Χτυπάω με μανία την πόρτα της. Έχω τόση δύναμη ξαφνικά μέσα μου, που νιώθω ότι μπορώ να γκρεμίσω ολόκληρο το κτίριο εδώ πέρα.
«Άνοιξε μου, Άννα!» Φωνάζω δυνατά.
Εκπλήσσομαι ευχάριστα μόλις βλέπω την πόρτα να ανοίγει κι αυτήν να εμφανίζεται στο κατώφλι.
«Τι τρέχει, Βίκτωρα;» Με ρωτάει σιγανά, σα να μην θέλει να μας ακούσει κάποιος.
Όλος μου ο κόσμος παύει να γυρίζει την στιγμή που την αντικρίζω μέσα στο λευκό της νυφικό. Κάθε μου σκέψη διαγράφεται σε δευτερόλεπτα, δίνοντας περισσότερο χώρο στην φαντασία μου. Να ήταν η δική μου γυναίκα.
Βηματίζω αργά, φτάνοντας μπροστά της. Η ανάσα μου είναι αισθητά πιο βαριά, και τα πόδια μου τρέμουν!
«Τι θέλεις;» Με ρωτάει, θέλοντας να ακουστεί αγανακτισμένη.
Δεν αντέχω άλλο. Το φράγμα μέσα μου σπάει, και ο αδύναμος εαυτός μου βγαίνει στην επιφάνεια.
«Άννα.» Ψελλίζω καθώς πέφτω στα πόδια της, αγκαλιάζοντας την μέση της.«Βίκτωρα....»
«Δεν μπορώ άλλο, Άννα.» Την προλαβαίνω, επιτρέποντας στα δάκρυα μου να κυλήσουν.
Την ακούω να ξεφυσά.
«Γιατί το κάνεις αυτό;» Μουρμουρίζει.Την σφίγγω περισσότερο.
«Θυμάσαι τα λόγια που μου είπες στην παραλία; θυμάσαι το μικρό μας σύμπαν;» Δεν μπορώ να το ελέγξω. Κάνω σαν παιδί, το ξέρω, αλλά δεν μπορώ να με σταματήσω πια!Η Άννα δεν με αγγίζει, και αυτό με σκοτώνει! Η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει ρε γαμώτο, κι αυτή είναι τόσο αναθεματισμένα ψυχρή μαζί μου!
«Πως θα μπορέσεις να ζήσεις μαζί του μετά από αυτό που του έκανες; πως το αντέχει η γαμημένη η συνείδηση σου, μου λες;» Μουγκρίζω με σπασμένη φωνή.
Εκπλήσσομαι καθώς γονατίζει μπροστά μου, έτσι ώστε να βρισκόμαστε στο ίδιο ύψος.
«Και πως θα μπορούσα να είμαι μαζί σου, Βίκτωρα; πως θα άντεχε η δική σου συνείδηση ότι κάποτε ήμουν μαζί με τον πατέρα σου;» Έχει σκληρό ύφος καθώς μου κάνει αυτές τις ερωτήσεις. Πάλι δικαιολογίες, πάλι ανόητα λόγια ανάμεσα μας, χωρίς καμία βάση.
«Θα με μισούσες κάθε μέρα.» Προσθέτει, απόλυτα σίγουρη.Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου.
«Δεν μπορώ να σε μισήσω, ότι κι αν μου κάνεις.» Νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να ανοίξω όλα μου τα χαρτιά. Την κοιτάζω μέσα στα μάτια, έτοιμος να της το αποκαλύψω.
«Είμαι ερωτευμένος μαζί σου, Άννα.» Δεν το έχω πει ποτέ σε καμία αυτό, δεν έχω αισθανθεί τίποτα για καμιά άλλη στο παρελθόν.
STAI LEGGENDO
Σε απόσταση ασφαλείας
Storie d'amore«Έχεις συνειδητοποιήσει ποια είμαι εγώ; και σε τι θέση βρισκόμαστε, Βίκτωρα;» Η φωνή της ανεβαίνει σταδιακά, γεμίζοντας με θυμό την ατμόσφαιρα γύρω μας. «Ναι, ξέρω ποια είσαι, και έχω επίγνωση της κατάστασης μας....» Της εξηγώ, προσπαθώντας να παραμ...