Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Akşam gün batarken Vita yorgunlukla uyuyakalmıştı. Güzel yüzündeki endişe tohumları yerini koruyor, dudak hareketinden üzgün olduğu anlaşılıyordu. Batı bir kaç gün önce kendisine verilen anahtarla sakince odaya girdi.
Cinsiyetsiz kapıda ayakta durup uyuyan sevgilisine baktı, bu şeyi bilseydi asla düğümlenmez, belki de uzak dururdu vitasından.
Üzerindeki hırkayı çıkarıp koltuğa koydu ve usulca sevgilisinin yanına uzandı. Bir kaç saniye iyice oğlana sokulmuş, ensesinden öpmeyi de unutmamıştı. Vita uykulu halde mırıldandı.
"Batı?..."
"Hm? Efendim güzelim?" Alphan gülümsedi, şimdi içi sıcacık olmuştu işte. "Geldin mi? Nereye gittin?" Sıkıca sarıldı sevgilisine, yüzünü genç adamın boynuna gömdü. Huzur bulmuştu sabahtan beri. "Geldim... Babamla biraz konuşmam gerekiyordu. Malum artık tek başıma bir evi geçindireceğim. Vitam... Ben bir kaç şey öğrendim cinsiyetsizlerle ilgili." Derin ve sıkıntılı bir nefes aldı, vitanın dudağının kenarından öptü.
"Ne? Ne öğrendin?" Aşktan mayışmıştı Alphan ve muhtemelen birazdan Batı konuşurken uyuyacaktı. "Ben cinsiyetsiz olduğum için senin bütün gücünü alıyormuşum. Bu nedenle de benden uzakta yaşarsan ölecekmişsin. Alphan ben buna dayanamam, biz... Hemen evlenelim olur mu? Ben ev için çok çalışırım, çok çabalarım."
"Biliyorum bunu, sen yeni mi öğrendin?" Tatlı tatlı konuşmasına karşın konuştuğu konu hiç de tatlı değildi. "Bilip nasıl buna izin verebilirsin Alphan?" Geriye çekildi yatakta. Problemleri güzelce konuşulmayacak kadar önemliydi. "Batı ben sana her şeyimle, ne olduğunu bilerek geldim. Eğer bunu kaldıramayacak olsaydım hiç kendimi riske atmazdım. Bunu babam da çok iyi bildiği için tüm malını mecbur sana verecek."
Vita derin bir nefes aldı. "Beni kaybetmeyi ne sen ne de babam göze alamaz bence... Hm? Öyle değil mi?" Yavaşça yanındaki adama sokuldu yeniden. Batı'yı olabildiğince sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Göze alamam tabii ki, bu hayata tutunma sebebim oldun sen benim. Yüzüne bakarken bile içim gidiyor nasıl ölümünü seyredebilirim ki?!" Vitanın sabahki endişeleri bir bir yok olmaya başlamıştı, yüzü şimdi daha canlı, daha hoştu takındığı ifade.
"O zaman sadece beni sev, başka da işin yok zaten değil mi?" Batı'nın çenesini öptü ve gözlerini kapatıp adamın göğsüne yaslandı, çok uykusu vardı. "Yok tabii... Çok seviyorum seni. Ee kabul ediyor musun benimle hemen evlenmeyi? Belki biraz zorlanırız ama yuvamız güzel olur."
Alphan gülümsedi, sevgilisi o kadar hoş bir adamdı ki bununla nasıl başa çıkacağını bilmiyordu. "Şey ben tabii ki kabul ediyorum ama babam ne der bilemem tabii." Biraz kendisini naza çekse iyi olurdu.
Hep adamın üstüne atlamaktan yorulmuştu.
"Bu hafta sonu konuşsam iyi olur babanla, bu sırada abim Baha bize ev bakacak. Şimdilik 1+1 olacak evimiz, belki ileride çok daha büyüğüne taşınırız kim bilir!.." ikili mayışmıştı iyice, genç adam sevgilisinin çenesinden öptü, kendisine daha da çekti ve burnunu vitanın saçlarına daldırdı.
"Kokunu özlemişim..."
Vita ellerini cinsiyetsizin saçlarına daldırdı, Batı'nın bu şekilde onunla ilgilenmesini çok beğenmişti. "Ben seninle her yerde yaşarım, bu yatakta bile hiç kıpırdamadan seninle kalabilirim." Genç adam oğlanın parmak uçlarını tek tek öptü ve vitanın kıkırdayıp durmasına neden oldu.
"Sadece benimle kal o zaman, hep benimle ol."
"Hay hay."
--------
"Acıyor mu?" Cinsiyetsizin bileğini tutup, tentürdiyotlu pamuk ile yara olmuş yeri temizlemeye çalışıyordu alfa Kılıç. "Azıcık..." yine rahat durmamış yakan top oynarken yere düşüp bileğini sürtmüştü yere dizini de yaralarken.
"Betaların ne kadar aptal olduğunu biliyorsun, neden onlarla yakan top oynadın?" İçi gidiyordu Ercan hafifçe inlerken. "Beni öyle çağırınca... Heveslendim işte." Oysa betalar sadece eğlence arıyorlardı.
Öyle ki tüm oyun boyunca herkes cinsiyetsize top atmış, alfa kılıç gelene dek ise hep ayağına hedef almışlardı. Alfa gelince de bağırışıyla herkesi dağıtıp yerdeki oğlanı kucakladı ve odasına getirdi.
"İyi yaptın, ya kafanı çarpsaydın? Aklım çıktı sen düşünce." Kurdu az kalsın kendisini parçalayacaktı, üstelik o da yetmezmiş gibi kendisi de çok endişelenmişti. "Özür dilerim..." başını eğmişti mahçupca.
"Eğme başını, özür de dileme benden. Senin canın benim için ne kadar önemli biliyor musun da özür diliyorsun kuruca?" Çıkışına şaşkınca baktı Ercan, ne ima ediyordu acaba bu kazulet.
"Ne?... ben önemli miyim? Bağ yüzünden mi?" Cinsiyetsizin gözleri daha mı güzeldi bu ara? Sanki daha bir ilgi çekici gelmeye başlamıştı. "Hem öyle hem değil... Neyse azıcık daha dayan bitiyor temizlemem. Sonra biraz uyursun yemek getiririm sana."
"Olmaz! Ben odama gideyim." Zaten sürekli laf işitıyordu okulda, omegalar bazen kendi aralarında sesli bir şekilde konuşuyordu. Pek güzel konuştukları da söylenemezdi. "Sebep? Sana gidebilirsin falan da demedim üstelik."
"Odanda... Baş başayız." Dudakları büzülmüş, tırnaklarına dikmişti gözlerini. Alfa kılıç gülümsememek için kendisini sıktı, yüzü muzip bir hal almıştı şimdi. "Ee bir şey mi yaparım sana, ondan mı korkuyorsun? Yani sen de haklısın şimdi, kokun da hoşuma gitmeye başlamışken neden sınırı zorlamayayım ki değil mi?"
Ercan hafifçe iç çekti, Kılıç'ın dibine geldiğini hissedebiliyordu. "Ondan değil... Eminim ki bir şey yapamazsın bana, herkes hakkımda çok ayıp şeyler diyor." Her şeyin yanında bir gün onu kenara atacağını, çünkü alfanın baş alfa olup çok daha güzel biri ve güzel bir ırkla olması gerektiğini de dile getiriyorlardı.
"Kim ne diyor?" Oğlanın bacağını sinirle sıktı, cinsiyetsiz beklemediği hareketle geriye çekildi hemen. "İşte biliyorsun alfa... Senin sadece ihtiyaçlarını giderdiğimi diyorlar. Ailen de bana acıdığı için almış... Öyle." Kısmen doğruydu, ailesi ona acıyordu, en azından adam. Kadın da oğlana ağır ithamlarda bulunuyordu.
Kılıç, oğlanın çenesinden tutup biraz daha yanaştı ona. İkili burun buruna gelene dek durmamıştı, artık güzel kavun kokusu burnunun hemen ucundaydı. "Kavun... İçimdeki alfa kurt ne diyor biliyor musun?" Ercan yutkunarak genç adamın gözlerine baktı. "Ne diyor?"
"Bana deli gibi o bizim eşimiz, yuvamız diyor. Sence bu deli kurt o küçük piçlere ne yapar?" Heyecanlandı oğlan, içi kıpır kıpır oldu. "Ne yapar?"
"Tanrıya kavuşturur hepsini." Ercan dudağının kenarını ısırdı. "Peki sen? Kurduna kızıyor musun beni istiyor diye?" Başta alfayla kurdu çok tartışmış, onu istemediğini söylemişti. "Kızıyorum."
Oğlanın yüzü düştü, göğsü ağırca inip kalktı. Çok, çok fazla üzgün hissediyordu.
"Bunca zaman neden seni hiç fark etmemiş diye..."
📍
Romantik olacağım diye oğlanın dengelerini şaşırttı adam.
Bölüm nasıldı??
Bir de; sigma ilk beş yıl 4 yaş alacak. Sonraki dönemde her şey normal ilerleyecek, sadece hızlı büyümesi durdurulamasın diye her yıl 4 yaş dedim.
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.