece öylesine konuşalım diye. Beni küçük kardeşi olarak gördüğü için hep konuştu, asla kötü davranmadı..." En çok da buna içerleniyordu, o Baha'nın küçük kardeşiydi yalnızca.
"Bir akşam üstü denizde yürüyüş yapıyordum, tesadüfen o da oradaymış. Kahve ısmarladı, konuştuk hep o kadar mutluydum ki... Bir kaç saat sonra terlemeye başladı, rutunun geldiğini ve hemen eve gitmesi gerektiğini söyledi." Buradan gerisi onun adına çok utanç vericiydi.
"Batı beni affet... Ben ilk kez insan gibi bir şeyler yaşamak istedim. Aşağılanmadığım biriyle, aşık olduğum biriyle bir şeyler yaşamak istedim. Onunla beraber olmak istediğimi söyledim, abin hemen reddetti. Reddetti ama rutu olduğu için mantıklı düşünemiyordu. Ona sarıldım, onu öptüm... Bana dayanamayacak hale gelince de..." Başını eğdi, yanakları utançtan kıpkırmızı olmuştu.
Batı ne diyeceğini, kime kızacağını bilemedi ilkin. Ardından reşit dahi olsa abisinin ne olursa olsun bunu yapmaması gerektiğine karar verdi.
Feza'nın saçlarını okşadı.
"Feza aşık olmak senin suçun değildi, kaybedeceğim bir şey yok diye bu şekilde davranman da hoş değildi. Olan olmuş, bana sonrasından bahset. Abim sana nasıl davrandı?" Feza'yı üzmüşse de icabına bakardı.
"Çok kötü hissetti sonrasında, sürekli beni aramaya sormaya başladı. Ama şey gibi değil işte... Sever gibi değil de yaptığı şeyden pişman olduğu için..." Çok istiyordu sevilmeyi, çok Baha'nın onu biraz olsun sevmesini.
"Ona kızma Batı, her şeyi ben yaptım ben buldum başımda. Okul bitince o bahsettiğin yere giderim çalışmaya, doğuma yakın ayrılırım işten rahat olurum." Tek başına daha güçlü durabilirdi bu hayatın karşısında, ailesinden uzakta olmak iyi olacaktı.
Batı'nın kaşları çatıldı.
"Arkadaşım demem elime alırım şimdi seni, bir halt yediniz ikiniz de sorumluluk alacaksınız. Doğurmak istiyorsun bunu anladım ama öyle tek başına olmaz, oturup bu durumu konuşuruz. Ben şimdi abimin yanına gideceğim sen de Kılıç'larla beraber eve geçecek güzelce besleneceksin tamam mı?" Feza küçülerek Batı'nın kolları arasına girdi.
"Lütfen ona baskı yapma, beni hiç sevmeyen bir adamla çocuk için bir arada durmak istemiyorum. Hem belki o omegayı seviyordur..." Batı sus dedi sadece, bunun da çaresine bakacaktı. Oğlanın saçlarından öptü ve ayağa kalktı.
"Ben akşam gelirim, belli olmaz belki abim de gelebilir. Seni ararsa açma salak salak konuşursun şimdi canımı sıkma tamam mı güzelim?" Feza uslu bir şekilde başını salladı. Batı'nın odadan gidişini ve herkesin içeriye girişini seyretti. Bir kaç dakika sonra Vita da gelmişti yanına.
"Ay benden önce hamile kalmayı becerdin ya gerçekten bir şey demiyorum sana. Kız olsa bari malum erkekler çirkin aptal mal oluyor da biraz." Alfa Kılıç kaşlarını çattı vitaya. "Hepimiz erkeğiz?"
"Iyy sus sana bakınca midem kalkıyor zaten."
"Alphan!"
"Ercancım ilgilenir misin hayvanınla etrafa saldırıp duruyor bu."
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.