❄️17

3.2K 375 37
                                    

Keyiflice okuyun la

📍

"Buyur, otur." Vitanın babası eliyle karşısındaki koltuğu gösterdi, elindeki içkiyi tek yudumda bitirip sehpaya koydu boş bardağı. "Beni çağırmışsınız?"

Başı dik fakat ürkekti, karşısındaki adamın ne diyeceğini ya da ne isteyeceğini kestiremiyordu. "Evet çağırdım, bir kaç haftadır olanları düşünüyorum ve açıkçası bu gidişat iyi bir gidişat değil. Sen çalışıp da benim oğluma iyi bakamazsın."

Batı başını eğmek istese de iradesine karşı çıktı. "Ben vitama bakabilirim, onun mutluluğu için de her şeyi yaparım efendim. Üzgünüm ama ayrılmamızı söyleseniz dahi bunu yapabileceğimi sanmıyorum. "

Adamın şuh kahkahası odayı doldurdu Batı avcunun içine tırnaklarını geçirirken. Ne olduğunu anlayamamıştı. "Onu anladık zaten evladım, sorun iyi şartlar altında çalışamayacak olman. Vitaları kitaplardan okuduğunla özdeşleştiremezsin. Onlar ilgi ve alaka ister, gece gündüz zamansız ilgi beklerler. İstediğini vermezsen de kurdunun vicdanına kalırsın, isterse seni öldürür. Anladın mı?" Derin bir nefes aldı adam.

Batı da sessizce anladım dedi.

"Beni seviyor bana aşık diye düşünme, vitalar anormaldirler ve zapt etmesi en zor türlerden biridir. O nedenle saatlerce çalışarak onu yalnız bırakamazsın, üzerinde başka koku alınca bile seni öldürecek kadar saldırganlaşır. Neyle mühürleneceğini bile bilmiyorsun sen." Oğlanın toyluğuna veriyordu bunu.

"Bu nedenle düşündüm taşındım, zaten malım mülküm tümüyle oğlumun olacak ve haliyle senin. Mezun olduğun an işleri öğrenmek adına şirkete geleceksin, ayrıca bu semtte bir evin ve lüks bir araban olacak. Ben damadı kenar mahallede oturuyor dedirtmem." Sesi sert ve kendinden emindi.

"Ama bu yasak değil mi? Hem ben tek başıma da bakabilirim vitama, sizin desteğinize ihtiyacım yok." Oğlanın yaptığı gurura karşın adam güldü. "Bu yaştaki bu ahmaklığını evlilikte de gösterme olur mu? Bütün bu mal varlığı zaten oğlumun, yani senin olacak. Ben şirketi kime emanet edeceğim? Sana!" Konuşma bitmiştir der gibi konuştu adam, daha fazla bu konunun üstüne gitmek istemiyordu.

"Sağ olun fakat becerebilir miyim bilmiyorum." Bu konuda kendinden emin sayılmazdı, evet zekiydi fakat şirket yönetimi sandığından ya da düşündüğünden iddialı olamayacaktı. "Beceremeyecek bir şey yok, cinsiyetsiz olmana rağmen derslerin çok yüksek, gücün kuvvetin de yerinde. Türünün üstünde sayılırsın, o nedenle becerirsin her şeyi. " fark etmeden verdiği güvenle Batı'nın sırtı daha da dikleşmişti.

Ne olursa olsun çalışıp her işi öğrenecek, layığıyla yapacaktı.

"Teşekkürler efendim... Hem oğlunuza hem de şirketinize çok iyi bakacağım." Adam sadece başını sallamakla yetindi. Batı ayağa kalkarak odadan ayrıldı, sevgilisi kapıda gergin bir şekilde bekliyordu.

"Sevgilim? Nasıldı? Babam ne dedi? Üzdü mü seni? Bir şey mi dedi? Bize karşı mı çıktı yoksa?" Vitanın telaşlı sesine Batı'nın gülüşü eşlik etti, Alphan çok sevimli görünüyordu şimdi. Dayanamadı veya direnmedi, öptü oğlanın dudaklarından. Ani gelen öpücükle gözlerini kapatıp geriye bir kaç adım anca atabildi Vita, kalbi teklemişti birden.

"Konuştuk ve bizi destekliyor. Sana normal bir işte çalışırsam bakamam diye şirkette pozisyon verdi." Direkt şirketi vermişti fakat şimdilik bunu kabul etmeyecekti. "Ya! Bu çok güzel haber! Ay artık hep dip dibe olacağız yani... Bana bak gözüm hep üstünde olur da o açık saçık giyinen çekinik alfa kadınlara falan bakarsan kafanı vücudundan ayırırım senin."

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin