κεφάλαιο 49

324 19 6
                                    

                                                                                       ΚΡΙΣΤΙΑΝ

Κοιτάζω άγρια τον Στέφαν και τον προσπερνάω για να μπω ξανά μέσα στην αίθουσα την στιγμή ακριβώς που η Μια πετάει την ανθοδέσμη της και πέφτει κυριολεκτικά πάνω στην Ρόζα η οποία την κοιτάζει έντρομη. Συνεχίζω την πορεία μου προς το μπαρ και νιώθω τα μάτια της καρφωμένα στην πλάτη μου. Ναι μωρό το είδα ότι της έπιασες εσύ. Κάθομαι σε μια από τις ψιλές καρέκλες και κάνω νόημα στον σερβιτόρο <<Ένα macallan σκέτο>> του λέω και μετά από λίγα λεπτά το αφήνει δίπλα μου. Πίνω μερικές γουλιές και κοιτάζω απέναντι όπου η Μια με τις φίλες της πλέον χορεύουν στο ρυθμό της μουσικής. Γελάω καθώς όταν άνοιξε το ασανσέρ και είδα την Ρόζα να φοράει αυτό το φόρεμα έμεινα μαλάκας.  Ήταν τόσο σέξι, και αυτά τα γαμημένα πέδιλά της ήθελα, να την βάλω μέσα στο ασανσέρ και να την πηδήξω τόσο άγρια που δεν θα τολμούσε να ξανά φορέσει κάτι παρόμοιο, εκτός εάν ήταν να το δω μόνο εγώ. Ειδικά όταν την άκουσα να μου λέει στωικά ότι δεν φοράει εσώρουχο οι παλμοί μου χτύπησαν κόκκινο. 

Ήξερα πολύ καλά τι ήθελε να πετύχει και έβλεπα στο πρόσωπό της ότι ήταν ερεθισμένη κάθε φορά που βρισκόταν κοντά μου αλλά, το ίδιο συνέβαινε και σε εμένα. Τα σώματα μας τραβάνε το ένα το άλλο σαν μαγνήτες ακόμα και στην άλλη άκρη της γης να πήγαινε θα την έβρισκα, γιατί χωρίς αυτήν δεν μπορώ να αναπνεύσω. Ήταν το δεύτερο φιλί μας μετά την Νέα Υόρκη όπου και την είχα φιλήσει στο μπαλκόνι του μπαρ κάτω από τον φωτιζόμενο ουρανό της πόλης καθώς έμπαινε ο καινούργιος χρόνος. Της είχα πει πως ήθελα να της κλέψω το πρώτο φιλί της νέας χρονιάς αλλά, δεν ήταν αλήθεια δεν ήθελα μόνο το πρώτο, ήθελα και το δεύτερο και το τρίτο και όλα τα φιλία του χρόνου και του επόμενου και ολόκληρης της ζωής της. Πίνω από το ουίσκι μου και προσπαθώ να δαμάσω τις σκέψεις μου αλλά, αυτές είναι ατίθασες όπως και η κοπέλα που χορεύει ανεξέλεγκτα απέναντι μου και χωρίς να σκέφτεται πως είναι δυο μηνών έγκυος. 

Ω! Ναι ήξερα πολύ καλά πως η Ρόζα έλεγε ψέματα και ότι το μωρό είναι δικό μου και όχι του Άντονι αλλά, θέλω να το ακούσω από το στόμα της. Είμαι σίγουρος ότι ήταν έτοιμη να το ομολογήσει πριν όταν την είχα στριμώξει στον διάδρομο αλλά, εμφανίστηκε ο μαλάκας ο κολλητός μου και τα χάλασε όλα. Της είχα δώσει την ευκαιρία να μου μιλήσει η ίδια αλλά, δεν το έκανε και συνέχιζε το ψέμα της, θα την αφήσω όμως να δω μέχρι που θα το φτάσει. Το σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτός ο γάμος, και να μεγαλώσει το παιδί μου ο Άντονι. Το δικό μου παιδί.  Όταν άγγιξα την κοιλιά της προηγουμένως ένιωσα την καρδιά της να χτυπάει τόσο δυνατά και να προσπαθεί να μείνει ψύχραιμη. Ήθελα να της πω, πως τα ξέρω όλα αλλά, δεν θα της το κάνω εύκολο, τόσο καιρό την παρακαλούσα να χωρίσει και να ήμαστε μαζί και αυτή έμαθε πως είναι έγκυος στο παιδί μου και αντί να μου το πει, είπε πως είναι του αδελφού μου και ετοιμάζεται να τον παντρευτεί. Κάνε όνειρα μωρό μου! Θα παντρευτείς σίγουρα αλλά, μαζί μου και μόνο. 

Dirty ΤhoughtsWhere stories live. Discover now