KYLE:
Nechápu, jak se stalo,
že jdeme zítra do školy.
To je jako zlý sen.JACKSON:
Nepřeháněj. Tak hrozné to
nebude, navíc tam budeš
mít mě, Maxe, kluky...KYLE:
Stejně na mě budou všichni
zírat!JACKSON:
Nebo budou zírat na mě,
protože se od tebe nehnu na
krok.KYLE:
Máme spolu jen čtyři hodiny!
To je hrozně málo.JACKSON:
:D
Spal jsi?KYLE:
Ano mami!JACKSON:
Kyle!!!
Mám o tebe starost, tak promiň
že se zajímám.KYLE:
Vím... Brzo mě čeká sezení
s terapeutkou. Snad mi s tím
pomůže. Takhle to dál nejde.
Vkuse se vyspím maximálně
čtyři hodiny a pak mám oči jako
baterky.
Kdybych měl alespoň noční
můry, ale ono prd. Nic se
mi nezdá.
Nejlíp se mi spalo, kdy jsi
byl u mě.JACKSON:
Na tu zahradní lavičku už
mě nikdy nedostaneš!!!
Ale... co kdybys někdy přespal
u mě?KYLE:
Lásko?JACKSON:
Uklidím! Slibuju!
A nemyslím tím nic erotického...
ty vole vůbec když jsou naši
doma. Prostě jen ty, já a spánek.
V oblečení.
V pyžamu.KYLE:
Je roztomilé, když jsi nervózní :D
Zvážím to. A uklízet nemusíš.
Tedy... ne kvůli mně.
Kvůli sobě bys měl :*JACKSON:
Ano mami!Vrátí mi to a já se rozesměju. Chvilku si ještě píšeme, než to utnu, protože je dávno po půlnoci a ráno vstáváme do školy.
Pochopitelně chvíli zírám do stropu. Neusnu hned ale na pár hodin ano. Jsem zkrátka nervózní a vůbec se mi nechce. Škola mi ani tolik nevadí, jako spíš ty zvědavé pohledy ostatních. Zvláštní. Většinou to mívám naopak.
Vstanu před budíkem. Jen už mě nebaví ležet a čekat až zazvoní. Ve sprše svou ranní erekci ignoruju a raději na sebe pustím studenou vodu.
Ten pocit naplněné a následně uvolnění mám rád, jenže právě teď bych se zbytečně cítil pod tlakem. Na to nemám sílu.
Obléknu se do uniformy a v kuchyni si do termo hrnku nachystám černou kávu.
Dneska jedeme Jacksonovým autem, tak k němu dojdu a opřu se o dveře spolujezdce. Mají ještě patnáct minut čas, tak ho trávím lelkováním po sousedství.
Všichni jsou tak šťastní a spokojení. Jako by žili v dokonalém světě. Kdo ví, co se skrývá za zdmi jejich domu. Sériový vrah? Bývalý kriminálník, který se obklopil rodinou a do dnes ho nechytili?
Dokážu si představit jakoukoli situaci, která by tyto místní drbny nadchla.
„Vypadáš hrozně," ozve se Jackson ve dveřích a zkoumavě si mě prohlídne.
„A tohle říkáš svému klukovi?" odseknu s pozvednutým obočím. „Máš mi tvrdit, jak jsem krásný, roztomilý, sexy a..."
„Proč říkat něco, co víš?" namítne, ale tentokrát se usměje. Ani se neohradí proti poznámce o mém klukovi.
Přejde k autu, odhodí batoh na zadní sedadlo a usedne za volant.
„Co Juls?" zeptám se, jen co dosednu vedle něj a on nastartuje.
ČTEŠ
Kluk od vedle
RomanceKyle má v životě jen pár pravidel. Vše musí mít řád a být na svém místě. Jídlo se nesmí vzájemně dotýkat. Nikdo si nesmí vzít jediné sousto z jeho talíře a nikdo nesmí k němu do pokoje. Jinak je to velice milý a společenský kluk, kterého obdivuje sp...