❄ 37

1.2K 218 68
                                    

Keyiflice okuyun lâ

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

Batı, derince uyuyan eşinin saçını kulağının arkasına sıkıştırdı. Yarım saat kadar önce beraber olmuşlar, oğlan yorgun düşüp hemen uyumuştu. Uzanıp kaşının yanından öptü oğlanı.

Ağzı kuruduğu için su içme ihtiyacıyla yataktan kalkıp mutfağa geçti. Herhangi bir balayı yapmadıkları için kredi çekip bir tatil ayarlamayı düşünüyordu genç adam.

Düşünceli halde suyunu acele etmeden içti. Duvardaki saate baktığında gece yarısı 2 olduğu gördü ve derin bir nefes aldı. Sabah önemli bir kaç toplantıda kayınpederinin yanında not tutacaktı.

"İşten dönerken vitama güzel bir buket yaptırsam fena olmaz, yanına da frambuazlı pasta alırım... Bunu unutmayayım ya. " Söylene söylene şu bardağını makineye koyup mutfaktan çıktı.

Tam salona geçerken telefonu çalmaya başlamıştı, arayana baktığında abisi olduğunu gördü. "Abi? Bir sorun mu var?  Evde bir şey mi oldu? " Annesine veya kardeşlerine bir şey olsun istemiyordu asla.

"Yooo... Nee olcakk ki. " Ses tonundan sarhoş olduğu belli oluyordu. Batı oflayıp abisini paylamaya başladı. "Abi noldu da içtin yine? Hani bırakmıştın içmeyi? Ne zaman büyüyüp sorumluluk alacaksın sen? " Abisinin bu çocukça hallerinden bunalmıştı. Daha bu sabah Feza niye telefonlarımı açmıyor diye darlamıştı genci.

"Benn Fezamı özlediiim. " İç çekti cümlesinin hemen ardından. Genç oğlanın sesinin tonunu bile delicesine özlüyordu şimdi. "Feza'nı mı özledin? Hayırdır kafana tuğla mı düştü senin? Genelde akıllıca davranışlarda bulunmazsın pek. " Sevgilisini uyandırmamak adına balkona çıktı Batı.

"Çok! Özledim. " Devamında küçük bir çocuk gibi burnumda tütüyor, dedi. "Batı... Af dilesem bana şans verir mi? " Sesi bir hayli üzüntülü çıkıyordu, aynı zamanda sarhoş hali de epey bir belli oluyordu.

"Abi seviyor musun ki sen? Emin misin kendinden? " Batı da üzgündü, hem arkadaşı adına hem de abisi adına. O da çok isterdi ikisinin de mutlu olmasını. "Batı ben betaya aşık değildim ama ona söz vermiştim... Ama Feza olmadan yaşayamıyorum ben. Baktığım her yerde onun güzel gülümsemesi beliriyor. Sesini duymak için her şeyimi veririm. İki haftadır benimle konuşmuyor delireceğim artık. " Kaldırıma çökmüş halde konuşuyordu Batı'yla.

"Niye gitmedin yanına? Nerede olduğunu biliyorsun abi. Madem onsuz yapamıyorsun neden yanına gitmedin? " Batı sıkıntıyla şakaklarını ovmaya başladı. "Beni unutmaya başladı... Baksana telefonlarımı açmıyor... Kesin unuttu beni. Ben nasıl karşısına çıkacağım ki, sevmiyor beni artık. Vazgeçti benden. " Batı küçük bir çocuğu eğliyormuş gibi hissetti bir an.

"Aynen abicim o kadar basitti zaten bu işler. Öyle bir kaç ayda bitiyor aşk sevgi falan. " Baha'nın iç çekme sesini duydu genç. "Abi Allah aşkına biraz zekice düşün, seni unutmaya çalışıyor ama unutamamış ki hiçbir şey olmamış gibi konuşmuyor. Yanına git ve ona ne kadar aşık olduğunu anlat. "

"Anlatayım değil mi? Gideyim yanına? Beni kabul eder mi ki? " Başını yanıbaşındaki elektrik direğine yasladı. "Eder, sen tatmin edici konuşursan neden etmesin? Önce eve git dinlen ayyaş gibisin. Ayılınca toparlan git. " Baha genç onu görmese de başını salladı.

"Tamam... Eyvallah lan, evlilik yaradı sana. " Batı gülümsedi, hadi eve git abi dedikten sonra kapattı telefonunu ve yatak odasına geçti.

"Güzelim? Uyandırdım mı seni? " Alphan uyku mahmurluğuyla etrafa saf bir şekilde bakıyordu. "Yanımda yoktun... Ben uyandım. " Batı'nın kokusunun gittiğini fark edince hemen uyanmıştı. "Nereye gittin ki sevgilim? "

" Su içmeye gittim sonra da abim aradı balkonda onunla konuştum güzelim. " Eşinin yanına oturup hemen sarmaladı genci. Saçlarından koklayarak öpücük aldı ve vitanın belini okşadı usulca. "Bu saatte neden aramış ki? Ailene bir şey olmadı değil mi? "

Sesi endişeli çıkmıştı istemsiz, Batı onun bu ilgili tavrına karşın gülümsedi. "Hayır güzelim endişe edecek bir şey yok. Abim Feza'ya olan aşkını kabul etmiş, içip içip beni aramış. Çok özledim Fezamı diyor. Biraz cesaret verdim yanına gitmesi için, abimi tanırım içeçek kadar dert edindiyse gerçekten değer veriyor demektir. Kendi ağzıyla da söyledi zaten... "

Alphan burnunu adamın göğsüne yaslamış halde gözlerini kapattı, şu an dünyanın en huzurlu varlığıydı şüphesiz. "Üzmez değil mi benim ponçiğimi? Üzerse onun önündeki uzvunu koparmak zorunda kalacağım çünkü. "

Batı güldü sesli bir şekilde. "Böyle bir şeyi yaparsa kopar zaten yavrum, en büyük destekçin benim. " Alphan tamam o zaman diyerek sokuldu iyice gence.

"Yarın dışarıda yiyelim mi yemeği? Böyle  baş başa güzel olur. " Üç ayı geride bıraktıkları evlilikleri sorunsuz devam ediyordu. Tek problem vardı.

Batı akşamları evde olduğu için gündüz Alphan'ın ne yaptığını ve nasıl olduğunu bilmiyordu pek. Oğlanın hamile olduğunun da farkında değildi.

"Olur yavrum, hem sen de evde sıkıldın zaten. Ben güzel bir yer bulmaya çalışırım, sen sadece süslen ve akşama hazır ol. " Alphan geriye çekilip şirince gülümsedi.

"Aşkım... Bence sen akşama hazır ol. "

📍

Cok kısa olduğunun farkındayım ama cidden vakit darlığı çekiyorum ve vpn ile giriş de beni sinir ediyor.

Size elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum.

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum 💕💕💕💕

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin