Keyiflice okuyun la
📍
Müdürden izin alıp cinsiyetsizin odasına giden dörtlüden Batı, oğlanı yatağına yatırıp ateşine baktı. Ercan çok halsiz görünüyordu. " Bunun olduğuna inanamıyorum." Feza hala az önceki konuşmadaydı.
Arkadaşının o adamdan hamile kalması olacak şey değildi, üstelik ondan nefret ettiğini her an belirten adamdan. " Şu hayatta her şey olabilir tatlım, bunda şaşılacak bir durum yok." İstemsiz bir şekilde kıskanıyordu sevgilisini Alphan, oğlanın alnına dokunan sevgilisinin ellerini paramparça etmek istiyordu.
"Ercan... Sen emin misin bu ilişkiden? Bak eğer zorla bir şeyler oldu-"
"Yok, zorla olmadı. Ben utandığım için sizden sakladım, seviyorum Kılıç'ı." Masumca konuşması Batı'yı gülümsetti, çok şirin görünüyordu minik kardeşi. "Allah'ım kıyamet kopacak!"
Herkes kahkaha attı bir anda Feza'nın söyledikleri yüzünden.
"Ya sen de Feza ya! Ben sevemez miyim kimseyi?" Arkadaşlarının inanmaması garip değildi, kendisi bile inanmıyordu söylediklerine. Kılıç gibi bir alfayı sevmesi için kafasının komple kopması gerekiyordu. "Aşkım seversin de alfa Kılıç... Gücün olsa bir kaşık suda boğardın."
"Kıskançlıktan o, o nedenle sinirliydim." Rahatsızlanmasına rağmen binbir türlü yalan söylemekten alamıyordu kendisini, gidecek evinin olmayışı onu bu noktaya taşıyordu. "He yani baya baya kıskandığın için bir sürü laf söylüyordun?" Alphan sadece ortamda konuşulanları dinleyip gerçekten ilişkileri var mı anlamaya çalışıyordu.
"Evet, geçen hafta yaşadığım şeyi bilmiyorsunuz sanki." Sırf kılıç ile yan yana olduğu için yüzüne kitap yemişti, aynı şeyi yaşamak istemiyordu. Aklına gelen o sahneyle sıkıntıyla nefes aldı. "Doğru, hak verdim bak şimdi. Ee ama artık daha dikkatli olman lazım, bebeğin de var."
Olmayan bebeğini korumak için karnına sardı elini, bu yılın Oscar ödülü kendisi hak ediyordu. İçten içe gururlandı bu müthiş oyunculuğuna, bir omega veya beta olsaydı belki sanat okulunda bile okuyabilirdi.
"Kılıç bebeğimize bir şey olmasına asla izin vermez, her şeyden çok seviyor bizi o." Feza arkadaşının yanına oturup oğlanın alnından öptü. "Yerim seni, hamile kalınca daha bir tatlı oldun sanki." Batı da Alphan'ın yanına gidip elini beline dolayarak kendi yatağına yönlendirdi oturması için. "Ayakta durma öyle ayakların acır, dolabımda şeker var ister misin?" Ağzı tatlanır diye düşünmüştü.
"Teşekkürler sevgilim şimdilik almayayım ben." Yavaşça sevgilisinin kulağına ilişti. "Bu işte bir iş var gibi değil mi sence? Yani kılıç biriyle sevgili olsa bunu hemen dünyaya duyurur, Ercan'ı niye sakladı herkesten." Batı başını sevgilisine çevirip dudağının kenarından öptü usulca, güzel koku ciğerlerine dolup ona şölen oluşturuyordu.
"Sence öyle ha diyince söyleyebilir mi güzelim? Baksana Ercan cinsiyetsiz. Bu çok zor bir karar, hele de baş alfa olacak biri için bu çok önemli." Bu işin nasıl bir sonuç doğuracağını kestiremiyordu. "Haklısın ama ne bileyim işte sen beni saklasan ben çok üzülürdüm."
Minik dudakları büzülmüştü üzüntüyle, bütün nazı niyazı yanındaki adama karşıydı. "Güzelim sen başkasın, hem benim için hem de bu dünya için sen bambaşkasın." Alphan hoşuna giden kelimelerle kıkırdadı, burnunu Batı'nın yanağına sürttü. "Hoşuma gidecek şeyler söyleme, asil duruşum bozuluyor gülümsemeden duramıyorum."
Batı da gülümsedi, Alphan çok güzel görünüyordu gözüne.
"Asil duruşunu yerim senin, boşver duruşu falan. Şu gülümseme için her an utandırabilirim seni." Ya diyerek gencin omzuna vurdu Vita, çok şanslı hissediyordu.
Başlarını Feza ve Ercan'a çevirdiler, ikili bebek hakkında konuşuyordu. Batı tam onlara katılacakken kapı açıldı ve alfa kılıç girdi. " Miden için bunu verdi doktor, iyi gelirmiş. Çorap falan da giydin mi?" Doktorun dediklerini iyice dinlemişti, pek dinlemesine gerek olmasa da aklının bir köşesine kazındı çoktan.
Şurubu açtı ve yemekhanede izin bile alma gereksinimi duymadan aldığı kaşığa döktü aceleyle, midesinin bulantısına hala tam olarak anlam verebilmiş değildi. Oysa ki dün yurda giriş yapmadan önce bol bol yedirmişti ,varlığından rahatsız olsa da bebek var diye, annesi.
"Hadi kalk bakalım, iç şunu." Ercan yataktan kalkarken Alphan odanın boğucu ve rutubetli havasına baktı, inanılmaz kötü olan yurt odasına cinsiyetsizler alışmış gibiydi.
"Cinsiyetsiz böyle bir odada tabii hasta olur, hamile neticede. En kısa sürede babamla konuşup genel problemi çözeceğim, senin de babanla konuşup halletmen lazım bunu Kılıç." O zamana değin alfa hiç etrafa bakmamıştı, tek ilgi odağı Ercan'dı. Oğlan şurubu yavaşça içerken o da odaya göz gezdirdi.
Kendisinin asla bulunmayacağı bu odada kırılgan cinsiyetsizin nasıl yaşadığını düşündü, sinirine engel olamazken hiç bunu fark etmeyişine de öfkelendi. "Hep burada mı kalıyorsunuz? Bütün cinsiyetsizler?" Gözlerini Ercan'a dikip konuşmasıyla yutkundu oğlan, sanki daha öncesinde sormuştu da söylememiş gibi bir tavır takınmıştı Alfa.
"Evet... Mecburuz, hiçbirimiz okula para ödemiyoruz. Yememiz içmemiz devletin kasasından çıkıyor, gözden çıkarılmış bir tür için bu bile nimet." Halleri sokak köpeklerinden kötüydü fakat eğer okuyabilecekse onun için sorun yoktu.
"Bana bunu neden daha önce söylemedin?" Ercan gülümsedi, onunla ne zaman insan gibi kaale alıp konuşmuştu ki?! Yine de yalan söylemeye devam etti. "Pis bir ortamda yaşadığımı bilmeni istemedim." Kılıç anlamıştı, o gülümsemeden bile oğlanın neyi anlatmak istediğini net bir şekilde anlamıştı.
"Şu saatten sonra her şeyin en güzeline layık olduğunu bil o zaman, bu işe el atacağım." Mutlaka bir şeyler yapmalıydı, hem cinsiyetsizlere hiçbir hak tanımıyorlardı hem de suç oranlarında cinsiyetsizler çok diye yaftalanıyorlardı.
Aç bıraktığınız insan ekmek çalınca suçu ona atamazdınız.
Ercan'ın içinde hiçbir umut belirtisi olmazken gülümsedi yine, bir an bu anın gerçek olduğunu düşünmesi bile avuçlarının içini kaşındırdı. "Biliyorum, her şeyi ayaklarımızın altına serersin bebeğimizle." Oysa ki küçük bir sarılmadan daha fazlasına ihtiyacı yoktu oğlanın, saçlarını okşayan bir elden başka ne isteyebilirdi ki...
"Yaparım tabii... Neyse hadi siz derse gidin ben bekliyorum zaten sevgilimi." Batı sonunda konuşacak bir an bulmuştu. "Bence biz kalalım, şimdi o alışkın değil senin onun yanında olmana."
Kılıç alayla gülüp geriye baktı, Batı elini vitasından çekmemişti. "Alışkın değil mi? Bebeği siz yaptınız sanırım? Hm? Hatırlıyor musun güzelim geçen gün duş maceramızı, güzel kokun hala burnumu sızlatıyor." Feza utançla elini ağzına götürürken Ercan şaşkınlıkla inledi.
O günün akşamı arkadaşlarına alfalardan nefret ediyorum şiirini okumuştu.
"Ya alfa! Ne diyorsun ya!" Yanakları pembeleşirken bunu arkadaşlarına açıklasa bir dert açıklamasa ayrı bir dertti. "Ne? Yalan mı söylüyorum, sen tutturmadın mı vücudunu ben temizleyeceğim alfam diye." Alfam kısmındaki m'yi uzatarak konuşmuş oğlanı utandırmaktan zevk almıştı.
"Kuzen senin yolun bayır aşağı, frenlerin de tutmuyor bak." Arsızlıkta sınır tanımayan Vita dahi utanmıştı alfanın laflarıyla.
"Benim frenlerim onun o tatlı kavun kokusunu aldığımdan beri tutmuyor zaten.. E yolum da onun ta kendisi."
📍
Bölüm nasıldı?
Kılıç rol yapmıyor diyenler?
Oscar'a aday diyenler?
Bu akşam yetiştirebilirsem sen benziyorsun hayvan a bölüm atacağım
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.