Jsem tady se svým dalším příběhem a tentokrát to bude zase něco jiného :) u tohoto jsem se výjimečně neinspirovala svou oblíbenou korejskou skupinou. Sice tam najdete pár vsuvek a náznaků s odkazem na ně, protože to bych jinak nebyla já :D ale skutečně je to něco úplně jiného a taky nejspíš i originálního.
Zajímavost, napsání této knihy mi pomohla písnička. Velmi stará a taky absolutně ujetá, ale přesto se mi líbí. Slyšela jsem ji třikrát, když jsem si spojila nějakou scénu, která se mi absolutně líbila a bum! Je to tady :D písničku najdete nahoře :) jen tak btw, toho herce absolutně žeru, jak si dokáže udělat prdel sám ze sebe :D
Takže mi vznikla postava jménem Kyle Stiles. Není na první pohled jako borec ve videu, to vážně ne, ale občas je drzý a nebojí se říct svou pravdu. A tu on ve většině případů má. Pak je tady jeho nejlepší kamarád Maxim Davis, který je naprosto stejný jako Kyle, akorát s tím rozdílem že Kyle je gay a studuje tanec a Maxim je sto procentní hetero a je fotbalista.
Příběh se bude točit hlavně kolem Kyla, ale určitě narazíte i na překážky Maxe. Jakožto nejlepší přátelé, siamská dvojčata a "manželé", jsou neustále spolu.
Pak tady máme Jacksona. S rodinou se přestěhovali z New Yorku a se svou sestrou nastoupili na uměleckou akademii, kde studuje i Max s Kylem.
Příběh se bude točit o přátelích, zábavě a jak jinak, bude i odpočinkový :) Snad se mi i povedli nějaké vtipné scény, protože bohužel, v těch moc nevynikám :D tak doufám, že vás to alespoň bude bavit.
Ke každému svému příběhu dávám varování, že předem neupozorňuji na sexuální scénu a tady to není jinak, jenže celkově je tento příběh jiný a jak sami pochopíte, ne všechno zde bude růžové. Příběh bude více emotivní a i když jsem u některých scén nebrečela, když jsem je psala, brečela jsem při jejich čtení a přemýšlení. Takže spíš počítejte s další slaďárnou :D
U tohoto příběhu můžete i počítat, že se ve více kapitolách objeví texting. Někdy ho v mých knihách najdete, ale tady jsem si dala více záležet, aby to bylo dobře oddělené a přehledné, tak snad to nevadí.
Vydávání kapitol nezměním. Někteří jste už navyklí na pondělí, středu, pátek, tak u toho zůstanu :) líbí se mi, jak si ji přečtete třeba i do několika minut od vydání. Fakt z vás mám ohromnou radost a sice to říkám pořád, ale díky tomu mám chuť ve psaní pokračovat, takže moc, moc, moc díky. Jste prostě nejlepší!
Pokud se zadaří, tak u mě najdete i nějakou novou ff povídku :) ty vydávám skutečně random :D
No nic, užijte si čtení a snad se vám příběh bude líbit, tak jako mě. Kyla jsem si ohromně zamilovala a možná ho i k někomu dokážete přiřadit, ale pochopitelně se snažím, abych čerpala jen inspiraci a nikde nic nekopírovala.
Mějte se pěkně a v pondělí ne u prologu, ale rovnou skočíme do první kapitoly :)
Vaše B ❤️
PS: Už asi dva týdny jsem nervózní jestli se vám bude příběh líbit tak snad to vyjde 🤞
ČTEŠ
Kluk od vedle
RomanceKyle má v životě jen pár pravidel. Vše musí mít řád a být na svém místě. Jídlo se nesmí vzájemně dotýkat. Nikdo si nesmí vzít jediné sousto z jeho talíře a nikdo nesmí k němu do pokoje. Jinak je to velice milý a společenský kluk, kterého obdivuje sp...