(32)

368 38 5
                                    

Už týden se s Jacksonem pokoušíme o sex a pořád je to na hovno. Vždycky se stáhnu! Moc dobře si jsem vědom, že se musím uvolnit, ale ani trochu se mi to nedaří.

Tak dostanu jeden ze svých nejhorších nápadů.

S taškou přes rameno dojdu k Jacksonovi. Je pátek, oba máme po večeři a chystáme se na další z našich přespávaček.

V tašce mám mimo oblečení na spaní – výmluva, spím v Jacksonově triku a u umyvadla mám i svůj kartáček – láhev tequily, nakrájené limetky v krabičce a sůl.

Prostě se pokusím uvolnit alkoholem. Dlouho jsem nepil, moc to nemám rád, ale lepší nápad nemám.

„Ahoj Misho," pozdravím jejich mámu, která mi přijde otevřít a nechám se obejmout. Vejdu do domu a pozdravím i jejich tátu, který je s Jacksonem v kuchyni a uklízejí po večeři.

„Nazdar, Spidermane," zamává mi Jack utěrkou.

„Té přezdívky už se vážně nezbavím," zakroutím hlavou a dám Jacksonovi do ruky svou tašku i pusu na tvář.

Zatváří se trochu nechápavě, že mám své věci, ale jen zakroutím hlavou, aby to neřešil.

Z obýváku zaslechnu Julii a zajdu pozdravit i ji. Trochu mě zaskočí přítomnost Maxe, ale jak jsem pochopil, promluvili si, jen mám dojem, že mu Julia stejně nevěří, že s nikým nic neměl. A nedivím se ji.

Nevím, co přesně si řekli, ale už z nich není ten nejsladší pár na škole. Vlastně až s podivem, pokud se vůbec políbí na chodbě. Spíš jsem si všiml, že se pořád jen hádají.

„Ahoj, princezno," obejmu ji zezadu okolo krku a dám pusu do vlasů. S Maxem si ťukneme pěstí. „Na co koukáte?"

John Wick," odpoví Juls. „Přidáte se?"

„Tebe to baví?" uchechtnu se.

„Je tam Keanu Reeves. Jasně, že jo," řekne rozhodně a s Maxem se na sebe zakřeníme.

„Chcete koukat s námi?" zeptá se Max.

„Rád bych ale..."

„Nechceme," zakřičí Jackson z kuchyně.

„Přesně," ukážu na něj.

Jackson si pro mě dojde do obýváku a odtáhne mě od Julie.

„Dobrou noc," zakřičíme společně na všechny přítomné.

„Jestli jdete spát, sním svou botu," ozve se Max.

„Jaké plány mám se svým klukem, tě nemusejí zajímat, Davisi," odsekne Jackson a se smíchem vyjdeme schody do jeho pokoje, kde se okamžitě zamkneme. Klíče od všech dveří v domě nedávno Jackson našel v garáži, kde bývalí majitelé nechali spoustu harampádí.

„Tvé plány nejspíš budou kolidovat s mými plány," zamručím laškovně a vyskočím mu do náruče.

„Máš se mnou plány?" zakření se. Chytí mě za zadek a přejde se mnou po pokoji.

„Možná?" kousnu se do rtu.

Odhodí mou tašku k nohám postele a hladově mě políbí. Vtipná věc je, že nám jeho rodiče pořád věří, že tady neprovozujeme sex. Sice ho doopravdy neprovozujeme, ale rozhodně se o to snažíme.

Výhoda? Ve chvíli, kdy z naší strany uslyší dobrou noc, ani je nenapadne nám narušovat soukromí a případně nás zkontrolovat.

„Tak povídej. Co chceš dělat?"

Kluk od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat