(37)

367 35 10
                                    

„Proč odbočujeme?" zeptá se s podivem Jackson při cestě do školy.

„Jedu pro Maxe," pokrčím rameny. „Zase má auto v opravně. Pořád mu říkám, že ten jeep patří do šrotu, ale až moc ho zbožňuje."

„Páni," protáhne. „Ty své auto nejspíš nemáš moc v lásce, když v něm chceš začít třetí světovou."

„Ale no tak," zakřením se. „Všichni jsme přece kamarádi. Není to tak, Julie?"

Bez odpovědi. Proč by ne. Pořád si hraje na uraženou princezničku.

„Radši si sedni dozadu," poradím Jacksovi.

„Dobrý nápad," uchechtne se.

„Nazdar lidi," uculí se Max, když se vystřídá s Jacksem. V ruce drží spoustu letáků.

„Nekecej," povyskočím na místě a několik mu jich seberu. „Kdy, kdy, kdy!" zaječím nadšeně a na vytištěných papírech hledám datum.

„Příští víkend. Volný barák od čtvrtka do pondělí," zachechtá se stejně nadšeně, jako já.

„O co jde?" vykloní se Jackson mezi námi a jeden leták Maxovi sebere.

„Párty roku u kapitána fotbalového týmu," zavýskám. Letáky mu vrátím a rozjedu se do školy. „Večírky u Maxe jsou vyhlášené. Každý, kdo tam není, jako by byl odpadlík školy."

„Taky je to jen pro zvané," řekne Max a leták vytrhne Jacksonovi z ruky.

„Pokud si nedáš pozor, rozkřikne se to, a nakonec zase přijdou všichni. Jako loni," vysměju se mu. Loni skutečně dorazila celá škola. Bylo to legendární.

„Kam jde Kyle, tam jdu i já, takže..." zhodnotí to Jackson a výmluvně pokrčí rameny.

„Tvůj přítel je odporný plevel," podotkne Max.

„Hele," bouchne Jacks pěstí do Maxovy sedačky.

„Je to můj plevel, a pokud ho vytrhneš, jako bys mi urval končetiny takže... se s tím smiř," uzemním ho.

„No jo," zakoulí očima. „Fotbalisti můžou přijít všichni. Přesněji řečeno musí. Jen bych tě měl varovat. Prváci mají přístup odepřen."

„To je pravidlo," přikývnu. „Jelikož bude chtít přijít celá škola, musíme to eliminovat alespoň o jeden ročník."

„Nepřijde celá škola," namítne Max.

„Vsadím dvacet babek, že na konci dne, to budou vědět úplně všichni!"

„Nesnáším tě," povzdechne si Max protože mám pravdu. Jen mu pošlu vzdušnou pusu. „Jo a přijede Erik."

„Fakt?" nadskočím nadšeně. „Rok jsem ho neviděl. Je na vysoké v Seattlu?"

„Jo. Bude z něj novinář. Baví ho to."

„Kdo je Erik?" zeptá se Jackson trochu nevrle, až mě to donutí k úsměvu.

„Bratranec, který má crush na Kyla."

„Nemá na mě crush. Bože!" zasténám. „Ani si nepíšeme."

„Ne, jen se tě snaží dostat do postele pokaždé, co je u nás," uchechtne se Max.

„Páni," protáhnu. „Ten bude hodně nasraný. Ví, že jsem zadaný?"

„Ne," zasměje se. „Možná jsem se mu zapomněl zmínit."

„Ty seš debil," odseknu na jeho hlavu. „Proč jsi mu to neřekl?"

„Těším se, až uvidím jeho výraz, jak se to dozví," zahučí. „Víš, co je prdel? Jackson je přesně jeho typ. Nedivil bych se, kdyby svou pozornost přesunul z tebe na něj."

Kluk od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat