38. Férfiak

380 43 9
                                    

Lena a takaró halk susogására ébredt.

Álmosan forgolódott, mikor eszébe jutott az átváltozás. Azonnal kipattantak a szemei és Langdont kezdte keresni, aki mellette feküdt és a karjára támaszkodva őt figyelte.

- Szia, Hercegnőm! - köszöntötte mosolyogva, majd megcsókolta.

Lena sokkot kaphatott, mert meg sem bírt szólalni. A fiú, akit eddig ismert eltűnt és a helyét egy hatalmas férfi vette át. Noha az arcvonásai megmaradtak, minden más megváltozott.

- Tetszem? - kérdezte csábosan vigyorogva.

Az a hang! Úristen, milyen mély lett!! Bambán csak bólogatni tudott, miközben tátott szájjal bámulta tovább Langdont, aki ráérősen lemászott az ágyról és nagyot nyújtózott. Hatalmas, duzzadó izmok mindenütt...

Atya ég! A szája kiszáradt a látványtól.

- Miért nincs rajtad póló? - kérdezte rekedten.

- Szorított. - kuncogott Lanny. A szeme kékje most sokkal élénkebb lett, szinte ragyogott. Sosem látott még ilyen szempárt.

- Lélegzetelállító vagy, ugye tudod? - nyelt nagyot, miközben feltolta magát ülő helyzetbe.

- Ja. Az első dolgom volt megnézni magam a tükörben.Átestem némi minőségi változáson. - vigyorgott továbbra is és beletúrt dús, szőke hajába, ami sokkal világosabb lett.

- Hihetetlen!

- És mégis igaz... - lépett közelebb hozzá, majd mellé ült az ágyra és gyengéden megfogta a kezeit, hogy a mellkasára pozícionálja őket.

Érezte az egyenletes szívverését a tökéletes mellizmai alatt, remegő kézzel simított végig rajtuk, majd lefelé a kockás hasán is.

- Basszus! - nyögött fel - Kibaszott szexi vagy! - cirógatta tovább a férfit.

- Akkor van esélyem arra, hogy kapok egy csókot a menyasszonyomtól?

- Oh, egy csóknál jóval többet is adok! - válaszolta Lena, majd a nyakába csimpaszkodva lerántotta Langdont az ágyba és rátapadt a szájára.

- Úristen! - lihegte az ajkaiba - Mintha álmodnék! - csókolta tovább, mire a másik elnevette magát.

- Most ezt mondod, de amikor majd te is átváltozol...

- Vörös haj és szeplők! - fintorgott felé felhúzott szemöldökkel - Ezek nem fognak eltűnni...

- Ne is! - csókolta tovább Lanny, majd lassan haladt lefelé az arcán át a nyakához. Lena megmerevedett, mikor a férfi beleszagolt a hajlatába.

- Furcsa az illatod. - ráncolta a homlokát.

- Hogy érted? - szorult össze a gyomra az idegességtől. - Nekem még nincs is...

- De... vagyis... - szagolta meg ismét - Enyhén érzem, de valami más. - szimatolt most a hajába - Ez erősebb.

Picsába! Csak nem Raynert szagolta ki?!

- Herleyvel csavarogni voltunk. Vagy 100 féle szag van rajtam. - próbálta enyhíteni a feszültséget.

- Értem. - tűnődött el Langdon, majd felállt.

- Hé! - szólt rá Lena - Azt hittem, befejezzük amit elkezdtünk... - húzta fel csábítóan a combját, de Lanny csak mosolyogva ingatta a fejét.

- Bőven lesz még időnk ilyenekre! Arról nem beszélve, hogy ebben a felállásban... nos... - markolta meg a férfiasságát a nadrágján keresztül - nem akarnék kárt tenni benned.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Onde histórias criam vida. Descubra agora