Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Bir hafta sonra;
"Kusacağım gerçekten, yemek istemiyorum artık." Ercan sanki hamileymiş gibi sürekli zorla yediriliyordu Kılıç tarafından. Adamın kulağına yükseldi oturduğu yerden. "Sen beni cidden hamile sanmaya başladın bak."
Gülümsedi, kimsenin bir şey anlamaması gerekiyordu.
Alfa Kılıç annesinin evden gönderdiği 10 kiloluk kuruyemiş kutusunu oğlanın önünden aldı, bu sabah koruma getirmişti cinsiyetsiz yesin diye. "Ben mi yediriyorum sence? Kameralardan izleniyoruz hayatım." Hayatım kelimesini bastırarak ve gülümseyerek söyleyip oğlanın boynuna eğildi ve öpüyormuş gibi yaklaştı.
Koku, içini yakmıştı.
Burnunu boyna yerleştirip sürttü, bedenin gerildiğini hissedebiliyordu. Yanlarında oturan arkadaşlarının sohbetlerine dahil değillerdi. "Kucağına kusarsam görürsün, beni götür buradan Allah aşkına. Biraz olsun baskınlığını çek bari üzerimden." Feromon salıp duruyordu Alfa, cinsiyetsiz huzursuzdu.
Etkileniyordu istemsiz ve manasız bir şekilde. Özellikle de göz göze gelmemeye, temas etmemeye özen gösteriyordu. "Olmaz, kokum üzerinde olmak zorunda." Ercan somurturken kılıç biraz daha yaklaştı ve oğlanın beline attı elini. Artık bu gibi temaslar hem çok normal hem de çok heyecan vericiydi.
Cinsiyetsiz bazen heyecandan nefes alamayacak hale geliyor, hemen geri çekiliyordu.
"Mezuniyet için görev seçmeleri başladı, malum pek bir şey kalmadı. Şu genel sınavlar bittiğinde biz de özgür olacağız." Batı en çok da Alphan hayatına gireceği için heyecanlıydı. "Ben zincirin en üstündeyim, yani siz köleler, benim için çalışacaksınız."
Vitanın kendini beğenmiş tavrına Feza kıkırdadı, Alphan kesinlikle çok çekici ve istediğini alabilen bir türdü.
"Baş alfa adayıyım ve kavun da baş alfa adayının sevgilisi?" Onlar da kesinlikle çalışmayacaktı, Ercan alfaya ne diyor ya bakışı atsa da sesini çıkarmadı. Batı gülerek Feza'ya döndü. "Tüm organizasyon yükü üzerimize kaldı iyi mi!" İkilinin gülmesine karşın Alphan homurdandı.
Cinsiyetsizler yük gerektiren her işi yapıyor, her türlü ayak işinde görev alıyorlardı. "Önceki yıllarda da hep beraber yaptık yine yaparız." Feza olabildiğince olumlu düşünüyordu bu konuda, öyle ya da böyle yapacaklardı.
Batı tam arkadaşına eğilip konuşacakken koluna batan tırnaklarla durdu ve sevgilisine döndü. "Vitam?" Ona alımlı bakıp güzel gülümseyen vitanın sinirini kurdunda hissedebiliyordu.
Son zamanlarda kurdunu fazla hissetmeye başlamıştı. Alphan'ın kızgınlığı belki de hafta sonuna denk gelecekti, bilinmez.
"Benimle ilgilen, kim olursa olsun benden başkasına bu kadar yaklaşma. Öldürürüm seni!" Dudakları büzüldü ve gözleri kısıldı oğlana karşı, Batı vitasının yanağını okşadı ve iç çekti.
"Bu kadar kıskanç olman... Ben bununla nasıl baş edeceğim?" Çok hoşuna gitse de sonuçta pazarcılık yaparken onun türünü soran pek çok genç kız oluyordu. Her birini Duygu durumundan anlayabiliyorsa Vita, Batı'nın işi çok kötüydü.
"Düzgün davranacaksın, benden ilgini eksik etmeyeceksin ve bol bol seveceksin. Kimseye de bakma." Biraz sevgilisinin kucağında olup fingirdeşmek istese de şimdi burada basit bir latte içiyor, ortamda dönen kopuk sohbete dahil olmaya çalışıyordu.
"Seni çok fazla seviyorum zaten, kanıtlamama gerek var mı?" Sesindeki yaramaz tını Alphan'ı memnun etti, işte bunu istiyordu. Arzulanmayı, istenmeyi, talep istiyordu Batı'dan.
"Hmm akşam biraz gösterebilirsin ne dersin?" Dudaklarını yaladı aheste aheste, hiç acelesi yoktu erkeği olarak gördüğü adama karşı. "Hmm... Gerdanından öpmek istiyorum." Sesi etkilenmiş ve mayışık çıktı.
"Öp o zaman... Ama önce hak et olur mu sevgilim?!" Masada görülmeyecek şekilde sevgilisinin baldırına elini koydu ve bölgeyi okşadı Alphan. Derin bir nefes alan Batı arkadaşlarına baktı, sevgilisine yaklaştı yine. "Bütün varlığımı versem hak edebilir miyim ki?"
Onu böylesine yüceltmesi...
Alphan kocaman gülümseyip başını adamın göğsüne yasladı. "Sana ait olanı hak etmen gerekmez sanırım hm?" Kelime oyunlarıyla sohbet etmeyi seviyordu, Batı her defasında onu yüceltecek bir şey çıkarıyordu. "O halde bana ait olan şeyi çok güzel sevmeliyim ki hep bana ait olmayı seçsin."
Vita dayanamayarak cinsiyetsizin omzunu öptü, etrafta kimse onlara bakmıyordu. "Bu şekilde konuşarak beni deli ediyorsun." Ağzı kuruyordu, dudaklarını yaladı ve alt dudağını dişlerinin arasına aldı. Batı'nın yutkunduğunu görmek ona iyi hissettirmişti. "Bence daha çok sen beni deli ediyorsun."
"Bu akşam matematik çalışalım mı ya? Ben integralde takıldım kaldım sınavdan düşük almak istemiyorum." Feza'nın ortaya attığı fikir diğer dörtlüye gayet makul gelmişti. Neticede, birbirlerini göreceklerdi yeniden.
"Olur... Sevgilim bana belki biraz anatomi anlatır." Alphan'ın gayet cilveli çıkan sesiyle kılıç öksürdü. "Yavaş... Kuzen... Ben yokken neyse de varken bu kadar uçmasan mı?" Vita gülerek arkasına yaslandı. "Senin varlığın sadece Ercan için bir önemi olsun olur mu kuzen? Çünkü ben karşımda babam bile olsa sevgilimle böyle konuşmaktan geri durmayacağım."
"Hiç uslanmıyorsun."
"Sen de hiç ders almıyorsun bu durumdan, çevrene bak da Ercan'ı süzen dangalakla ilgilen benimle değil." Keyifli keyifli Batı'ya doğru kayarken Kılıç'ın sinirlendiğini acılaşan feromondan hissedebiliyordu.
"Kim lan o?"
Cinsiyetsiz olduğu yere sinerek ayakkabılarına bakmaya başladı. Kılıç'ın gazabından pay almak istemiyordu kesinlikle. Etrafa pür dikkat bakan alfa herkese tek tek bakarken kimsenin garip bakışını görmemesiyle kuzenine döndü.
Sinirli hissediyordu.
"Kimse bakmıyor."
"Ama bakmayacak diye bir kaide yok ki canım benim, bazen görmek lazım."
"Bakmayacak diye bir kaide var bundan sonra, kimse ona bakmayacak." Yanındaki oğlanın gerildiğini anlayamamıştı bile, cinsiyetsiz üzgün hissediyordu. Bir an, çok kısa bir an gerçekten birinin onu izlediğini düşünmüştü.
"Bilemiyorum kuzen, kavununu koklarlar duymazsın bile."
📍
Bölüm nasıldı?
En baba 30 bölüm sürer kitap ya
İlk kez bu tarzda yazıyorum çünkü
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.