Keyiflice okuyun la
📍
Batı Vita'nın kendisine seslendiğini anlamazken Ercan'a bir şeyler söylüyordu. Oğlan duş kabinlerinde üşütüp burun çekmeye başlamıştı bile.
"Hey sen! Of limon kokulu cinsiyetsiz!" Vita heyecanla genç oğlana doğru yürümeye başladı, etrafta ona bakan ve pür dikkat seyreden insanları dahi umursamıyordu. Batı gözleri irileşmiş halde Alphan'a bakıyor, neden kendisine seslendiğini anlamaya çalışıyordu.
Başı hemen öne eğildi, göz göze gelmeleri yasaktı. Vita sadece deltasınındı ne de olsa, herhangi bir bakışma çok yanlış anlaşılabilirdi.
Güzel Vita kendisine asla bakmayan cinsiyetsizle sinirlendiğini hissediyordu. Tavırlı bir halde burnunu havaya dikti. "Akşam yemeğimi odama getir, 10 dakikan var."
Oğlanı odasına çekerse istediği gibi konuşabilirdi onunla. Batı, başını salladı uslu uslu, bacaklarını hareket ettirip geriye döndü, yemekhaneye. Öylece ayakta dikilen kalabalığı ise bakışıyla dağıttı Alphan, ardından az önce Batı'nın konuştuğu oğlana döndü.
"Adın nedir? Güzelliğinin cezası olarak cinsiyetsiz olarak doğmuşsun kesinlikle." Ercan utanmaz ve uslanmaz bir karaktere sahip olmasına karşın hiç böyle bir iltifat almadığı için kıpkırmızı oldu. "Ercan, vitam."
"Güzelmiş, saçlarını önüne doğru hafif dağınık bırakıp gözlük taksan çok güzel olursun bence. Şey... Yemek almasını söylediğim cinsiyetsize söyler misin bundan sonra emir alacağı tek kişi benim. Benden başka kimseyle konuşup görüşemez." Gerçi odasına gelince çok daha ileriye gidecekti elbette ama arkadaşına da minik bir uyarı yapsa iyi olurdu.
Cinsiyetsizler kendi içlerinde evlenmeyi tercih ediyordu ve bu oğlan maalesef ki güzeldi.
Vita daha ilk günden Batı'nın kapılmış olmasını istemezdi.
"Tamam söylerim vitam, siz merak etmeyin." Gülümsedi Alphan, ürkek bakışları yüzünde dolanıyor, dikkatlice ona bakıyordu. "Odama geçiyorum, kendine dikkat et." Ercan başını saklamakla yetindi, üşüyor, titrememek için kendiyle savaşıyordu.
Alphan ağır adımlarla asansöre ilerledi, hiç acelesi yoktu ve keyfi epey yerindeydi. O cinsiyetsizde bir şeyler vardı ki Vita yerinde duramıyordu. Bu gece kesinlikle bunu çözecekti, göz göze gelecekler ve ruh eşi olup olmadığını kontrol edecekti.
Olmasa bile sorun yoktu. Kesinlikle ondan etkileniyordu ve elde etmek için elinden geleni yapacaktı.
Batı'da ise durumlar farklıydı, vitanın gözüne kötü bir şekilde battığını düşünüp kendi kendine söyleniyordu. "Kokumdan mı rahatsız oldu acaba? Ama iğne kullanmıştım... Etkisi geçmiş olmalı, yoksa neden bana böyle sertçe emir versin ki?! Durup dururken bile insanların canını sıkabiliyorum, gerçekten acınası."
Canı iyiden iyiye sıkılmış halde yemek alıp en üst kata taşıdı, oda numarasını yurt müdüründen öğrendiğinden çabucak odayı buldu, Vita için özel hazırlanmış oda...
Kapıyı çaldı ve beklemeye başladı. Yorgundu, sabahtan akşama kadar dersler, temizlik, sosyal sorumluluk projeleri derken vücudu dökülecek hale gelmişti. Kapı yarı çıplak Vita tarafından açıldı saniyeler içinde, oğlan umursamadan, kapıda bekleyen cinsiyetsize aldırmadan içeriye geçip oturdu.
"Kapıyı kapat ve gel."
Batı tedirgince dediğini yaptı, herhangi bir kurumda resmi bir evrak tamamlayabilmek için lise mezunu olmak zorundaydı ve Vita isterse onu bu okuldan attırarak önünü kesebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
Ficção Geral📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.