(38)

360 37 0
                                    

„Nazdar!" zvolá nadšeně Erik, když ho vyzvednu u Maxe doma. „Tebe jsem roky neviděl. Pořád stejně sexy, brouku."

„To si odpusť," zakoulím očima a počkám, dokud si nezapne pás.

Dneska se koná párty u Maxe doma, jenže ještě před tím mají zápas u nás ve škole. Erik projevil o svého bratrance zájem a já slíbil, že mu budu dělat společnost.

Jackson nebyl ani trochu nadšený. Doslova soptil vzteky. S Maxem jsme ho trochu uklidnili, že po zápase dostane zaslouženou odměnu a Max konečně uspokojí svůj pohled na překvapeného Erika.

Zadaný Kyle Stiles.

Ale jen pokud vyhrají.

„Tak povídej, co je u tebe nového?" zeptá se zvědavě.

„Celkem hodně," zakřením se. „Bys ani nevěřil."

„Možná ne, ale něco málo vím," trhne rameny.

„Max žvanil?"

„Spíš teta Suzi," uchechtne se, když zmíní Maxovu mámu. „Napadl tě učitel a byl kvůli tomu soud," zhodnotí ve zkratce. „Jak já tohle město miluju. Pořád se tady něco děje."

„Pořád ne," namítnu. „Naposledy byl největší drb záhada, kdo urazil paní Mercury její zrcátko od auta."

„To je ta sousedka, co má hodně koček?"

„Pamatuješ si," zachechtám se.

„Já drby žiju. Nedal jsem se na novinařinu pro nic za nic."

„A co ty v Seattlu? Máš někoho?"

„Ts," odfrkne. „Abych se ochudil o tu krásu několika milionů lidí? Pořád jen sex bez závazků. Ale máme ve škole jednu profesorku. Sakra ta je žhavá, na čtyřicátnici."

V tomhle duchu dojedeme až do školy na fotbalové hřiště. Erik pořád jen mluví a vypráví jednu historku za druhou.

Na tribunách si všimnu Harrisonových, kteří na mě zvesela mávají.

„Kdo to je?" šťouchne do mě Erik.

„Naši noví sousedi. Přistěhovali se sem v létě a Julia s Jacksonem chodí k nám na školu. Jackson je teď na hřišti."

„Ta holka je vážně kost," kývne hlavou. Už mám na jazyku nějakou uštěpačnou poznámku spolu s varováním navrch, ale včas se zarazím.

Co je mi vlastně po tom?

„Děláš, jako bys mě neznal," zakroutím očima.

„Brácha je stejně pěkný?" šeptne tiše, protože se k nim pomalu přibližujeme.

„Hezčí," uchechtnu se, ale víc mu neprozradím. Maxe bych nedokázal podrazit.

„Ahoj, broučku," pozdraví mě Misha a já se k ní skloním pro obětí. Jacka jen poplácám po rameni a s Erikem se usadíme na volné místa nad ně.

„Eriku, to je pan a paní Harrisonovi. A Julia," představím je v rychlosti. „Erik je Maxův bratranec. Je tady na víkend, zatímco si jejich rodiče užívají v Aspenu bez nich."

„Zdravím," zakření se. „Jakou pozici hraje váš syn?"

„Quaterback," odpoví Jack.

„Hezký," přikývne Erik. „Max se o něm myslím zmínil. Je dobrý?" otočí se na mě, ale já pokrčím rameny. „Jak to jako nevíš? Vždyť vládneš téhle škole! O každém víš minimálně jeho druhé jméno."

Kluk od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat