Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Madem artık imkanları vardı, o halde oturur ders çalışırdı Ercan. Ne de olsa oğlanın boş vakti bolca vardı ve Kılıç babasıyla şirkete gittiği için onun yapabileceği çok bir şey yoktu.
"Kendisi problemli ama kitapları baya işe yarıyor ya..." parabol çözerken söylediği tek şey buydu. Bir şekilde Kılıç'ı ikna etmeli, o üniversite için sınavlara hazırlanmalıydı.
Belki adam insafa gelir ve ona yardımcı olurdu kim bilir!
"Aslında kötü biri değil... Öyle çatık kaşlı olmasa... Bana emirler vermese... İyi biri. Bana aşıkmış gibi davranırken mesela çok iyi, gözlerimin içine güzelmişim gibi bakması falan... Yani iyi işte." Kendi kendine konuşması alfa Kılıç tarafından bölündü.
"Yani iyi işte olan kim? Kimi düşünüyorsun sen?" Yine odasına kavun kokusu dolmuştu, boğazına gıdıklanma hissi yükselirken yutkundu. "Hiç... Öylesine dedim, kitapta birine."
Alfa Kılıç hmmladı.
"İnanmadım ama neyse, duş alacağım sırtımı ovacaksın kavun. Gel hadi." İşte perti çıkmıştı iki günde, tüm dosyaları elden geçirmek ve onların hepsine hakim olmak zordu.
"Yani keselenebilirsin tek başına, ben fazlalık olmayayım. Hem kokum da seni çok rahatsız ediyor." Ercan bu konuda üzgün hissetse de bir şey gelmiyordu elinden. "Rahatsız etseydi yanıma yaklaşamazdın bile. Neyse boş boğazlıktan hoşlanmıyorum, peşimden gel."
Ercan sessiz bir peki diyerek kalktı yerinden, Kılıç çoktan soyunmuş odadaki banyoya ilerlemişti. "Alfa... İki hafta kaldı." İki hafta sonra çocuk düşmüş gibi yapacaklardı. O zamandan sonra ikisi de ne yapacaklardı bilmiyorlardı.
"Evet... Sorgulama çok." Kılıç sıcak suyu açtı, oğlana döndü. "Hangi duş jeli?" Birini seçmesi için rafı gösterdi. Ercan geçen gün kendi kokusunu anımsatan kavunlu duş jelini seçti. "Sen kokayım yani?"
"Yok... O zaman bu olsun." Naneli duş jelini uzattı genç oğlana, alfa gülümsedi ve Ercan'ın elini itti, kavunlu duş jelini aldı. "Bir kez seçim hakkın vardı kavun, sen seçimini yaptın."
Daha da uzatmadan duşakabine girdi kılıç, altında sadece boxer vardı ve oğlan sırtını ovalayıp çıkınca onu da çıkarırdı.
Cinsiyetsiz de alfayla beraber girdi duşakabine. Lifi eline aldı, kendi üstüne gelen suyu önemsemedi, Kılıç'ın kıyafetlerini giyiyordu zaten. Bu evden gidince üzerindeki kıyafetler de ya yakılır ya da çöpe atılırdı muhtemelen.
"Sen dön diğer tarafa, ben hemen ovalayıp çıkayım." Başını salladı kılıç, oğlanın başı alfanın sırtına ancak ulaşıyordu. "Tamam." Arkasını döndü alfa, suyun yüzüne akmasına izin verdi.
Ercan life duş jelini döküp çocuk yıkar gibi sırtını ovmaya başladı Kılıç'ın, tırnağı bazen genç oğlanın sırtına değiyor, huylanmasına neden oluyordu. "O kesmediğin tırnakları..."
"Efendim alfam? Bir şey mi dedin?" Her gün orada burada alfam demekten ağzına yapışmıştı kelime. Alfa kılıç şaşkınlıkla cinsiyetsize döndü. "Alfam mı?"
"Şey hani her gün diyince.. öyle dilim alışmış özür dilerim." Hala alfa olmasından ötürü Kılıç'tan korkuyordu Ercan. "Önemli değil, alışman da normal."
Ercan hm hm demiş ayağının kaymasıyla endişeyle geriye savrulmuştu. Kılıç oğlanın kollarından tutarak son anda kendisine çekti. İkili burun buruna gelirken belki de ilk kez bu denli bir temasta bulunuyorlardı.
Burnuna, kirpiklerine, yanaklarına gelen su damlaları alfa için seyirlik olacak kadar güzeldi. Bir kaç saniyelik o ömre bedel olan bakışma ikisinin de bileklerindeki yakıcı hisle bölündü.
"Ruh eşi düğümü."
"Biz mi?..." Ercan şokla ne yapacağını bilememişti.
"Biz.."
--------------
Akşam üzeri sahilin az gerisindeki çiçek bahçesinde ağacın altında oturuyordu Batı, Batı'nın kucağında ise güzel sevgilisi uzanıyordu. "Babam hiç sıkıntı çıkarmadı biliyor musun?"
"Bize onay verdi galiba, ondan sıkıntı çıkarmadı." Tüm gün kasa taşıyıp mal attıkları için elleri bir miktar kirliydi, yıkamış olsa da bir iki gün o yeşil renk çıkmıyordu.
Alphan sevgilisinin avuç içini öptü. "Çok mu çalıştın bugün?" Çok seviyordu biricik sevgilisini. "Eh işte, her zaman ki gibi. Alıştım ben buna çoktan, büzme dudaklarını." Oğlan yine de üzülüyordu. "Ama üzülüyorum. Bir daha gitme, babam seni patron yapacak zaten... Aşkım?"
"Efendim güzel vitam?"
"Ben de sekreterin mi olsam acaba? Molacıklarımızda oynaşırdık." Kıkırdaması hayal ettikleriyle kahkahaya dönüştü. "Güzelim... Eğer patron olursam sen odamın en güzel manzarası olursun. Kendini sekreter olup yormana asla izin vermem."
Alphan ya diyerek doğruldu ve sevgilisine sarıldı. "Seni çok seviyorum ama ben! Batı... Bazen... Kurdunu çok kuvvetli hissedebiliyorum. İşin tuhaf yanı sen bunu hissedemiyorsun, mesela şuan... Şuan dönüşmek istiyor, kurduma kur yapıp onu da çıkarmak istiyor... Ama sen tepkisizsin." Buna anlam veremiyordu.
"Güzelim... Güzel vitam çok isterdim onu hissedebilmeyi ama çok zayıf. Yani bir tek seninleyken kurdumun varlığını hatırlayabiliyorum." Vita sevgilisinin dudaklarına kelebek öpücük kondurdu.
"Ben ne yapar ne eder ortaya çıkarırım kurdunu... Sen hiç endişe etme." Batı, gülümsedi. Sevgilisinin göz kapaklarından öptü usulca. Üstündeki pikeyi iyice sarındı, oğlanın üşümesini istemiyordu.
"Asla endişem yok ama korkmuyor değilim... Güzel vitam başımı döndürürken birden koparır diye." Vita kıkırdadı, elbette koparabilirdi. "Gözlerin başkasına değdiği an yerinden çıkmış bil kafanı."
Minik tehditine karşılık Batı, vitanın omzunu öptü. "Nasıl bakabilirim ki? Baksana gözlerime... Senden başkasına nasıl kapılabilirim?"
Alphan şirince gülümseyip genç oğlanın ensesinde birleştirdi ellerini. "Asla kapılamazsın... Benimle evlenecek, benden çocukların olacak ve en son benimle öleceksin."
Onsuz bile ölemezdi, yasak koymuştu Alphan.
"Tamam, tamam güzel sevgilim. Sen nasıl istersen kölen öyle yapar."
"Kölem beni sevsin o halde."
"Kölen sana tapıyor bile..."
📍
Bölüm nasıldı?
Aslında deltayı feza ile yapardım ama bu sefer feza çok acı çekecek
O nedenle Feza'nın eşi olmayacak
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.