Először is, szeretném megköszönni neked, kedves olvasó, hogy időt szántál erre a regényre, és úgy döntöttél, hogy végigolvasod. Rettenetesen hálás vagyok érte.
Amikor három évvel ezelőtt elkezdtem ezt a trilógiát, nem hittem volna, hogy valaha lesz az a pont, ahol azt mondom, igen én kitartottam és befejeztem az első regényemet, és az első részt is ezzel egyetemben. Előbb hittem volna, hogy feladom.
Hosszú út volt ezt megírni, sokat dolgoztam rajta, sok energiát és gondolatot fektettem bele, már pusztán a megtervezése tartott fél évig. Furcsa érzések is vannak bennem, ezzel kapcsolatban, számomra hihetetlen, hogy tényleg végigcsináltam. És láss csodát, most egyben van, kész van.
Vagyis majdnem.
Tekintve, hogy ez az első kézirat, szép lassan frissítgetni fogom a részeket, hogy egyben megállja a helyét, és elejétől a legvégéig azt mondhassam rá, hogy igen, ez így tökéletes.Még valami.
Szeretném meghálálni az embereknek, akik mellettem álltak a megírása közben, és az első fejezettől az utolsóig támogattak, az ő bátorító szavaik nélkül nem hiszem, hogy valaha is tényleg befejeztem volna.
Tényleg csak hálás tudok lenni mindenkinek, aki ebben támogatott. Köszönöm.Hamarosan találkozunk a második részében.
Addig is itt a fülszöveg hozzá:A csillagfüst mítosza
Miután Raelynn és Xavier elváltak egymástól az Antieloi kikötőben, a lány Elianával és Silasszel az oldalán indul meg Thorn felé, hogy megszerezze a kőtábla második felét, amivel kiegészítheti a jóslatot. Raelynn igyekszik erős maradni, de úgy tűnik a sors is ördögi játékot játszik, amikor elrabolják őt úton Inezald felé, és egyenesen Főnix elé viszik.
Xavier ugyan Antieloban maradt, hogy elbújhasson a sorsa elől, azonban őt ugyanazok a rémálmok kísértik, mint Raelynnt. Amikor a múlt árnyai gyűlekezni kezdenek a feje felett, kénytelen mégis megindul Inezaldba, amiről azt hitte, elkerülheti.
Brielle miután sikeresen elmenekült az inezaldi Tűzvirágfa Palotából, hogy csatlakozzon a lázadókhoz, úgy érzi végre célba ért. Ám a Vörös Istennő másféle sorsot szánt a cselédlánynak.
A világot tehát a feje tetejére állította a sors, és mindenki igyekszik talpon maradni. A kérdés már csak az, hogy sikerül-e nekik?
YOU ARE READING
A főnix legendája
Fantasy[A Főnix Legendája trilógia első része] Raelynn, egy kereskedő egyetlen lányaként kénytelen a Vörös Istennő apácai között nevelkedni Theros egyik aprócska kolostorában, míg az apja távol van. Tervezi a jövőjét, és amikor csak tud, megszökik a városb...