55. Epilógus

624 55 30
                                    

Júliusban rekordokat döntött a forróság.

Folyamatosan adták ki a hőségriadókat. Lena borzasztó rosszul viselte ezt a szokatlan meleget.

Esténként Rayner sokszor illant el vele a tengerpartra, hogy kicsit hűsöljenek, de nem sokat segített. Folyton fáradt volt és ingerült. Emiatt a műszakból is csak minden másodikat vállalta...

Most viszont muszáj össze szednie magát hőhullámok ide vagy oda. Holnap este ünneplik Rayner 829. születésnapját.

A piskótát már tegnap megsütötte. Most betöltötte, és már csak a csokit kellett megolvasztania a tetejére.

Éppen a verejtéket törölte le a homlokáról egy konyharuhával, mikor Rayner megjelent mögötte és átölelte.

- Szia! - mosolygott rá.

- Hú, de ki vagy pirulva! - simított ki egy izzadt hajtincset a homlokából - Ne hozzak egy kis vizet?

- Jól vagyok, csak meleg van itt a tűzhelynél...

- Francnak kínlódsz akkor!

- Ez az első közös születésnapunk! Nem engedted, hogy ajándékot vegyek, úgyhogy legalább a tortát én szeretném elkészíteni! - erősködött - Amúgy is mindjárt kész. - intett fejével az asztal közepén álló desszertre, de azonnal meg is bánta, mikor a férfi belekóstolt a krémbe.

- Finom! - nyalta le az ujjáról.

- Nem tudsz viselkedni! - forgatta meg a szemeit, miközben lekapta az edényt a tűzről. - Most pedig menj vissza őrködni! Hagyj dolgozni! - intett a szabad kezével, majd Rayner szalutálva köddé vált.

Miután kész lett a csokimázzal, néhány After Eight-tel és mentalevéllel díszítette a torta tetejét, ezután betette a hűtőbe. Holnapig szuperül összeérnek majd benne az ízek.

A konyhából kifelé indult, mikor nagyon furcsa dolgot érzett... De aztán amilyen hirtelen jött, el is múlt.

Később játszott egy kicsit Herleyvel és beszélgetett Audreyval. Majd korán visszavonult a szobájukba, mert iszonyat fáradt volt. Ahogy kényelmesen elhelyezkedett az ágyon és bekapcsolta a Netflixet, ismét ugyanazt érezte...

Mostmár bosszantotta a dolog, ezért gyorsan felhívta Georginát:

- Szia! Légyszi, mondd, hogy még bent vagy!

- Már levetkőztem! - sóhajtott nagyot - Miért? Mi van?

- Menj az alagsorba! A raktárban találkozunk! - hadarta, majd azonnal illant is.

Másnap este a kertben fogyasztották el a vacsorát és a torta előtt mindenki kötetlenül sétálgatott, beszélgetett. Herley a szökőkút körül rohangált, így a felnőttek is oda gyűltek.

- Kidurranok! - paskolta meg Aiden a hasát jóllakottan.

- Azért remélem, van még egy kis hely a tortának! - mosolygott rá Lena.

- Persze, persze! - vigyorgott - Tudom, hogy te készítetted! Mentolos csoki?

- Mi más? - csókolta homlokon Rayner, miközben szorosan átölelte.

- Meg sem érdemled ezt a nőt! - ugratta Avery.

- Én már az elejétől fogva ezt mondom... - cukkolta Audrey is.

- Elég már! - szólt rájuk Lena - Elvégre is ő a szülinapos!

- Ja, szép kis barátok vagytok, mondhatom! - ingatta a fejét sértődötten.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Where stories live. Discover now