❄️ 19

3.5K 392 83
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Arkadaşlar ben kızgınlık dönemi için smut yazmasam? Yani gerçekten insan yaşamadığı bir şeyi yazmakta zorlanıyor

📍

Yarın için hazırlığını tamamlamak üzereydi Batı, zor olsa da güzel bir bahçeli ev bulmuş, bir haftalığına kiralayabilmek için 2.5 aylık birikimini vermek zorunda kalmıştı.

Fakat değerdi.

Alphan'a her şey değerdi.

Onun kızgınlığını en rahat şekilde geçirmesi için elinden geleni yapacaktı Batı, kendisinin kızgınlığı bulunmasa dahi elinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacaktı. Bıcır bıcır bir şeyler anlatan sevgilisine baktı gülümseyerek.

"Ya Batı salak mısın? Ben babamın bana verdiği cezadan bahsediyorum sen gülüyorsun!" Güzel kaşlarını çatıp kendisine bakması da gülümsemesini kesemedi. "Sana bakmak bana huzur veriyor vitam, nasıl olur da gülümsemeden durabilirim."

"Ay aptal! Gülümse tabii ama ben kötü şeylerden bahsediyorken gülümseme." Şimdi kızgınlığı gitmiş, gülümseyerek bakıyordu Alphan da.

"Tamam güzel vitam, dediğin gibi yaparım bundan sonra." Yemek arasını beraber geçiriyorlardı okulun çatı katında. "Vitam... Ben dilekçemi hazırladım ama bana izin vermezler seninle bir hafta geçirmem için. Yani... Sen izin alabilir misin? İşte biliyorsun olanları."

İlk kez cinsiyetsiz olmaktan bu kadar utanmıştı genç oğlan, şimdi beta bile olsaydı bir miktar olsun saygı görürdü. Fakat cinsiyetsizken kimse onu kaale almıyordu.

"Alırım aşkım!" Dudağının kenarını ısırdı Alphan. "Ne hazırladın ki benim için?" İçi heyecandan titriyordu vitanın, o minik fakat buğulu his içini kapladı yavaş yavaş. Batı ona her şeyiyle çok iyi geliyordu, o farkında olmasa dahi Batı'nın kurdu Alphan'ın kurdunu besliyor, onu daha da güçlü bir Vita haline getiriyordu.

"Bahçeli bir ev tuttum bir haftalığına, biraz zor oldu malum. Yiyecek içecek her şeyimiz var, sana kahvaltıyı ve yemekleri ben hazırlayacağım. Sır vermek gibi olsun, annem tüm hafta sonu yemekleri nasıl yapacağımı öğretti. Her günün menüsü şimdiden hazır. " yutkundu Batı.

"Biraz da şey izledim.." Alphan anlamamıştı. Kaşlarını hafifçe çattı anlamadığından. "Ne izledin aşkım?"

"Hani kızgınlıkta nasıl birlikte olunur ne yapılır falan..." kulakları mı kızarmıştı Batı'nın, Alphan ilk kez oğlanın bu halini görmüştü. "Ay porno mu izledin sen?" Şen kahkahası tüm çatı katında yankı yaptı.

"Vitam! Gülme lütfen, öyle bağırma da... Sana zarar vermek ya da yanlış bir şey yapmak istemiyorum güzelim. Ya istemeden de olsa yanlış bir şey yaparsam? Kızgınlığın kötü geçerse kendimi affetmem." Alphan ayağa kalkıp hemen sevgilisinin kucağına oturdu.

"Sen beni incitir misin sanki sevgilim... Belimi tutarken, dudaklarımı öperken bile bana ipekten yapılmışım gibi davranıyorsun." Kollarını oğlanın boynuna doladı. "Ha ama dersen ki benim mal çok sağlam sen ikiye ayrılırsın.. onu bilemem işte." Son anda Batı'yla dalga geçmesine kendisi kahkaha attı.

"Alphan! Tabii ki öyle bir şey yok. Ben delta değilim sonuçta." Bu konu onu çok utandırıyordu. Kendisi bu konuda ortalama boya sahipti ve asla bu övüneceği bir şey olamazdı.

"Aşkım deltalar neden sadece vitalarla beraber olabiliyorlar biliyor musun? Çünkü bir tek o acıya biz katlanabiliyoruz. Ben hayatım boyunca zevkten daha fazla çekeceğim bir acıyı istemiyorum zaten. Beni öp kokla sev, sevişmek umrumda bile değil. " Sevgilisine eksik hissettirmek istemiyordu.

"Beni sev sadece." Burnunu Batı'nın burnuna sürttü. "Altımda hissettiğim şey bana fazla bile." Kıkırdayarak konuşması karşısında Batı da gülümsedi ve Alphan'ın alt dudağını ısırdı.

"Ömrümün her saniyesini seni severek geçireceğime söz veriyorum güzelim, tamamen sana ait bu kalp ve bu beden." Vitanın beline doladı elini ve oğlanı kendisine çekti iyice. "Ve bu altında hissettiğin şey de..."

--------

Ercan dünden beri başı önünde ve sık sık parmaklarıyla oynar vaziyette vakit geçiriyordu. İçindeki zayıf kurdu öyle kuvvetli bir şekilde dün karşısındaki alfaya kur yapmıştı ki utançtan yapabilseydi eğer kurdunu oracıkta öldürürdü.

Kılıç ise olabildiğince kendisine hakim olmuş duştan acelece çıkıp gitmişti. Fakat sonrası ikili için de zordu, kurdu sürekli onu zorluyor, cinsiyetsize dokunması için onu resmen tehdit ediyordu.

Alfa olmak zordu, özellikle de ruh eşini bulmuş isen.

"Kavun... Al." Oğlanın acıktığını düşünüp sandviç yaptırmıştı kantinde. Doğrusu içindeki kurdu ruh eşine gözü gibi bakma ihtiyacıyla ona köle muamelesi yapıyor, zorla cinsiyetsiz için bir şeyler yaparken buluyordu kendisini.

Dün gece kurdu onu tam 4 kez uyandırıp oğlanı zorla kontrol ettirmişti.

"Tokum ben." Dudağının kenarını ısırmıştı utançla Ercan, alfanın bunu kendi rızasıyla yapmadığının farkındaydı. "Kavun, ye... İçimdeki gerizekalı aç olduğunun farkında ve yapabilse beni parçalayacak."

Ercan kafasını sallayıp elini uzattı gence doğru, alfanın elindeki sandviçe uzandı sakince. Fakat dün gece kendi kendini yerken ellerinin üzerini tırnaklarıyla yırttığını unutmuş, öylece alfaya uzatmıştı.

Kılıç fark ettiği çizik ellerle kaşlarını çatıp oğlanın elini tuttu. "Ellerinin hali ne böyle? Sen naptın? Kim yaptı bunu? Neden bana söylemiyorsun?" Kurdu içinde deliye dönmüştü, biricik ruh eşinin canını kim yaktıysa onu paramparça etmek istiyordu.

"Yok ben şey oldu.. hani dün gece biz öyle şey olunca... Ben biraz korktum ne bileyim öyle tırmaladım kendimi, ben yaptım yani biri yapmadı." Panikle konuşuyordu Ercan, kurdunun içinde hareketlendiğini hissedebiliyordu.

"Akşam tırnaklarını kesiyoruz tamam mı? Ben şimdi merhem getireceğim beni bekle. Hatta o sandviçi ye ben geliyorum hemen, yanına Feza'yı göndereyim mi?" Tek başına açık hedef haline gelmesini istememişti istemsiz.

"Yok... Ben yerim tek başıma, hem merheme de gerek yok ki çok az çizildi." Büyük güzel gözleriyle bakıyordu çipil çipil. "Konuşma kavun, otur şuraya geliyorum ben hemen." Ercan mecburen başını sallayıp masaya oturdu geri.

Alfa Kılıç arkasını dönüp gitmeden hemen önce konuştu Ercan'ı şaşkınlığın, biraz da heyecanın içine sürükledi.

"Hani geçen gün meyve sevmem demiştim ya... Tek sevdiğim meyve kavun."

📍

Ercan;
Şifre var seda abla kavun demiş yani beni yemek istiyor.

BDKSNKSNSKWKS

bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum ♥️🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin