❄ 36

1.3K 227 108
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

Baha - Feza

Feza havuz başında güneşlenen müşterilere alkolsüz kokteyllerini götürmüş, şezlonların yanındaki masalarına koymuştu. "Başka bir şey ister misiniz? "

"Hayır canım teşekkürler, kaç aylık? Karnınız belirginleşmeye başlamış ve hala çalışıyorsunuz? " Kadın cinsiyet hakları savunucusu ve iyi bir avukattı, omega olması da duygusal olarak onu daha da başarılı yapıyordu.

" Dört aylık, bir kaç ay çalışmam gerekiyor, bebeğime iyi bakıyorum teşekkürler ilginiz için. " Güzel masum bir şekilde gülümsedi, karşısındaki omega çok güzeldi.

"Eşin? O nerede peki? Bu aylarda daha dikkatli olmanız gerekiyor değil mi? " Uzanıp Feza'nın karnını okşadı, yüzünü güzel bir tebessüm sarmıştı. "Şey... O yok... Yani bebeğinin olduğunu bilmiyor pek, ben dikkat ediyorum kendime. "

Kadın doğruldu olduğu yerde. "Babasının feromonlarına ihtitacı var ama, onu daha güçlü yapacak bu. " Feza dudağının kenarını ısırdı. "Beni sevmiyordu ki... Ona da babalık yapmazdı. "

Babalık yapsa dahi Feza sevilmemeye dayanamazdı. Çoktan buraya geleli 3 hafta olmuştu. 6 kez aramıştı Baha, günlük şeylerden konuşup kapatmışlardı telefonlarını.

Baha'nın sevgisini kabul etmeyen hallerinden bıkmış usanmıştı.

"Tek gecelik deme lütfen, başın ya belaya girseydi? İnsan kendine bunu yapar mı güzelim? Bak genceciksin daha. " Feza bar bölümüne baktı, bugün daha sakindi olduğu yer. İnsanlarla sohbet edebiliyordu. "Yok... Ben onu, o da bir ölüyü seviyordu. Olmadı yani bizden. "

Kadın sıkıntıyla anladım dedi, içi acımıştı oğlana. "Peki madem, bir şeye ihtiyacın olursa bana ulaş. " Çantasından kağıt kalem çıkarıp numarasını yazdı kadın.

"Bu arada adın neydi senin? " Feza gülümsedi, kadının uzattığı kağıdı aldı. "Feza... Ya sizin? "

"Gülce, memnun oldum canım. " Kadının hoş gülümsemesi Feza'yı da mutlu etti. "Ben de memnun oldum, şimdi gitmem gerek teşekkürler ilginiz için."

"Ne demek tatlım kendine çok iyi bak bir sorun olursa ara mutlaka beni. " Feza tamam teşekkürler diyip uzaklaştı kadının yanından. Akşama kadar havuz başında calısırken bu haftanın böyle gideceğini biliyordu.

Haftaya var kısmında bardak yıkayacaktı.

Saat 22'yi biraz geçerken yorgunlukla önlüğünü teslim etti görevliye, bir an önce yatağına gidip uyumak istiyordu. Otelin havuz bölümünden ayrılıp bodrum kata indi acele etmeden, merdivenleri hep dikkatli inip çıkıyordu.

Yarın ise bebeğinin kontrolü vardı, içindeki şey çok güçlü olduğu için onun çürük vişne kokusunu yok etmeye başlamıştı, muhtemelen yakında bebeği gibi kokacaktı.

Pis kokmadığı için mutluydu, kimseyi rahatsız etmiyordu böylece. "Anneye şimdiden sahip çıkmaya başladın hm... Akıllı bebeğim benim. " Karnını okşayıp odasının kapısını açtı, diğer çalışanlardan kimse gelmemişti daha.

"Baba gibi çok zeki olacaksın belli oldu, umarım kaderin de ona benzemez de aşık olduğun kişiyi kaybetmezsin." İç çekti, Baha'nın gözlerinin önünde bir başkasına aşık olmasını çoğu zaman sindiremiyordu.

İçli içli sevdiği adamı düşünürken telefonu çalmaya başladı, cebinden çıkarıp baktı kim arıyor diye. "Babayı çok andık galiba, yine arıyor bizi. Vicdanı yüzünden rahat değil galiba, betaya karşı sorumluluk hissediyor olmalı. "

Ofladı sıkıntıyla ve açtı telefonu. "Alo? "

"Alo? Nasılsın Feza? Neler yapıyorsun? " Bunaltmaktan korktuğu için her gün arayamıyordu ama Batı'dan mutlaka her gün haberini alıyordu.

"İyiyim, yeni işten geldim. Sen nasılsın? Ne yapıyorsun? " İkisi de sanki o gün hiç yaşanmamış gibi davranıyorlardı. "Ben de ofisten çıktım, o beğendiğin çilekli pastadan gördüm az önce aklıma geldin aramak istedim. "

Canı çekmişti şimdi, dudaklarını yaladı Feza. "Çilekli pasta mı?... Çok güzel ya. " Dalgınca konuşmuş, Baha'nın gülümsemesine neden oldu. "Sheinein oteldeydin değil mi? Orada çalışıyorsun?"

"Evet, sen nereden öğrendin ki adını? " Tırnaklarını incelemeye başladı, uykusu da gelmişti bir anda. "Ben öğrenirim... Kendine iyi bakıyor musun?"

"Baha abi buna ne kadar devam edeceksin? Ben iyiyim, beni merak etme hayatına bak. " Baha arabasını çalıştırmadan önce duraksadı. "Abi deme, ben seni merak ediyorum sadece. Bu yanlış mı? "

"Doğru mu? Seni unutmaya çalışıyorum ama hiç fırsat vermiyorsun buna. Ben artık ne demek istiyor burada diye düşünmek istemiyorum Baha. " İç çekti oğlan, yine ağlayası gelmişti.

Zaten canı da çilekli pasta istiyordu.

"Seni özledim... Bilmiyorum burada sen yokken hiçbir şeyim yokmuş gibi hissediyorum ben. " Hayır, Feza buna heyecanlanmamalıydı. "Betanın yanına git, her şeyin orada. "

"Feza yapma, sana onu geride bıraktım diyemem ama seni istiyorum hayatımda. Hatta hoşlanıyorum senden. " Bunları söylemek Baha için zordu, kalbinde sonsuza dek sadık bir şekilde sevecekti betayı. Ölmeden hemen önce söz vermişti.

Şimdi ise verdiği sözden dönüyordu, bu yol ayrımı onun tüm hayatını değiştirecekti.

"Sana inanmak istemiyorum daha fazla, kendinden emin bile değilsin Baha. Kapatıyorum. " Daha fazla adama fırsat vermeden telefonu kapattı oğlan, kafasının dağılması ve huzurla uyumak için duşa girdi.

Güzelce keselenip duş aldıktan sonra odaya dönmüş, telefonundan bir kaç şeye bakarken kapısı çaldı bir anda. Doğrulup kim o diye seslendiyse de kapı bir kez daha çalınmıştı.

Ayağa kalkıp söylene söylene kapıyı açtı Feza, elinde paket olan kurye onu bekliyordu. "Buyrun?"

"Feza Güngüneş siz misiniz? Siparişinizi getirdim. " Feza şaşkınca baktı önce. "Benim ben olmasına ama bir şey sipariş etmedim. "

"O zaman size gelmiş efendim buyrun. " Oğlanın eline paketi tutuşturup aceleyle uzaklaştı oradan, Feza ise merakla içeriye geçip yatağına oturdu ve kutuyu açmaya başladı.

Her geçen saniye yüzünü tebessüm kaplarken gördüğü çilekli pastayla yanakları da kızarmıştı. Bebeğinin babasını çok fazla seviyordu maalesef.

Seni bu düşüncelere ittiğim için özür dilerim, ben kendimden çok eminim. Seni ne pahasına olursa olsun hayatımda istiyorum.

Bana bir şans ver.

- Baha

📍

Bölüm nasıldı????

Sizi seviyorum💘💘💘

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin