18. Fagyöngy és bor

402 40 9
                                    

Rayner utálta az ünnepi időszakot. Az egész világ mintha kifordulna magából ilyenkor, és egy pár napig eljátsszák, hogy törődnek egymással. Házon belül ezzel nem volt baj, merthogy ők, a harcosok nem ünnepeltek... egészen mostanáig. Audrey ugyanis december elsejére teljesen kicicomázott mindent; ahova csak nézett fenyőágak, gömbök, masnik és fények voltak. Hányni tudott volna tőle, de a többiek persze el voltak ragadtatva az ötlettől, hogy végre nekik is lesz Karácsonyuk, így ő lett az ügyeletes Grincs, aki mindenért morog. Kit izgat...?! Úgyis minden este belevetette magát a harcba. Csak az érdekelte, hogy minél több Árnyékot nyírjon ki, hogy kicsit levezesse a feszültséget.

Lenával azóta nem találkozott, és kibaszott nagy akaraterő kellett ahhoz is, hogy távol tartsa magát tőle. Legszívesebben minden este őt kukkolta volna, de az csak rontana a jelenlegi helyzetén... Márpedig a helyzet úgy állt, hogy tényleg ő égette meg magát. Másra sem tudott gondolni, csak a lányra... Ezért kellett folyton harcolnia, hogy a felgyülemlett energiáit valahogy levezesse.

Éppen belebújt fekete bomber dzsekijébe, hogy elinduljon a mai portyára, amikor kopogtak az ajtaján.

- Ki az? - dörmögte.

- Aiden vagyok.

- Gyere be! - kiáltotta. Mi a fene van már megint? Mit akar tőle? - hunyorgott rá gyanakvóan.

- Csak szólni akartam, hogy holnap lesz a karácsonyi vacsora. - mondta barátságosan. Bakker, az már holnap van?! - A Mester szabadnapot rendelt el mindannyiunknak.

- Fasza! - horkantott fel - És akkor mit vártok el tőlem? Üljek az asztalnál, egyek, igyak és vigyorogjak, mint egy idióta egész este?

- Ha megtennéd... Igen! - kuncogott a barátja - Nézd, tudom, hogy távol áll tőled ez az egész, de a lányoknak ez nagyon fontos, veszettül készülnek rá. - mondta már sokkal komolyabban, de Rayner leragadt ott, hogy "lányok". Mi ez a többes szám?! - dobbant nagyot a szíve, s muszáj volt megkérdezze:

- Darlene is jön?

- Persze! Végülis Audrey egyetlen családtagja. Eddig mindig együtt ünnepeltek, most sem akarták ezt másként.

- Rendben. - bólintott komoran, majd visszatért az öltözködéshez. - Ajándék is kell? - jutott eszébe.

- Nem. Nem veszünk egymásnak semmit, úgy egyeztünk meg a fiúkkal.

- Kiváló ötlet! - Egy gonddal kevesebb! - gondolta.

- Oh, és Rayner! - fordult vissza a küszöbön Aiden - A dresscode "csúnyapulcsi"!

- Na ne szopass! - forgatta meg a szemeit hitetlenkedve. Elmennek már a jó büdös picsába!

- Ma még nyitva van minden. Vegyél valami csinit magadnak! - kuncogott a társa, majd otthagyta.
Harc helyett, így most mehetett a plázába... Hurrá!

***

Lena az általa készített truffel golyókat csomagolta. Vett 6 darab egyforma lapos dobozkát, amiket kibélelt selyempapírral, bele sorakoztatta a csokikat, majd barna papírba csomagolta, jutaszalaggal átkötötte és mindegyiket mással díszítette: fenyőág, magyal, fagyöngy, csillagánizs, fahéj vagy narancskarika. Mire befejezte, éppen megérkezett Audrey.

- Kész vagy? - kérdezte tőle.

- Persze! - pakolta a dobozokat egy papírszatyorba.

- Azok meg mik? - kíváncsiskodott.

- Csak egy kis apróság. Mégsem mehetek üres kézzel vendégségbe! - vonta meg a vállát mosolyogva, majd belekarolt a nővérébe.

A konyhában bukkantak elő, ahol isteni illatok terjengtek.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Место, где живут истории. Откройте их для себя