Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum
📍
Kahvaltı biraz tuhaf başlamıştı.
Alphan sevgilisine kızgın olduğu için verdiği hiçbir şeyi yemiyor Feza ile birbirlerine bir şeyler veriyorlardı. Kılıç ise oğlanın sürekli saçlarını geriye yatırıyor, ateşi var mı hasta mı diye kontrol edip ona sürekli bir şeyler yediriyordu.
Ercan... O utangaçca aldığı ilgiden memnun bir şekilde minik dudaklarını bazen büzüyor, bazen tatlı tatlı alttan bakıyordu Kılıç'a.
"Güzelim ama yapma böyle, özür dilerim benim hatam öyle yapmamalıydım biliyorum. Aptalım işte, affet bu aptal adamı." Bir daha asla ona sormadan iş yapmayacaktı.
"Ne oldu sizin aranızda?" Alphan Batı'ya hiç cevap vermeyince Feza merakla konuşmuştu. "Bir şey yok hayatım, birileri beynini kullanmayı bırakmış o kadar. Evlendikten sonra kullanmaya başlayacakmış öyle dedi." Feza vitanın anlatımına kıkırdadı.
Alfa Kılıç alayla Batı'ya baktı.
"Senin bile falsoların oluyorsa benim makul görülmem çok normal." Alphan samimiyetsiz bir gülüş takındı. "Sen hiç nemalanma oradan, önce yanındakinin elini tutmayı öğren de falsonun affedilip affedilmemesi sonra söz konusu olur." Ercan kesinlikle vitaya hak veriyordu.
"Dile bak şahmaran." Kılıç'ın homurdanmasına herkes kahkaha attı.
Çayını doldurmak için Feza ayağa kalkmak için hareketlendi. Doğruluğu an mide bulantısıyla beraber panik olarak lavaboya koştu. Ardından Vita ve Ercan hemen ayaklanıp arkadaşlarının peşinden gittiler.
"Feza? Feza noldu? Yavrum ses ver lütfen?" Kapının ardından sadece öğürme sesi geliyor, daha da bir şey olmuyordu. Birden ne olduğuna anlam veremediler. Batı da Kılıç'la beraber ayaklanıp geldi lavabonun önüne.
"Feza? Güzelim ses ver lütfen bak hepimiz endişe ediyoruz." Alphan sevgilisinin söylediği güzelim lafına sadece şimdilik bir şey demeyecekti, sonuçta arkadaşları rahatsızlanmıştı. "Kılıç arabanı çalıştır hastaneye gidelim bir anda durduk yere kimse kusmaz."
Alfa kuzenini dinleyip hemen portmantodan anahtarını ve ceketini alıp arabaya gitti.
Biraz sonra oğlanın cılız sesi duyuldu. "İyiyim..." Elleri ve dizleri titrerken klozetten başını kaldırıp lavaboya ilerledi. Ellerini yüzünü yıkayıp sakinleşmeyi bekledi bir kaç saniye.
"Feza açar mısın kapıyı bak merak ediyoruz seni." Alphan'ın yumuşak sesini duydu dışarıdan fakat biraz boğuklaşmıştı. Son gücüyle kapının kilidini açtı ve içeriye girmelerine müsade etti. "Feza ne ol- aa bayıldı! Feza? Feza hayatım?"
Alphan'ın kollarına düşen oğlanla herkes şaşkınca kalakaldı bir kaç saniye. İlk kendine gelen Batı olmuş, oğlanı hemen kucağına alarak çalıştırılan arabaya gitmek olmuştu.
Tüm kahvaltı bir anda yalan olurken şimdi hep beraber hastaneye gidiyorlardı. Ercan yine ağlamaklı hale bürünmüştü ve arkadaşına bir şey olacak diye ödü kopuyordu.
Vita kavun kokulu cinsiyetsize sarıldı arka koltukta, diğer cinsiyetsizin başı onun kucağındaydı. "Şşş bir şey olmayacak, endişelenme. Feza'nın ne kadar güçlü olduğunu biliyoruz biz, belki midesini üşütmüştür? Bünyesi zayıf bu ara, hatırlamıyor musun 3 gün önce de yumurta yiyememişti kokusundan ötürü."
Çürük vişne kokulu feza ise baygın bir şekilde yatıyor, Ercan oğlanın saçlarını okşayıp Alphan'ı dinliyordu.
"Başka bir şey yoktur değil mi? Zaten çok zor bir hayatı var, başka şeyler olmasın." Vita da tedirgindi, içinden sürekli dua edip duruyordu. "Alphan amcamızın hastanesine gidiyorum kapsamlı bir tarama yapsınlar."
Feza'nın baygın halde arabaya bindirilmesiyle o da endişelenmişti.
"Çok iyi olur kılıç, bir kaç gündür kötüydü zaten umarım basit bir şeydir." Herkes umarım dedi, yol 20 dakika kadar sürerken sonunda hastaneye varmışlardı. Alfa kılıç bu sefer oğlanı kucakladığı gibi hastaneye soktu.
Bir kaç sağlık görevlisi hemen onlarla ilgilenmiş, hızlı bir taramadan geçirip ön muayene etmişlerdi. Ardından daha kapsamlı bir tarama için kan almışlar, bu süre zarfında da Feza'ya serum takılmış odaya alınmıştı.
Alfa kılıç ve Batı hastane işlemleri için odadan çıktılar, Ercan ve Alphan odada kalmışlardı. "Vitam... Gerçekten bir şey olmamıştır değil mi? O çok şey yaşadı zaten, hatta ailesi ötenazi için gün aldılar. Okul bitince bile isteye öldürecekler onu, bu kadar kötülüğün içinde bir de hastalık çıkmamıştır değil mi?"
Alphan bunu bilmiyordu.
"Ötenazi? Ercan bunu bana nasıl söylemezsin? Feza'nın ailesi ötenazi için randevu mu aldılar yani? İnanamıyorum... Onları doğduklarında pişman edeceğim." Hırsla doğruldu yerinden. "Sakin ol... Bizim yapabileceğimiz bir şey yok, ailesi buna karar vermiş. Mezun olunca kaçıracağız onu buradan, Batı bunun için araştırma yaptı baya. Bir otelin yemek bölümünde bulaşık yıkayacak, oradaki küçük bir odada kalacak."
Alphan üzüntüyle çöktü yerine." Olmaz ama böyle, bizimle kalsın. Bir yolunu bulurum ben..." Aklına gelenle gülümsedi. "Batı'yla bizim evimizde temizlik görevlisi olarak gelir öylesine bir kaç iş yapar bizimle yaşar? Hem ailesi neticede ona bakmayacak."
Ercan gülümsedi, Vita gerçekten çok güzel bir kalbe sahipti.
"Teşekkürler Alphan, gerçekten çok iyi birisin." Vita şirince gülümsedi. "Feza uyansın onunla da konuşacağım bu durumu." Ercan başını salladı, başka konulardan da konuşurlarken Batı ve kılıç da gelmiş, Feza uyanana dek başında beklemişlerdi oğlanın.
Çürük vişne kokulu oğlan gözlerini açtı sonunda. "Çok korktuk bir şey olacak diye, bizi böyle endişelendirdiğin için o tuzlu kurabiyeden yapmak zorundasın." Alphan'ın söylenmelerine Feza dahil herkes güldü.
Oğlanın kurabiyeleri pastane işi gibi oluyordu her defasında.
"Tamam... Bir ayağa kalkayım özellikle senin için yapacağım Alphan." Vita özgüvenle kıkırdadı, Batı'nın omzunu öpmesine izin verdi. Bir kaç dakika daha herkes sohbet ederken doktor girdi içeriye.
"Küçük bey çok yorulmuş bu ara, değerleriniz çok düşük üzgünüm. Kendinize daha iyi bakmanız gerekiyor, hem kendiniz için hem de bebeğiniz için." Herkese kal gelirken Feza başını eğdi.
Hamile kalmayı elbette beklemiyordu fakat bunu nasıl açıklayabilecekti ki...
"Ne? Nasıl? Ne demek bu Feza?" Batı ona gözü gibi bakarken kimden nasıl hamile kalmıştı aklı almıyordu adamın. "Kimden bu bebek?"
Doktor bir kaç şey daha söyleyip herkesi yalnız bıraktı.
"Feza? Güzelim lütfen bebeğinin babasının kim olduğunu söyler misin?" Ağzını yüzünü kıracaktı o adamın. "Bir şey yapma Batı..."
"Baha... Baha'dan."
Batı'nın alfa abisi Baha'dan...
📍
Bunu beklemiyordunuz değil mi ? Mdksmkzksk
Bu arada Baha önceden beta biriyle sevgiliydi ama o öldü, sonra şuan omega biriyle görüşüyor.
Yani tabii diğer bölüm ne neymiş öğreniriz...
Tahminleriniz?
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
Ficção Geral📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.