❄ 32

1.3K 238 50
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Mezuniyet balosunda dans eden ikiliyi seyrediyordu Ercan ve Feza, bir yandan da Alphan'ın arkadaşı oldukları için önlerine koyulan pasta ve kurabiyeleri atıştırıyorlardı.

"Çok güzel duruyorlar... " Feza iç çekerek konuşmuştu, ardından kaşığına limon sıkıp iştahla içti. Kuvvetle muhtemel aşeriyordu.

"Evet... Gerçekten Batı gerçek bir beyefendi... Tabii Alphan da asil bir soydan gelen biri olduğu için de ikili çok iyi oldular. " Hak veriyorlardı birbirlerine, arkadaşları zaten muazzam bir gençti.

"Alfa Kılıç nasıl davranıyor sana? Şu aralar aramız iyi diyordun geçenlerde. " Bir kendi hayatı boktandı, perişan hali karşısında tebessüm etti. Ercan ise yanakları kızarık halde cevap verdi arkadaşına.

"Annesi başta çok iyi sonra da tam tersine çok kötü davranmaya başlamıştı ya... İşte ben demesem bile yakalı geçen gün, ben baş alfa olacaksam o da benim eşim olacak senden daha da önemli bir konuma gelecek, ona biat edeceksin dedi. " Feza oha gibi bir tepki gösterdi, hemen şokla ağzını kapatmıştı.

"Alfaya bak sen! Ama belliydi yani son zamanlarda üstüne ayrı bir düşüyordu. " Her sabah özenle kahvaltı tabağı hazırlıyor, her akşam odasında zorla uyutuyordu Ercan'ı. "Bence senden gerçekten çok hoşlanıyor... Hatta aşık bana göre... Bana bakın ben doğurmadan yapmayın düğününüzü ya da karnım büyümeden yapın. Herkese kendimi nasıl açıklarım yoksa? "

Her ne kadar gülerek konuşsa da içi buruktu. Arkadaşlarından ayrılmak istemiyor olsa da Baha'nın gözüne kendisini zorla sokarak mutlu olamazdı. Öyle ya da böyle buradan uzaklaşmak zorundaydı.

Ercan iç çekerek arkadaşına sarıldı sıkıca. "Gitmeni istemiyorum... Keşke seninle gelebilsem. "

"Olduğun yerden kıpırdayamazsın bile bensiz. " İkili irkildi birden, Kılıç'ın sesi keskin ve gürdü, biraz da kızgın çıkmıştı. "Feza'dan uzaklaşmak istemiyorum." Arkadaşının yanağından öptü cinsiyetsiz.

"Uzaklaş diyen yok... Zaten sık sık onu kontrol etmek için yanına gideceğiz. Hem onun yanında kalıp hem de üniversite okuyamazsın. " Ercan duyduklarıyla şaşkınca doğruldu.

"Ne? Nasıl yani? Bizim okula gitmemiz yasak ama... " Feza arkadaşı adına çok sevinmişti, o da heyecanla Kılıç'a baktı. "Babamın da okulu var biliyorsun... Belirli başlı bölümleri okuyabilirsin, babam bu konuda sana ayrıcalık tanıyabileceğini söyledi. "

"Diğer cinsiyetsizler peki? " Kılıç ikilinin arasına oturup sevgilisinin beline attı elini. "Bu sistemi biz başa gelmeden değiştiremeyiz güzelim... Ancak biz çoğunluk olunca bu sistemi yıkabiliriz... Seninle evlenecek olmamız buna ilk darbe olacak, sonra yavaş yavaş eğitim ve diğer konularda eşitlik gelecek... Her şey yavaş yavaş olacak. "

Ercan bu gelişmeyle epey bir mutlu olmuştu ki sevdiği adama sarıldı birden.

"Şey enişte bey peki ben de okuyabilecek miyim? " Ercan'a sıkıca sarılıp omzundan öpen alfa geriye çekilip Feza'ya baktı. "Hem bebek hem çalışmak senin için zaten zor olacak, o nedenle eğer istersen bebek doğduktan sonra neden olmasın? Hem sana yardım da edeceğiz. "

Çalışmasına bile gerek yoktu aslında, kılıç ona bakabilirdi kuşkusuz fakat oğlan reddetmişti bunu. Kendi bebeğine kendi parasıyla bakmak istiyordu.

"Zaten her şeyi yapıyorsunuz benim için... Daha fazlasına gerek yok gerçekten. " Kılıç sus bakayım eniştesinin gülü diyerek Feza'yı kolunun altına alıp sıkıştırdı.

"Yaa boğacaksın Feza'yı bıraksana! " Ercan gülerek ikiliyi ayırmaya çalışıyordu. Üçü debelenirken Alphan ve Batı ikilisi yaklaştı yanlarına. "Herkes dans ediyor siz birbirinizi yiyorsunuz, aferin. "

Alphan yorulduğu için oturdu hemen kenara, mühür tutmuştu fakat çok acıyordu. O nedenle daha fazla oynaşamayacaktı, başını yanına oturan eşinin omzuna yasladı.

"Ercan'ın karnı ağrıyor, Feza da hamile... Ne yapalım saygıdeğer evli vitam? " Alfanın dalga geçerek konuşmasının ardından Alphan kuzenin koluna vurdu hemen. "Sıcak su torbasını değiştirdin mi?"

"Değiştirdim... Zaten 20 dakikda bir değiştiriyorum. Siz ne zaman evinize gideceksiniz? " Hep beraber Batı'nın evlerine gideceklerdi, sabah öyle bir karar almışlardı.

"Yarım saat sonra kep atma olacak, Baha abim de gelecek ondan sonra gideriz olur mu? Uyar mı size? " Herkes olur uyar derken Feza konuşmadı pek. Olabildiğince ilgisiz davranmak için çabalıyordu.

Sohbet masada koyulaşırken geldi Baha, herkesle selamlaşıp Ercan'ın yanına oturdu. "Ee gençler... Hepiniz sonunda mezun oluyorsunuz. Umarım hayatta da bu kadar başarılı olursunuz. "

"Ben yeterince başarılı olduğumu düşünüyorum. Sevdiğim kişi eşim ve güzel bir işim de var. " En şanslısı kendisiydi Batı'ya göre. "Doğru diyorsun, kaç yaşına geldim senin kadar olamadım. "

Feza dudağının içini ısırıp tırnağını eline batırdı, öylece tabağına bakıyordu.

"Herkesin hayat şartları aynı değil, ben bugün buldum sevdiğimi sen de yarın bulursun... Veya hiç bulamazsın. " Başını salladı Baha, hak veriyordu kardeşine.

"Ee sizin gidişat ne? " Ercan ve Kılıç'a ithafen konuştu. "İşleri yoluna koyunca ve ben baş alfa olunca evleneceğiz... Plan bu şekilde. " Ercan zaten her şeye tamamdı, kılıç'la ilgili her şeye uyabilirdi.

"Güzel... Sen de gideceksin galiba? Zor olmayacak mı oralar? Senin etin budun ne ki dayanabileceksin ağır yaşam şartlarına. " Çalışabileceğine bile inanmıyordu.

"Gideceğim... Olsun... Olduğu kadar yaparım ben de o zaman. Nereye kadar giderse oraya kadar. " Daha fazla konuşmamak adına ayağa kalkıp içecek kısmına gitti.

"Bir şey mi oldu Feza'ya? "

"Sen ne dersen onu yapıyor... Asıl sana bir şey mi oldu ki bu kadar merak eder oldun onu? " Baha duraksadı.

"Yok... Olmadı. "

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum 💘💘💘

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin