Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum
Bu arada tanismalarinin üstünden 3 4 ay falan geçti çoktan ha...
📍
Öğle arası çoktan olurken Vita guruldayan karnını ovdu ve kuzenine döndü. "Benim karnım acıktı, Batı hemen gelmez... Bir şeyler yiyelim mi?" Spor salonunu temizleyecekti genç oğlan bugün. Hafta sonu aileler buluşup bir yerde konuşacaklar, iki hafta içinde de evleneceklerdi.
Vita pek belli etmese de her fırsatta sevinçten çığlık atıyor, kendini yataklarda yuvarlıyordu.
"İştahın arttı bu ara, Batı sana iyi geldi baya. Önce kavunun sınıfına gidelim ve onu alalım Feza ile beraber, sonra inelim olur mu?" Kavunu alana Feza promosyon olarak geliyordu zaten.
"Olur.." ikili ayaklandı. "Ercan'a karşı bir şeyler hissetmeye başladın mı?" Önüne gelen saçlarını zarifçe geriye itti Alphan. Şimdi Batı'ya cilve yapsa ne olurdu sanki! "Ruh eşim, nasıl hissetmem ki?"
"Öyle değil ahmak, kurdunun dışında sen bir şeyler hissediyor musun? Onu göresin geliyor mu? Bazen kurdunu zorlayıp nasıl olduğunu öğrenmeye çalışıyor musun? Ya da ona sokulma isteğiyle doluyor musun?" Alfalar eşlerini ancak onlara sokulma isteğiyle doluyorlarsa sevmeye başlıyorlardı.
Düşündü kılıç... Bu ara gününün çoğunu onunla geçiriyordu, sürekli onu görmek pek mühim değilmiş gibi hissettirse de gece ayrı odalara gidince ne denli önemli olduğu anlaşılıyordu.
"Bazen... Boynuna, feromonlarının olduğu yere burnumu bastırarak uyumak istiyorum. Çürük, pek çok kişinin iğrendiği o koku ruh eşim değilken bile bana solunası geliyordu. Şimdi, kendimi bazen zor tutuyorum." Elini ensesine atmıştı, Alphan'dan utanmasa da kavun kokulu cinsiyetsizle ilgili konuşmak onu tedirgin ediyordu.
Hislerinin ölçütünden henüz haberdar değildi.
"Ormantik köpek seni! Madem böyle hislerin var, ona neden anlatmıyorsun? Eminim o da seninle aynı hissediyordur." Koridorda yürürlerken etraftan onlara olan bakışları hissedebiliyordu, bu duruma alışmışlardı çoktan.
"Sanmıyorum, kim kendisini sürekli aşağılayan birini sever ki? Çoğu zaman yüzüme bile bakmadan hareket ediyor." İç çekmişti, oğlanın bu şekilde ona mesafe koymasına içerleniyordu. "O zaman onu sevdiğini, aşağılamadığını göster. Hep ben mi akıl vereceğim sana bok böceği."
Sonunda Feza ve Ercan'ın sınıfına gelebilmişlerdi. "Bu konuyu sonra konuşuruz." Vita içeriye bakmak için adımlarken başını salladı sadece, konuşacak çok vakitleri vardı. Alphan önde kılıç arkada sınıfa girerlerken Feza kenarda uyuyor, onun yanında Ercan başka bir cinsiyetsizle samimi bir şekilde ders çalışıyordu.
Alfa Kılıç gördüğü görüntüden hiç memnun değildi. Bir kaç kişinin olduğu sınıfta boğazını temizledi sesli bir şekilde. "Kavun! Aç arayı." Oğlanın masasına seri adımlarla ilerlerken Vita gülüyor, Ercan ise tedirgince alfaya bakıyordu.
Çabucak gençle olan arasını açtı, yanındaki cinsiyetsizin ona bu kadar yaklaştığının farkında bile değildi. Kılıç masaya ulaşır ulaşmaz sinirle cinsiyetsizin yakasından tutup havaya kaldırdı. "Sen kime yaklaştığının farkında mısın? Canını pek sevmiyorsun herhalde?"
Ercan yakası tutulan cinsiyetsizle kötü hissederek ayağa kalktı. "Alfa... Ders çalışıyorduk sadece, bir şey yapma lütfen." Titreyen ellerini Kılıç'ın eline sardı. Bir an, kısa bir an alfa yumuşarken diğer cinsiyetsiz söz aldı. "Biz gerçekten sadece çalışıyorduk, amacım ona yaklaşmak değildi alfa."
"Kes lan, bana sadece kavun alfa, hatta alfam diyebilir. Başka amacın yoksa hangi sikime bu kadar yakınlaştın? Sevgilimin ağzının içindesin lan!" Sinirden boynundaki damar belirginleşmiş, elleri sıklaşmıştı. "Ben... Ben farkında değildim. Gerçekten farkında değildim özür dilerim." Oğlan inledi acıyla, boğazı yanıyordu.
"Alfa... Alfa... Alfam yapma insanlar gelecek şimdi!" Ercan'ın ağzından endişeyle dökülen kelimeler alfanın kulağına sokulduğu anda genç adam titredi. Kavun ona ilk kez alfam demişti. İlk kez bu kadar net, bu kadar keskin duymuştu alfam sözünü.
Havaya kaldırdığı cinsiyetsizi bir çöp torbası gibi tek hamlede yere savurdu ve çatılan kaşlarını düzeltip kavuna döndü. "Düş önüme, yemek yemeğe gidiyoruz. Sen de geliyorsun Feza, hadi." Seslerden dolayı çoktan uyanmış olan cinsiyetsiz usluca başını salladı ve ayağa kalktı hemen.
Bugüne bugün eniştesi olsa da canının güvenliği yoktu. Tek güvencesi Ercan'dı.
O nedenle çabucak arkadaşının yanına sokuldu, koluna girdi. "Çocuğun geçen yıl senden hoşlandığını bilseydi biz bugünü hastanede bitirirdik biliyorsun değil mi canım arkadaşım?" Kavun kokulu cinsiyetsiz hışımla arkadaşına döndü. "Feza sen çok fena oldun! Sakın deme bak deli dana gibi zaten son zamanlarda."
Hoşuna gitmiyor da değildi fakat bunu kendi isteğiyle mi yapıyor yoksa kurdu mu yaptırıyor kestiremiyordu oğlan. Kurdundan önce kendisinin sevmesini istiyordu. "Hep sevdiğinden, bir de zor adam biliyorsun."
Bilmez miydi hiç.
Önde konuşan ikiliye göz attı Vita, arkalarından geliyordu kılıç ile beraber. "Favori kelimem olacak bu bence ama... Sen bu oğlana aşıksın Kılıçcığım, geçmiş olsun." Alfa daha sakinleşmiş sayılmazdı. "Sus Alphan sinirliyim hala, benim kavunuma ne cüretle dokunabilir o piç?!"
Vita keyifle kahkaha attı. "Kavunun? Senin kavunun? Bunu bana anlatma aptal, ona söyle. Sen benim kavunumsun sana benden başka kim dokunabilir de." Şapşal kuzeninin kafasına vurdu, önünde yürüyen ikili kısa, şirin iki varlıktı.
Alfa dudağının kenarını ısırmakla yetindi, akşam onu bir yerde mutlaka kıstıracaktı. İşte o zaman bakalım kavun böyle kaçabilecek miydi kendisinden.
4'lü kafeteryaya girerken kılıç büyük bir kaç adım atmış, Ercan'ın belinden tutup herkesi bir masaya yönlendirmişti. Şimdi Kılıç'ın eli, cinsiyetsizin de beli yanıyordu ateş atılmışcasına. Vita, Feza'nın yanına oturup oğlanın saçlarına dokundu. "Çok yumuşak, güzeller. Ne kullanıyorsun bunlar için?"
O da böyle yumuşak olsun istiyordu, sanki hiç yumuşak değilmiş gibi. "Hiç... Sabun var banyoda hepimiz onu kullanıyoruz." Biraz da mutlu olmuştu, Vita her fırsatta ona iltifat edip duruyordu. "Bu yurdun müdürünü köpeklere mama niyetine parçalatıp vereceğim en sonunda! Ne demek bir sabun var?"
Durup dururken öfkelenmişti hemen. "Kılıç, müdürle konuşman gerekiyor. Cinsiyetsizlere yıkanmaları için sabun veriyorlarmış sadece." Alfa başını salladı, müdürü iki hafta önce uyarmışlardı halbuki. Ve bu ilk uyarmaları da değildi, yakın zamanda müdüre de el atıp değiştirmek şart olmuştu.
"Ben halledeceğim."
Vita siniri yatışmasa da olduğu yere sindi, saniyeler içinde boynuna eğilmiş bedenle sıçradı. "Benim güzel vitam öfkeli yine, hangi kendini bilmez sinirlendirdi seni?"
"Sen! Niye yoksun?! Sabahtan beri seni bekliyorum ben!" Sitemi ve mızmız tavrı karşısında Batı gülümsedi ve oğlanın boynunu uzunca öptü. "Cinsiyetsizlerin görevleri var güzelim, biliyorsun işte... Bir de sana gül topladım, bahçeden atlamak zor oldu ama..."
Arkasında tuttuğu gülleri Alphan'ın kucağına koydu, iki ayrı gülü de diğer eline almış, birini Ercan'a diğerini Feza'ya vermişti.
"Yaaa... Çok güzeller Batı bunlar, ay mavi bile var... Çok teşekkürler sevgilim, beni çok mutlu ettin." Gülleri masaya yerleştirip ayaklandı ve sevgilisine kocaman sarıldı. Batı da sarılmaya sıkı bir karşılık vermiş, oğlanın belini kavramıştı.
"Daha da güzellerini düğünümüz için bulacağım, söz veriyorum."
"Piçe bak hadi o sevgilin, benim sevgilime ne diye gül veriyorsun sen?" Eniştesi de olsa erkek erkekti, kıskanmakta sakınca görmüyordu. "Sen alsaydın vermezdim alfa."
"Lan!"
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
Ficción General📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.