❄ 33

1.1K 206 106
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

Evliliklerinde 14. günde yaktığı sekizinci yemeğe sinirlenmişti Alphan. Sinirle tavayı camdan aşağıya fırlatmıştı ve şimdi ne yapabilirim diye bakınıyordu. Batı çok iyi yemek yapabilirken o kötü yapıyordu her şeyi.

"Aptal tava, yapışacak ne vardı şimdi? Ben ne yapacağım? Bir de adama artislik yapıyorum yemek yapıyorum diye. " Hayıflanıp durmaya başladı.

Bugün Batı dosya işleri nedeniyle bir oraya bir buraya koşturmuş, haliyle çok yorulmuştu. O nedenle de Vita her şeyi ben yaparım aşkım diyerek genci salona göndermişti.

"Alphan? Sevgilim ne oldu? Sinirlendin mi sen?" Mutfaktan gelen homurdanma sesiyle oraya gitmişti Batı. "Ya sana kızartma yapacaktım ama tavaya yapıştı, ben de sinirlendim attım tavayı. Benden eş falan olmayacak gibi... " Hüzünle oturmuştu sandalyeye.

Batı gülümsedi ve sevgilisinin ayak ucuna eğildi, ellerinin üstünü öptü sevgiyle. "Senin canına kurban olurum ben, insan bunun için kendi canını sıkar mı hiç? Ben yaparım bir şeyler şimdi. "

Vita sevgiyle, biraz da ne kadar doğru bir adamla evliyim aydınlanmasıyla baktı eşine. "Ama sen yorgunsun... "

"Seni görene kadar yorgundum, eve bir geldim kapıyı sen açtın ya tüm yorgunluğum gitti benim. " Ayağa kalkıp ne yapabilirim diye baktı dolaba, kıyma görmesiyle onu çıkardı hemen.

"Sen böyle konuşursan ama ben çok şımarırım ki. Ne yapacaksın kıymayla?" Merakla eşinin yanına gitti Alphan, cinsiyetsiz alttan derin tencereyi aldı. "Kıymalı makarna, yanına da salata yaparız olur biter. "

Mantıklı gelmişti Vitaya, yardım etme amaçlı salata malzemelerini çıkardı dolaptan. "En azından bunu ben yapayım, evde öylece oturup senin iş yapmanı beklemek canımı sıkmaya başladı. " Genelde akşam gelir gelmez tüm gün gezen veya evde takılan Alphan'a yemek yapıyordu Batı.

Asla gocunduğu da yoktu üstelik.

Tek istediği şey sevdiği vitanın mutluluğuydu. "Senden öyle bir beklentim mi var sevgilim? Sana yetersiz olduğunu mu hissettirdim ben? Neden sürekli bu konuda kendini yiyip bitiriyorsun? Bu eve bir kaç ay içinde bir hizmetli gelecek zaten, ne diye sürekli endişe ediyorsun ki? Bir kaç ay sonra üniversiteye başlayacaksın. "

O zaman istese de böyle şeyleri yapacak vakti olmayacaktı. O nedenle bir şeyler için canını sıkmasını istemiyordu genç adam.

"Yine de bir şey yapamamak can sıkıcı, sen her işe tek başına koşabiliyorsun ama ben bir tencere yemek bile yapamıyorum veya şirket işlerinden anlamıyorum. " İşe yarar olamamak da zordu.

Batı suyun kaynamasını beklerken kıymaya koyacağı domates sosunu da çıkarmayı unutmadı. Sonrasında eşinin belinden tutup onu tezgaha oturttu. " Akşam ben işten gelince bana sırnaşman yeterli, hatta tek işin de bu olsun olur mu? Çünkü dinlenmem için sadece bu gerekli, başka hiçbir şey gerekmiyor. "

Alphan ya diyerek kollarını sardı sevdiği adama. "Sen istemesen bile ben sana sırnaşırım ki zaten, çok seviyorum çünkü seni. " Eşinin dudaklarına uzanıp öptü. Batı da bir kaç kez karşılık verip geriye çekildi. "Önce karnımızı doyuralım sonra birbirimize yeteriz güzelim. Hadi sen salatanı yap ben de makarnayı. "

Alphan olur diyerek indi tezgahtan. Bir yandan sevgilisini seyredip bir yandan da salatasını hazır etti Vita, arada Batı'yı öpmeyi de unutmamıştı.

"Bu kadar becerikli olman beni sürekli şaşırtıyor. " Nefis görünen yemeğe baktı Alphan, afiyetle yiyecekti kesinlikle. "En becerikli olduğum an seni memnun ettiğim andır. Yemekten sonra sahile inip dondurma yiyelim. "

"Yaa ama öyle olmaz ki bence bu geceyi sahilde geçirelim biz hm? Yarın zaten pazar. Olmaz mı aşkım? " Söyle bir düşünüyormuş gibi yaptı Batı. "Ya hiç senin dediğinin dışında bir şey yaptım mı ben acaba? Öyle istiyorsan öyle yapalım o zaman. "

Vita sevinçle şakıdı, bu evlilik denilen şey ne de güzelmiş öyle. İstediği her şeyi istediği her saatte yapabiliyordu. "Bir an önce yemeğimizi yiyip Ercan ve Kılıç'ı çağırmamız lazım, Feza'nın da gelmesini çok isterdim ama çoktan yola çıktı o. "

Bugün hepsi onunla vedalaşmış sanki hiç göremeyeceklermiş gibi ağlamıştı Ercan ve Alphan. "Yanına gideceğiz bol bol canını sıkma, o zaman sen ara Ercan'ı yemekten sonra hazırlanalım. " Vita tamam diyip tabakları masaya koydu.

İçecekleri de dolaptan çıkarıp koyarken Batı da çatal kaşıkları koydu. Vita Ercan'ı aradı ve planlarından bahsedip onlardan da onay almasıyla akşam yemekleri daha da keyiflenmişti.

Keyifleri her geçen gün biraz daha iyiydi, hep öyle olmasını umdu Vita.

---------------------

Aynı günün sabahı;

Feza uçağa binmeden bir kaç saat önce....

Derin bir nefes aldı genç oğlan, kalan son parça giysisini de valizine yerleştirirken bundan sonrası için bir planı yoktu. Bundan sonra ne olacaktı nasıl olacaktı bir fikre sahip değildi.

Aklından hiç çıkmayan Baha'yı düşündü bir an. Kendisinden çok güzel bir baba olurdu, şayet genç adam onu sevseydi.

Fakat bu da olmamıştı işte, kendi yeri ve haddi bu kadardı. "Baba seni bilseydi çok severdi bebiş ama bilmemesi daha doğru değil mi? Yoksa hiç sevmediği biriyle ömür boyu seni büyütmek için kendisini harcardı. "

İç çekti, bencil olmasının önündeki en büyük engel Baha'nın kalbinin zaten ölmüş biriyle dolu olmasıydı.

"Umarım cinsiyetsiz olup da kötü kokmazsın... Baban alfa belki de beta olursun hm? Ya da omega... Omegalar çok güzel kokuyor biliyor musun? Biz kötü kokuyoruz diye bize yaklaşamıyorlar ama yine de güzel kokuları duyuluyor. " Elini karnından çekti, annesinin onu görmesini istemiyordu.

Anne ve babasından gizli kaçacaktı, o nedenle ikisinin de çalıştığı bu saatte anca eşyalarını toparlayabilmişti.

Odasından çıkıp kapıya vardı Feza, daha evden çıkıp havaalanına gidecek ve bineceği uçağı bekleyecekti bir süre. Evden çıkmadan önce son kez baktı salona, bu evde az dayak yememiş az aç uyumamıştı aykırı davrandığı için.

Sevdiği adamla beraber olduktan sonra da bu salonda az hayaller kurmamıştı... Hepsi üstüne bir çığ olup yağdı kısa sürede. Ne çocukluğu ne de gençliği kaldı yaşanmış.

Bir daha dönmemek üzere ayrıldı evden ve sokağa çıktı Feza, derin bir nefes alıp bir kaç adım atmışken önüne doğru gelen araçla duraksadı, bir kaç saniye içinde de şaşkınca bakakalmıştı.

"Baha... Abi? "

📍

Devamı reklamlardan sonra....

Ndowkskwk

Sizi seviyorummm 🌺🍑

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin