Prolog

591 25 2
                                    

Către Blue-Jay a mea:

Păreai atât de pașnică încât n-am avut inima să te trezesc. Dacă sunt complet sinceră, scrisul a fost singurul mod în care am avut șansa de a trece peste fără să plâng. Mi-ar fi plăcut să fim toate fete dure ca tine...

Întrucât știu cât de mult urăști când mă agit, voi fi scurtă.

Plec puțin, dragă. Tu, Scarlett și Hunter sunteți lumea mea, așa că nu voi pleca mult timp. Două săptămâni maxim. Abia veți avea timp să vă fie dor. Promit.

Înainte să te gândești, asta n-are absolut nimic de-a face cu voi. Dezastrul meu și al tatălui vostru e doar asta.

Dezastrul nostru.

Pereții subțiri îngreunează păstrarea secretelor, așa că sunt sigură c-ați observat că meciurile de țipat s-au înrăutățit. Cred că singura modalitate de a remedia ceea ce s-a rupt între el și mine este să ne oferim spațiu unul altuia. Nu vom învăța niciodată s-o facem să funcționeze dacă singurul mod în care comunicăm este printr-o ceartă. Sper că puțină pace și liniște mă vor ajuta să rezolv totul. Poate va pune sticla jos și va face același lucru cât eu sunt plecată.

Nu va trece o zi în care să nu mă gândesc la voi trei. Hunter lucrează la ceva care ar putea aduce niște bani în casă, așa c-ar putea fi greu de accesat pentru o perioadă. De aceea contez pe tine să ai grijă de Scar, dar nu sunt deloc îngrijorată că nu va fi îngrijită. Ești atât de bună cu ea. Uneori, cred că ești o mamă mai bună pentru ea decât am fost eu vreodată. Dumnezeu nu face surori mai mari ca tine foarte des, așa că te admiră pentru un motiv întemeiat.

Plec de aici înainte ca tatăl tău să se trezească și să aducă iadul pe pământ când își dă seama că am bagajele făcute. A băut până a adormit aseară, ceea ce înseamnă că va deveni un urs când se va împiedica din pat în puțin timp. Probabil c-ar fi o idee rea ca voi, fetelor, să-i stați în cale.

Pentru a-mi păstra capul limpede, mi-am închis telefonul. Doar lăsați un mesaj și voi suna când pot.

Sunt douăzeci de dolari pe masa din bucătărie pentru a pune câteva alimente în frigider până când Hunter se întoarce cu orice poate. Fără mâncare nedorită, Blue! Sunt serioasă! Se va întoarce să te bântuie în timpul sezonului de baschet.

Deja mi-e dor de voi, copii. Sărut-o pe Scarlett pentru mine. Voi fi acasă când praful se așează.

Mama

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum