❄️ 11

3.6K 405 59
                                    


Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum.

📍

Vita gözlerini kapatarak çimene uzanmış sevgilisine baktı. Cinsiyetsiz yakışıklı ve bir o kadar yakıcıydı Alphan için. Ona ne zaman baksa içinde anlamlandıramadığı bir heyecan bir arzu beliriyordu.

"Yanımda olman hoşuma gidiyor." Vita beklemediği yerden gelen iltifatla şaşkınca doğruldu. "Ne? Nasıl yani?" Batı hafifçe gülümsedi ve gözlerini açmadan konuşmaya devam etti. "Kokunu solumak, seni duyumsamak ve varlığının sıcaklığını hissetmek hoşuma gidiyor. Kendimi bana güçlü hissettiriyorsun."

Alphan'ın yüzünde hafif bir aydınlanma, hoş bir gülüş oluştu. "Şey..." derince nefeslendi, kalbi tekliyordu. Hoşlandığı adamdan böyle laflar duymak gururunu ve bilakis kurdunu okşuyordu. "Sen de bana kendimi güzel hissettiriyorsun."

"Biz... Evlensek... Mesela yani... Mutlu olur muydun benimle?" Merak ediyordu, kazandığı üç kuruş bile olsa onunla evlenir miydi?! "Dünyanın en mutlu insanı olurdum. Hem kendini neden bu kadar alttan görüyorsun? Sen çalışkansın, okurken bile çalışıyorsun... Hem baksana ya bu kaslar boşuna mı? Bakamaz mı bu boy pos bana?" Vita da çalışacaktı elbette fakat aile kavramında aileye bebek verecek olan çalışmak yerine yuvayı oluşturan oluyor, çalışmıyordu.

Cinsiyetsiz gözlerini açıp doğruldu, vitanın güzel gözlerine dikti gözlerini. Dünyanın en güzel hissiydi onun gözlerine bakmak.

"Ben çalışırım, hiç uyumam hatta hep çalışırım. Sen yeter ki benden bıkma, beni sev." Alphan yaa diyerek boynuna atladı sevgilisinin. "Seni çok seviyorum ben zaten, asıl sen beni sev tamam mı? Beni bırakırsan şeyini kestiririm!" Batı kahkaha atarak oğlanın beline sardı ellerini. Dudaklarını Alphan'ın omzuna bastırdı, iç çekti.

"Ayy boynumdan öpsene omuzlarımda ne var sanki!" Cilvesi tam gaz devam ederken adamın kucağına çıktı, oğlanın ensesine ellerini sardı ve uzun tırnaklarını Batı'nın ensesine batırıp tahrik etti. Oğlan inlememek için azıcık geri çekilirken vitanın gözlerinde yaramaz pırıltılar gördü.

"Öpmemem daha iyi gibi, bence yediğimizi yedik ya toparlanalım. Bak akşam olmak üzere güzelim, babanlar merak eder." Yaramaz parıltılar kayboldu önce, ardından vitanın kaşları çatıldı. "Neden? Yeterince hoşlanmıyor musun benden?"

Batı oğlanın şaşırmasına fırsat bile vermeden burnunun ucuna kelebek öpücüğü kondurdu.

"Senden çok hoşlanıyorum ama duramamak ve sonucunda da seni memnun edememekten korkuyorum." Eğer bir ilişkileri olacaksa her şey açık, net olmalıydı. İçinde biriktirdiği şeyleri Alphan'la konuşursa ilişkileri daha da derinleşirdi. "Böyle düşünmeni istemiyorum ben. Sana böyleyken bile bayılıyorum, ne olduğun kim olduğun asla beni ilgilendirmiyor. Lütfen bir daha böyle düşünme."

"Peki, peki düşünmem." Güzel parlayan göz bebeklerine bakakalmıştı Batı, lila rengi soluk beyaz tende ışıl ışıldı. Alphan bir kaç saniyelik bakışmalarını bölmek için kalçalarını oynatarak kucağa yerleşti. Batı'nın ağzını açmasını beklemeden dudaklarını genç oğlanın dudaklarına dayadı.

Öpüşmeyi bilmiyordu, bugüne dek de kimseyi öpmemişti fakat karşısındaki gencin dudakları ateşti. Hem yanıyor hem yakıyordu. Bu hissedilir yangın Batı'nın inleyerek dudaklara asılmasıyla son buldu. İkilinin acemi öpüşmeleri masum küçük öpücükten ziyade, düzensiz fakat tutkuluydu.

Batı'nın elinin biri oğlanın ensesine diğeri beline yerleşti ve iyice kendisine çekti. Güzel dudakları nasıl öpeceğini bilmese bile öpüyordu, umursadığı o an tek şey bu yumuşak dolgun dudaklardı. Vita mırıldanarak inlediğinde içinde bir şeylerin kıpırdandığını hissetti, sanki bir şey göğüs kafesine bir pençe atmıştı.

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin