Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum bol bol
📍
"Of ya niye bitti ki hafta? Ben seninle vakit geçirmeye doyamadım hiç!" Alphan somurtup duruyordu kendisini almaya gelen arabanın önünde, haftasonu okulun olmaması çok saçmaydı. Eğitimin günü mü olurdu hiç!
"Güzelim sadece 2 gün, ben de seni çok özleyeceğim ama ailenle de vakit geçirmen gerekiyor. Yakında kendi evimiz ve kendi ailemiz olacak, o zamana dek ailenle bol bol vakit geçirmeye bak." Bu sözler vitanın hoşuna giderken Batı'nın temennisini oluşturuyordu.
Özgüvenli olup sevgilisinin yanında durabilmeliydi.
"Ne o ailemle görüşemeyecek miyim evlendikten sonra? Hm?" Elini genç oğlanın yakasına götürdü, okşadı. Batı gülümsedi bu soruya. "Sence? Ben katı bir insana mı benziyorum? Tabii ki görüşeceksin ama bensiz kalamazsın." Oğlana iyice yanaşıp başını eğdi.
"Özlerim seni o zaman, kopamam senden. Ayrı da uyuyamam zaten."
Vita neşeli bir şekilde kıkırdayıp cinsiyetsizin boynuna sarıldı. "Asıl ben senden ayrı uyuyamam ki hiç! Şimdi bile çok özlüyorum geceleri." Dedi dudaklarını büzerken, karakterine ters hareketler sergiliyordu Batı'nın yanında.
Öyle ki onu almaya gelen korumanın ağzı beş karış açılmış, yere yapışacaktı. Bir cinsiyetsiz vitayı, özellikle de Alphan gibi bir vitayı nasıl bu hale getirmişti inanamıyordu.
"Ben de güzelim, ben de... Az kaldı, mezun olmamıza da evlenmemize de az kaldı." Bu akşam babasıyla konuşup para kazanma işini halletmek zorundaydı, en zayıf ihtimallerden birisi okulu bırakıp çalışmaya başlamasıydı, eğer başka çaresi kalmazsa bu olacaktı.
"O günü dört gözle bekliyorum sevgilim. Ben gidiyorum o zaman?" Batı, kendisinden ayrılmak üzere olan sevgilisini belinden tuttu ve çekti kendine, ardından alnından öptü koklayarak. "Bu akşam 23 gibi görüntülü ararım seni abimden, malum benim telefonum pek iyi değil." Bozulup duruyordu.
"Şey... Tamam! Ama bak ara tamam mı? Aramazsan kafanı kopartırım çünkü." Oğlanın tatlı tehditi karşısında güldü Batı, Alphan kesinlikle onun kafasını kopartırdı, bundan emindi. "Söz veriyorum yavrum, arayacağım."
Alphan son kez sevgilisinin yanağından öpüp arabaya bindi, akşamı şimdiden dört gözle bekliyordu.
Araba hızla uzaklaşırken Batı dakikalarca baktı arabanın peşinden. İç çekip arkasını döndü ve okulu diğer çıkışına doğru yürümeye başladı, Feza'nın hala otobüs beklediğini biliyordu. Öğrenci girişinden çıkıp oğlana yetişti.
"Ercan gitti mi?" Kavun kokulu cinsiyetsizin alfa Kılıç'ın evinde kaldığını öğrendiklerinde kısa bir şok yaşamışlar, daha fazlasını irdelememişlerdi. "Gitti, alfa Kılıç aldı az önce arabasıyla."
Kendilerine de teklif etmişlerdi fakat Feza arkadaşını bekleyeceğini söyleyip reddetmişti teklifi. "Sen eve mi geçeceksin direkt?" Feza uzun zamandır sessiz sedasız yaşıyordu aralarında. "Evet, akşam bir parti varmış garsonluk yapacakmışım."
Batı kaşlarını çattı hafifçe.
"İçkili mi? Sorun olmaz mı Feza?" Omuz silkti genç oğlan, ne yapsındı?! Başka çaresi mi vardı sanki? "Başka türlü para kazanamıyorum, babam hiç para vermiyor biliyorsun." Okul giderlerini karşılamak zordu, yatakhanede çamaşır yıkatmak bile paraydı üstelik.
"Ben veririm sana para, gitme öyle yerlere." Dedi Batı, arkadaşı adına üzülüyor, sinirleniyordu. "Aman Batı sanki her zaman verebileceksin, hem bir şey olmaz bana. Kimse kokumdan dolayı yaklaşmıyor zaten, rahat olabilirsin." Endişe etmemesi adına genç oğlanın omzunu pat patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.