❄️8

3.5K 381 77
                                    

Keyiflice okuyun la 🌼

📍

Vitanın evi cinsiyetsizin evinden daha beter sayılırdı. Alphan'ın annesi baygınlık geçirirken babası bir oraya bir buraya volta atıyordu. "Sen bizimle dalga geçmiyorsun değil mi? Bak Alphan her şeye tamam ama ne demek ruh eşim cinsiyetsiz? Sen ne dediğinin farkında mısın?"

"Ne dalga geçmesi baba? Ben onu seviyorum hem, çok seviyorum." Başı dik, hissinden emin ve Batı'nın ne kadar doğru bir adam olduğunun bilince konuştu. Ne olursa olsun onunla beraber olacaktı.

"Tamam... Tamam dur bir saniye. Baskın olmaya hazır mısın sen?" Vitalar delta ve alfalar harici türlere karşın baskın tür oluyordu. Bu pek görülmüş olmasa da kitaplarda yazan bilgi buydu.

Zaten günlerdir hayal etmemeye çalışıyorken babasının kurduğu cümle tüm direncini kırdı. Batı onu hiçbir şey yapmazken bile ayartabiliyordu. "Baskın değilim..."

Eğer utanmaz biri olmasaydı kesinlikle utanırdı fakat o utanmak yerine bir de hayal ediyordu. "Baskın değilim derken? Ne zamandır cinsiyetsizler baskın oldu? Hem de bu kadar pasiflerken?" Türlerinin pasifliğinden söz ediyordu adam, onlara insan muamelesi dahi yapılmıyorken nasıl maskülen bir duruşa sahip olabilirdi merak ediyordu adam.

"O farklı, tanısaydın anlardın." Vita babasına bakıyordu, onu bir şekilde elbette ikna edebilirdi fakat bunu Batı'nın kalbi kırılmadan halletmeliydi.

"Oğlum sen nasıl bir şeyin içine düştün farkında mısın? Hangi cinsiyetsiz iyi çıkmış da mutlu olunmuş? Hayatını karartacak bu çocuk, kıralım ruh eşi bağını." Annenin kendine gelmesiyle zehir zemberek sözlerini sıralaması bir oldu.

Alphan hemen elini sakladı, hiçbir güç bağını kırmasına sebep olamazdı.

"Olmaz, asla ama asla bağımı kırmam. Siz beni hiç sevmiyor musunuz? Benim mutluluğum , huzurum umrunuzda değil mi?" Hayır ağlamayacaktı. "Oğlum o cinsiyetsizle nasıl mutlu huzurlu olabilirsin?"

Kadın çıldıracaktı, Alphan bunu annesinden asla beklememişti.

"Bana bakar o, hem ben o varken hiçbir şey istemiyorum tamam mı? Çok fakir de yaşarım." Yaşardı tabii, Batı onu sevdiği sürece her şekilde yaşayabilirdi. "Pekala, gelsin tanışalım. Eğer sana bakamazsa bu iş olmaz."

Biricik Vita oğlunun çalışmasına izin veremezdi adam. Bu kadar üstün bir tür bir cinsiyetsiz için çalışıp para kazanamazdı.

"Yarın beni alacak, pikniğe gideceğiz."

Adam oğluna döndü. "Senin zengin olduğunu biliyor mu? Paran için seni kullanmasın? Bu devirde kimseye güven olmaz." Alphan göz devirdi, bazen ailesine çok sinir oluyordu.

"Bende kendimi kullandıracak göz mü var? Onun peşine takılan da bendim, gözüne kestiren de bendim. O yüzüme bile bakmadı." Ne kadar canını sıksa da durum buydu, Batı en başından beri ona hiç bakmamıştı. Eğer o adım atmasaydı Batı ona asla bakmayacaktı.

"Biri için gerçekten bu kadar alçalmak ne demek? Peşinden koştuğunu nasıl da kolayca söyleyebiliyorsun. Yarın görüşelim şu oğlanla, sadece senin için susuyorum Alphan. Eğer ki yanlış bir harekette bulunursa onu ezerim, bitiririm onu." Adamın sert, sinirli sesiyle Alphan gözlerini kapattı.

Babasıyla zıtlaşıp da hoşlandığı adamın zarar görmesini istemiyordu.

"Tamam, görünce sen de anlayacaksın." İkilinin arasında gergin bir bakışma geçse de her şey Batı'yla ailenin tanışmasına bağlı olarak gelişecekti. O nedenle Alphan olabildiğince güzel şeyler hayal ediyordu, hoşlandığı adamın herkesi etkileyeceğini biliyordu.

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin