❄️ 30

2K 307 79
                                    


Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Bir kaç saniye önce platformda nikahları yapılmış, törenle evlilikleri onaylanmıştı Alphan ve Batı'nın. Vita heyecanla kirpiklerini kırpıştırırken Batı da yaklaşarak oğlanın sağ kaşının yanından öptü.

Herkesin içinde dudaklarına yapışmak istemiyordu. Zira böyle bir durumda Vita kesinlikle adamın boynuna kollarını dolar, onu zor durumda bırakırdı.

"Niye dudaklarımı öpmüyorsun?" Herkes onları alkışlarken Alphan homurdanmıştı, bu öpücüğü çok ateşli bir şekilde hayal etmişti ve bu nedenle Batı'yı öldürebilirdi.

"Ayıp olur güzelim, herkes burada." Islık sesleri arkadan gür bir şekilde geliyordu, okul arkadaşlarının çoğu da gelmişti törene. "Ben şimdi öpüşmek istiyorum, yoksa ömür boyu çocuklarımıza ve torunlarımıza bu yaptığın şeyi anlatır seninle düşman ederim."

Çok istiyordu öyle kendinden geçmeli bir öpüşme, neticede Batı gibi bir adamı tamamen elde etmesi zor olmuştu ve bunun tadını elbette çıkaracaktı. "Herkes bize bakıyor..."

"Bu kadar korkak bir adamla evlendiğime inanamıyorum. Git kendini öp o zaman, seninle konuşmuyorum bundan sonra." Tam üzgün bir şekilde geriye doğru adım atmışken Batı, uzanarak vitanın belinden tutup kendisine çekmiş, cesurca oğlanın dudaklarına kapanmasıyla da çığlıklar kopmuştu.

Alphan memnunca mırıldanarak eşinin boynuna sardı hemen kollarını, başı geriye gitmiş, beli geriye doğru bükülmüştü. Batı dilini uzatarak vitanın aklını başından alan o öpüşmeyi verdi, dilini oğlanın damağına sürttü.

Alphan'ın resmen başı dönerken zevkten uyuşmuş halde nefes nefese çekildi geriye. "Batı... Aşkım bu... Bu çok ateşliydi!!!!" İstediği olduğu için tüm keyfi geriye gelmişti oğlanın, sıkıca sarıldı eşine ve cilveli bir şekilde arkasını dönüp yürümeye başladı ailesinin yanına doğru. Batı ise tanrıdan sabır dilenip oğlanın peşinden gitti.

İkilinin ailesi tek bir bölgede konuşarak törenin gerçekleşmesini beklemişlerdi. Sık sık sohbet ederek geçiren iki aile epey kaynaşmış da sayılırdı, erkekler pek buna katılmasa da hanımların keyfi yerindeydi.

"Anne baba çok güzeldi değil mi? Ben çok çok beğendim!" Neşeyle kıkırdadı Vita, üzerindeki beyaz, zarif takım elbisenin ceketini giymemiş, işlemeli gömleğiyle durmayı tercih etmişti. " Az önce hatırlasaydın keşke annen baban olduğunu, gözümüzün önünde öyle... Neyse."

"Ya baba ben bir kere evleniyorum ve kocamla böyle bir olmalı ama!" Dudaklarını büzerek oturan babasının arkasından sarıldı eğilerek. "Tabii... Olmazsa balayında boşuyorlarmış sizi."

Alphan ya baba diyerek kıkırdadı, babasının kıskandığını anlamıştı. Batı ise mahçup hissediyordu bir anda öyle bir davranış gösterdiği için. Cinsiyetsizin omzuna kolunu attı alfa Kılıç. "Senin yüzünden bizimkiler de özenecek şimdi öyle öpülmeye."

"Ya sen de yapma Kılıç, zaten mahçup oldum." Alfa güldü ve yanında dikilen Ercan'a baktı, oğlanı az önce epeyce bir utandırdığı için yanakları kıpkırmızı halde kendisinden başka her yere bakıyordu.

"Gözlerini ne diye öyle kocaman açıyorsun? Ben de seni aynen böyle öpeceğim evlenirken."

"Ne?! Yani... Biz evlenecek miyiz ki?" Ercan böyle bir cümle beklemiyordu Kılıç'tan, resmen evleneceğiz diyordu. "Elbette evleneceğiz, ne o evlenmemeyi mi düşündün sen?"

"Yok... Düşünmedim." Yanakları kıpkırmızı olmuştu utançtan.

"Valla öperken hiç de mahçup gibi değildin, öyle ya da böyle kaptın vitayı. Doğacak şeytanımız tüm dünya için bol kaoslu olsun, amin." Vita kuzenine dil çıkarırken Batı sadece saçmalama demekle yetindi.

Birazdan ikili dans etmek için platforma geçecekti. Müzik için şarkıcı sahneye geçerken alfa kılıç da Ercan'ın belinden tuttu. "Dans edelim." Daha da bir şey demeyip oğlanı yöneldirdi.

Batı ve Alphan ise piste çıkmıştı çoktan. Genç oğlan vitanın belinden sıkıca tutmuş, ikili çalmaya başlayan romantik şarkıyla dans etmeye başlamıştı. "Resmen evlendik... Artık tamamen birbirimize aidiz... Çok mutluyum aşkım."

"Evet güzelim, hiç ayrılmamak üzere bir söz verdik. Umarım seni asla üzmem veya bir aptallık yapmam." Güzel sevgilisinin kokusu burnuna doldukça huzurla nefes alıyordu cinsiyetsiz. "Böyle bir şeyin olacağını sanmıyorum asla."

"Ben de öyle umuyorum sevgilim..."

İkili sarmaş dolaş dans ederken Baha'nın annesi, alfaya bir omegayı veya bir betayı dansa kaldırması gerektiğini söyleyip duruyordu. "Hadi oğlum... Bak çok güzel kızlar var, ah bak bizim Feza'nın yanında çok zarif bir omega var. Hadi onu dansa kaldır."

Baha omegayla konuşan Feza'ya baktı, son bir haftadır onu hiç aramamıştı. Bir kaç kez o arar diye molaya çıksa da Feza aramayıp onu her defasında görmezden gelmişti. Annesinin kolundan ittirmesiyle ayağa kalktı genç adam, omegaya baktı şöyle bir. Güzel bir hanımefendiye benzemesi üzerine annesinin neden onu beğendiğini anlamıştı.

Bir cinsiyetsizle gülümseyerek konuşabilen omeganın çok iyi biri olduğu kanısına varmış olmalıydı kadın.

Kendinden emin adımlarla ikiliye doğru yürümeye başladı. Bir kaç adım atmışken onu fark eden Feza ise başını hemen omegaya çevirdi. Genç kız ise utanarak konuşmaya başladı. "Şu gelen alfa çok yakışıklı değil mi? Bizimle konuşmaya geliyordur umarım."

"Baha abi mi? Batı'nın abisi o, şey muhtemelen bizim yanımıza geliyor." Kalbi sızlamaya başladığı için derin nefesler aldı genç oğlan. "Şey ben konuşsam olur mu?"

"Olur tabii... O gelsin, ben uzaklaşırım şimdi." Feza durup da adamı engelleyecek değildi, onun zaten sevdiği adama benzeyecek bir çocuğu olacakken bir de üstüne nasıl kıskanmaya hakkı olabilirdi ki?!

"Feza... Merhaba." İkiliye ithafen konuştu Baha, genç kız şirince gülümserken Feza kısık sesle merhaba demişti. "Ben Baha, Batı'nın abisi." Genç kızın yanakları allanırken Feza iç çekti, dudağının kenarını ısırarak yere baktı. Midesi bulanıyordu biraz, üzgün olduğu için.

"Ben de Aleyna, çok memnun oldum." Baha da gülümsedi genç kıza, zarifçe kendisine uzatılan eli tutup memnun oldum dedi. "Eğer iznin olursa... Feza'yı biraz senden çalmak istiyorum. Dans etmek için."

"A ah... Öyle mi? Ha şey tabii ki." Kız hayal kırıklığıyla zar zor konuştu. Feza ise o kadar dalmıştı ki yere, kendisi hakkında söyleneni duymamıştı bile, bir an önce eve gidip uyumak istiyordu.

"Feza? Hadi!"

"Ha! ne? Ne oldu ki?" Bir an kendisine seslenilmesiyle yeniden ortama döndü.

"Dans edeceğiz Feza, seni dansa kaldırıyorum." Oğlan şaşkınca büyüttü gözlerini. "Ne? Beni mi?"

"Evet, tam olarak seni."

📍

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin