κεφάλαιο 40

338 16 5
                                    

Κοιτάζω τους δρόμους γύρω μου καθώς περιπλανιέμαι με την μαμά μου και την Έμιλυ για ψώνια, είχα ξεκουραστεί αρκετά και η ναυτία που ένιωθα το πρωί είχε χαθεί πιά. <<Ελάτε>> η Έμιλυ ανοίγει την πόρτα ενός μαγαζιού το οποίο φαίνεται ήδη πως τα ρούχα του κοστίζουν μια μικρή περιουσία, την ακολουθούμε προς το εσωτερικά και κοιτάζω γύρω μου τα υπέροχα φορέματα που κρέμονται. <<Καλησπέρα σας πως μπορούμε να βοηθήσουμε>> μια νεαρή υπάλληλος του μαγαζιού μας πλησιάζει ευγενικά <<Θα θέλαμε αυτό το φόρεμα>> η Έμιλυ της δείχνει ένα υπέροχο μακρύ φόρεμα που άνετα θα το φορούσε μια πριγκίπισσα <<Φυσικά το φέρνω αμέσως>> κοιτάζω την μαμά του Άντονι κάπως εξεταστικά καθώς δεν ήξερα πως της άρεσε αυτό το στιλ ντυσίματος αλλά, γούστα είναι αυτά. Η κοπέλα έρχεται προς το μέρος μας χαμογελαστή με το φόρεμα στα χέρια <<Θέλετε να το δοκιμάσετε;>> την ρωτάει <<Φυσικά, Ρόζα>> ακούω το όνομα μου και την κοιτάζω <<Πήγαινε να το δοκιμάσεις>> λέει και ανοίγω τα μάτια μου διάπλατα σίγουρα είναι πολύ ωραίο φόρεμα αλλά, πρέπει να κοστίζει μια περιουσία και δεν θέλω να κάνω άσκοπα ψώνια ήδη είχα κουβαλίσει την μισή ντουλάπα μαζί μου. <<Ρόζα, με ακούς;>> με ρωτάει και ρίχνω μια γρήγορη ματιά προς την μητέρα η οποία με κοιτάζει άλαλη <<Πήγαινε λοιπόν να το δοκιμάσεις>> λέει ξανά και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου καθώς δεν νιώθω άνετα να της φέρω αντίρρηση. 

Μπαίνω μέσα στο τεράστιο δοκιμαστήριο και ξεντύνομαι ενώ η υπάλληλος περιμένει υπομονετικά απ' έξω να με βοηθήσει να φορέσω το φόρεμα. <<Είμαι έτοιμη>> της λέω και μπαίνει μέσα μαζί μου και κουμπώνει το φόρεμα, ευτυχώς ακόμα δεν έχω πάρει κιλά και η μέση μου συνεχίζει να είναι λεπτή. Παίρνω μια ανάσα και βγαίνω έξω όπου περιμένουν η μαμά μου μαζί με την Έμιλυ <<Ρόζα είσαι σαν πριγκίπισσα αυτό το φόρεμα έχει ραφτεί για εσένα>> μου λέει η μαμά του Άντονι και χαμογελάω ελαφρά <<Όντως Ρόζα είσαι μια κούκλα>> συμπληρώνει η μητέρα μου και με κοιτάζει χαμογελαστή <<Ναι αλλά, δεν είναι κάπως υπερβολικό που να το βάλω;>> τις ρωτάω και η Έμιλυ κουνάει το κεφάλι της και αναστενάζει <<Τα Χριστούγεννα φυσικά είναι μια τόσο μεγάλη γιορτή και θα κάνουμε και το πάρτι έκπληξη του Κρίστιαν>> την κοιτάζω και σκέφτομαι πως ίσως έχει δίκιο. Είχα αποφασίσει να κάνω μια συζήτηση με τον Άντονι δεν ξέρω το πως αλλά, κάτι θα βρω και έπειτα να ανακοινώσω στον Κρίστιαν πως είμαι έγκυος και θα βρίσκαμε μαζί τον τρόπο να τους αντιμετωπίσουμε. <<Οκ>> λέω και χαμογελάω πλατιά <<Τέλεια θα το πάρουμε φυσικά θα μας φέρεις και παπούτσια>> λέει η Έμιλυ στην πωλήτρια η οποία επιστρέφει μετά από λίγο με ένα ζευγάρι πέδιλα Gucci σε ασημί χρώμα . 

Dirty Τhoughtsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن