Na hodinu to stihnu tak tak. Neměl jsem ani příležitost zkontrolovat, jak vypadám. Ale ať bych se snažil, jak chci, každý by si všiml, že jsem brečel.
Z Maxovy lavice popadnu láhev s vodou a pořádně se napiju, než se usadím na své místo. V krku ještě pořád cítím Jacksonovo sperma a potřebuju to spláchnout.
„Hej," vykřikne Max. „To je... moje," sklapne mu, když si všimne mého obličeje. „Kyle?"
„Neřeš to," odbudu ho a jeho vodu si prohlásím za svou. Všimnu si i George, který se nade mnou zachmuří, ale jen se ušklíbnu. Na něj nemám náladu.
Na Jacksona za sebou se ani neohlídnu.
Max už se nadechuje k další dotěrné otázce, ale naštěstí ho přeruší příchod učitele.
Stevenson si to rázuje u katedry a já mám nos zabořený do skicáku před sebou. Všechny příklady, které vypsal na tabuli už mám dávno vypočítané i s postupem a jen se snažím zabít nudu.
A hlavně se nesložit.
Jackson Harrison.
Tak krásně se mu povedlo mě využít a já idiot se nechal. Neměl jsem tu podělanou hranici překračovat.
Když jeho rty byly tak kurevsky lákavé. Navíc se mi sám nabídl. Nedokázal jsem a ani nechtěl mu odolat.
Zamlží se mi zrak a otřu si nos do rukávu od saka. To k zhroucení uprostřed hodiny.
Ještě víc se skloním nad svůj výkres a pokusím se nenápadně otřít tváře.
Max mě kopne do nohy.
Automaticky se napřímím a zvednu k němu své skleněné oči.
Jsi v pořádku? vyznakuje a já s hlubokým výdechem zakroutím hlavou nad čímž se zamračí.
Nejsem. Ale budu, odpovím mu stejně.
„Kyle, Davisi, neruším vás?" zeptá se nás Stevenson. Max jen zakoulí očima a já sebou trhnu. „Kyle? Odkdy ovládáš znakovou řeč?"
Od té doby, co mám hluchou sestru ty sráči.
Max se vedle mě rozesměje. Stevenson pozvedne na Maxe obočí, aby mu to vysvětlil, a tak dám Maxovi souhlas.
„Od té doby, co má hluchou sestru," přeloží Max bez toho posledního slova. Zapřu se loktem o lavici, složím si tvář do dlaně a potáhnu. Do pravé ruky vezmu tužku a pokračuju ve své skice.
Několik spolužáků ve třídě zalapá po dechu a vykulí oči. Pár se jich nahne k osobě za sebou a místností zazní šum.
Kyle Stiles má hluchou sestru. Překvápko.
V určitých ohledech si udržuju soukromí i před svými spolužáky. Všichni si myslí, jak mě dokonale znají, ale při tom nemají nejmenší tušení, jaký život vedu.
Stevenson si dřepne k mé lavici. Narovnám se v zádech a ztuhnu. Celá třída vidí mé zarudlé tváře i nos a ani jemu to neušlo i když bych byl mnohem raději, kdyby mě ignoroval. Nechci ho tak blízko u sebe.
„Kyle? Děje se něco?"
„Mělo by?" odseknu, jenže on se zamračí na mé zarudlé tváře a možná se zatváří i lítostivě?
„Nechtěl by sis promluvit? O tom, co se s tebou v poslední době děje?"
„Ehm..." odkašlu si a nejistě se rozhlídnu po třídě. „Umřela mi kočka," plácnu první blbost, co mě napadne.
ČTEŠ
Kluk od vedle
RomanceKyle má v životě jen pár pravidel. Vše musí mít řád a být na svém místě. Jídlo se nesmí vzájemně dotýkat. Nikdo si nesmí vzít jediné sousto z jeho talíře a nikdo nesmí k němu do pokoje. Jinak je to velice milý a společenský kluk, kterého obdivuje sp...