Her şey Güzel Olmalıydı

153 13 5
                                    

Kahvaltı masasındaydık ve ortam gergindi. Sebebi de Ayla Hanım'ın arayıp Berk'in babasının her yerde bizi aradığını söylemesiydi. Elimdeki çay bardağını masaya bıraktım ve yanımdaki bedene baktım.

Sıkıntıyla önündeki tabağa bakıyordu. Kafamı yaklaştırdım ve saçlarından öptüm. Bana döndü ve gülümsedi. "Bir şeyler yesene yavrum." dediğimde itiraz etti. "Canım istemiyor Ömer." "Ne düşünüyorsun peki şuanda." dediğimde diğer elimi tuttu. O tutunca ellerimizi kaldırdım ve elinin üzerini öptüm.

"Bilmiyorum. Kafam çok karışık." "Kafan karışık? Burada benim yanımda olduğun için mi?" diye sorduğumda olumsuz anlamda kafa salladı. "Senin yanında olmak güzel. Sadece birazdan ne olacak, babam bizi rahat bırakacak mı? Bunlar yüzünden karışığım." dediğinde belli etmesem de rahatladım. "Baban bizi rahat bıraksın diye her şeyi yapmaya hazırım Berk. Yeter ki sen mutlu ol." "Bizi ayırmak isteyen insanlara, sırf bizi kabul etsinler diye her şeyi yapacak olmak çok ağrıma gidiyor Ömer. Ayrıca bir şeyler yapılacaksa beraber ve biz mutlu olalım diye yapılacak. Sadece ben değil." dediğinde sandalyemi geri çektim ayağa kalktım.

Arkadan omzuna sarıldım ve boynunu öptüm. "Güzelim benim. Çok seviyorum seni çok." dediğimde gülümsedi bana bakarak. "Hala garip geliyor bana ya ama çok duygusal değil mi Tolga?" dediğinde Kaan ona döndük. "Aynen Kaancım çok duygusal." dedi sahteden gülerek. Hepimiz güldüğümüzde Kaan göz devirdi. Bunlar bayağı bayağı iyi anlaşıyorlardı.

"Sen bence benimle dalga geçiyorsun." dedi alıngan bir tavırla. Tolga sırıttı ve elini Kaan'ın omzuna attı. "Şimdi çok duygusal falandır ama beni biliyorsun pek dugusal biri değilim Kaan." dediğinde Kaan hemen yumuşadı ve gülümsedi. "Neyse arkadaşlar. Şimdi acilen bir şeyler düşünmemiz lazım." dedi Aybike ve hepimiz ona döndük. "Bu arada Ömer, Asiye arıyor sürekli bir ara konuş." dediğinde kafa salladım. Özlemiştim kardeşlerimi. Abim hariç tabi ki. 

"Öncelikle Ayla Hanım'a mesaj atıp, Berk'in babasının eve gelmesini sağlayacağız. Sonra da biz gideceğiz. Ömer sen konuşup, bütün hislerini anlatacaksın." dediğinde kafa salladım. "Anlatırım, ne kadar çok sevdiğimi anlaması için her şeyi anlatırım." dediğimde Tolga araya girdi. "Ya anlamazsa, o zaman ne yapmayı düşümüyorsunuz?" diye sordu. Berk'e döndüm, Tolga'ya bakıyordu ama aklı asla burada değildi. O imkan vermiyordu bu işin olacağına, anlıyordum.

"Gerekirse yalvaracağım." dediğimde kafa salladı. "Anlamak zorunda çünkü. Anlamalı, bizim başka çaremiz yok." "E hadi kalk o zaman. Gidelim. Süsen, yolda mesaj atarsın Ayla Hanım'a." dedi Aybike ve ayaklandık.

Berk'e döndüm ve elini tuttum. "Sen gelmesen mi acaba?" diye sorduğumda kaşlarını çattı. "Olmaz Ömer, hem ben de senin yanında olmak istiyorum." dediğinde sarıldım. "Korkuyorum seni benden alır diye." "Korkma. Birlikte girip birlikte çıkacağız o evden." dediğinde boynunu öptüm ve ayrıldım.

"Umarım her şey güzel gider sizin için." dedi Kaan ve Berk'e yaklaşıp sarıldı. Gülümsedim, şuan Tolga'ya bile gıcık olmuyordum. "Sen temiz kalplisin Kaan. Bize şans dile." dediğimde kafa salladı ve gülümsedi. "Hadi gençler, bol şanslar. Ha olur da sizi istemezse beni arayın gelir kaçırırım sizi." dedi Tolga ve göz kırptı. "Her şey için çok sağol Tolga. Bir gün ben de öderim bu yaptığın iyilikleri." dediğimde göz devirdi. "Gerek yok Ömercik. Berk'i üzme sadece. Yoksa ecelin olurum haberin olsun." dediğinde güldüm ve kafa salladım. Evden çıktık ve arabaya doğru yürüdük. İçimden tekrar etmeye başladım.

Her şey güzel olacaktı bizim için. Olmalıydı.






❤💙👬

❤💙👬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kabuk BxB - ÖmBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin