I když s Jacksonem a Julii většinou jezdíme jedním autem a vyzvedáváme Maxe, v pondělí se musíme rozdělit. Po sobotní noci jsme se s Jacksonem shodli na samostatné jízdě. Proto Maxe vyzvednu sám.
Je celkem zklamaný, že nevidí Juls na zadním sedadle, ale ne překvapený. Dokonce už má spoustu plánů, jak jí odprosit.
Tušil jsem to.
Mám očividně dobrou náladu a Maxovo rozhodnutí ohledně Juls, za to nemůže.
Jackson je gay. To je věc, kterou rozhodně nenechám jen tak.
Takže s ním flirtuju. Hodně, veřejně a okatě.
Všichni na mě koukají jako na debila, když ho oslovím lásko, a to hned několikrát během dne. Dokonce i on. A jako bomba navíc, pokaždé zčervená.
A pak mě seřve.
„Mohl bys to přestat dělat?"
„A co dělám?" zatvářím se tak nevinně, jak jen to jde.
„Flirtuješ se mnou."
„Fakt?" kousnu se do rtu a podepřu si hlavu do dlaně.
Natáhne ke mně ruce, jako by mě chtěl zaškrtit, ale naštěstí mě zachrání příchod učitelky.
Jeho rozpaky, když neví, jak se má zachovat si vyloženě užívám. Nikdo neví, že je gay. Nikomu to ani nedošlo. Všichni mě znají a ví, že flirtuju zkrátka se všemi bez ohledu na jejich orientaci, takže jim to nepřijde moc divné i když blbě čumí. Možná až několika klukům z jejich týmu. Oni jediní si všimnou, že jsem přes víkend přešel z přátelské zóny na tu sexuální a jen netuší, která bije.
V úterý ráno se na školní chodbě spustí povyk, když Julia otevře svou skříňku. Vysype se na ni asi milion červených, růžových a bílých nastříhaných srdíček z papíru a na dvířkách skříňky má jedno velké srdce s jedním jediným slovem uprostřed.
Promiň.
„Jsem zvědavý, co vymyslíš na Valentýna," vysměju se Maxovi, který stojí opřený vedle mě o svou skříňku a čeká na Juliinu reakci.
Ta mu přijde vzápětí do zprávy.
Vše odpuštěno.
Tak nevinná.
Jenže mou dobrou náladu zkazí obědová pauza. Namísto Susan stojí za pultem jiná postarší žena a nevypadá ani trochu mile. Vůbec se neusmívá a jen se na všechny šklebí.
Proto se musím spolehnout na zlatou střední cestu a na tác si naberu tři druhy ovoce. Jablko, mango a hroznové víno. Nechci riskovat, že by mi do jídla naplivala, kdybych jí sdělil své speciální požadavky. Pokud se Susan nevrátí, nejspíš budu do maturity o hladu.
Sednu si k našemu stolu vedle Jacksona, naproti Georgovi a Becce a Max se usadí vedle Juls. Přehodí ji paži okolo ramen a dá pusu na tvář po čemž ona hned zčervená.
Moc sladký.
„Kdy jsi zvládl nastříhat ty srdíčka?" zeptám se Maxe a pustím se do hroznového vína. Je nejmenší. Jablko půjde nakonec.
„Co myslíš, že jsem dělal celou neděli?" odfrkne a ukáže mi několik škrábanců na rukou od nůžek.
„A jak ses dostal do mé skříňky?" zajímá Julii.
„Mám své komplice," zakření se Max a až moc nenápadně mrkne na Jacksona.
„Ty jsi mu s tím pomáhal?" vypískne Juls a Jackson jen pokrčí rameny. „Děkuju," řekne a našpulí pusu.
ČTEŠ
Kluk od vedle
RomanceKyle má v životě jen pár pravidel. Vše musí mít řád a být na svém místě. Jídlo se nesmí vzájemně dotýkat. Nikdo si nesmí vzít jediné sousto z jeho talíře a nikdo nesmí k němu do pokoje. Jinak je to velice milý a společenský kluk, kterého obdivuje sp...