(33)

354 36 4
                                    

Ráno se proberu celkem brzo. Jackson vedle mě tiše oddychuje a při nepatrném pohybu mě nepříjemně bodne za očima.

Přesně z toho důvodu je alkohol na hovno. Podělaná kocovina, která mě bude provázet celý den.

Jsem na vážkách. Netuším, co mám dělat, nebo jak se chovat. Mám mu lhát, že jsem si včerejšek užil? Nepřijde mi to jako ten nejlepší nápad. Navíc jsem se ocitl ve fázi, kdy mám strach se na něj i podívat, abych ho třeba náhodou nevzbudil.

Vstanu. Opatrně a velice pomalu se dostanu k nohám postele. Ustrnu, když se přetočí na bok čelem ke zdi.

Hlavně žádné prudké pohyby. Nechceme, aby se probudil.

Ty vole. Takhle jsem neutíkal ani od svých jednorázovek. I když... s nimi jsem taky nikdy nestrávil noc.

Vstanu z postele a z podlahy posbírám své oblečení. Bohužel nemůžu najít trenýrky, ale kašlu na to. Prostě půjdu naostro.

Obuju si boty a odvážím se podívat na Jacksona.

Jo. Ta láska k němu ve mně pořád je, ale zároveň se překrývá s neskutečným studem.

S hlubokým výdechem opustím jeho pokoj. Teď s ním prostě nemůžu mluvit.

Pokud jsem si myslel, že nejtěžší bude opustit Jacksonovu postel, aniž bych ho vzbudil, byl jsem naprosto vedle. Nejhorší je projít kolem kuchyně, ve které už úřadují jeho rodiče, k domovním dveřím.

„Kyle?" podiví se Misha. „Co tak brzo? Většinou spíte až do oběda."

„J-jasně," vydechnu a vjedu si rukou do vlasů. „J-já... nějak jsem se vzbudil a... už nemohl usnout takže..."

„Dáš si snídani?" usměje se Jack a otočí slaninu na pánvi.

„Ehm... s-slíbil jsem mámě, že na snídani budu doma," ukážu palcem ke dveřím. „Něco se mnou potřebuje probrat," pomalu couvám i když se Jack zamračí. Pravděpodobně poznal, že lžu, ale právě teď je mi to jedno. Chci se jen rychle vypařit.

Jenže mé noční můry se vyplnily.

„Kyle?" ozve se ze schodů Jacksonův hlas a já zpanikařím. Fakt brutálně.

Otočím se na patě a rychlým krokem vyběhnu z domu. Nezastavím ani když ho za sebou zaslechnu, jak na mě volá. Na cestě se doslova rozběhnu.

Jen co za sebou zabouchnu dveře našeho domu, si oddechnu.

Jsem totální srab.

Naši ještě nejsou vzhůru, tak vyběhnu k sobě do pokoje a zavřu se v koupelně. Potřebuju ze sebe ten alkohol a... sex? smýt.

Jak říct člověku, kterého nadevše miluju, že jsem s ním prožil svůj nejhorší sex v životě? To snad ani nejde zmínit tak, abych mu nějak neublížil. O to hůř, pokud si myslí, že to bylo dobrý.

Kurva! Právě teď by se mi hodilo, kdyby do mě udeřil blesk a já se proměnil v prach.

Půlku dne zírám do stropu a lituju se. Hlavně přemýšlím, jak tuhle situaci vyřešit, protože ani žádné řešení nemá.

Uvažuju, že napíšu Jacksonovi a za to ráno se omluvím, ale strach je silnější.

Co když se bude chtít rozejít? Jasně, na sexu přece nezáleží, když se dva milují, ale nejspíš je to jen uklidňující fráze, před koncem vztahu. Brzo si najde někoho, s kým mu to bude po sexuální stránce fungovat a na sex s Kylem Stilesem bude vzpomínat s úsměvem, jako nejhorší zkušenost.

Kluk od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat