46. Idegen terepen

383 41 11
                                    

Napnyugtára Lena már az ötödik farkas kocsijában ült. A frissen készíttetett tetoválását simogatta elmélázva, miközben lendületesen haladtak észak felé.

Mindig is el akart jutni Skóciába; bakancslistás hely volt, így egyértelműen az lett az úticélja.

Miután bepakoltak Georgie kocsijába, meg sem álltak a falka területéig. Útközben elmagyarázott neki mindent töviről-hegyire. Ő is hasonlóképpen megdöbbent, bár az elszökést azért túlzásnak tartotta. Meg is próbálta lebeszélni róla, de elszánt volt... Innen már nem hátrál meg! Majd lesz valahogy...

És eddig egész jól alakultak a dolgok.

Georgina apja volt az Alfa. Teljesen begőzölt, hogy egy leendő vámpírt vitt a területekre a lánya, ráadásul még segít is neki. De Georgie valahogy ledumálta vele a dolgokat. Hosszasan sugdolóztak, végül a fater még fuvarokat is szervezett neki egészen Glasgowig. Onnan majd vonattal megy tovább... Kapott egy eldobható telefont is.

A bankban elutalta a pénzt Langdonnak, és vett ki készpénzt, hogy tudjon fizetni majd szállásért, kajáért.

Egy szalonban egy apró kis tetkót is csináltatott magának. Ez is rajta volt a "mielőtt meghalok" listáján. Viking rúnák - pillantotta meg az egyik mappa tetején és azonnal tudta, ez kell neki! A bal csuklójának belső felére kérte a kiválasztott mintát. Örökké! - gondolt Raynerre, mikor elkészült.

- Remélem, túléled! - ölelte meg szorosan a farkaslány, mikor útjára engedte. Ő is nagyon bízott benne...

...

- Még egy óra! - hallotta maga mellett Derek, az aktuális sofőrje érces hangját.

- Mhmm. - dünnyögte csukott szemmel. Minden mikro-alvást kihasznált, mert már rohadt fáradt volt. A fejfájása pedig egyenesen megőrjítette..

Amikor megérkeztek a vasútállomásra, megköszönte a segítséget, a haját szorosan összekötötte és a kabátja alá rejtette. A sisakját a fejébe húzva egy önkiszolgáló automatából vette meg a jegyet. A fejét lehajtva közlekedett, hogy a kamerák ne láthassák az arcát.

Tudta, hogy a vámpíroknak nehéz dolguk lesz a farkasok ellen, de itt már csak magára számíthatott. Okosnak és ravasznak kell lennie. Nem bukhat le a végcél előtt...

Miután leszállt a vonatról Fort Williamben, végig nézte az összes hirdető táblát és talált is egy remek szállást. Gyorsan tárcsázta a megadott számot:

- Üdv! Kivenném a házat!

- Üdvözlöm! Mikor érkezne? - kérdezte egy kedves női hang.

- Máris! Akarom mondani... már itt vagyok a vasútállomáson.

- Oh! - lepődött meg - Akkor érte tudna jönni a kulcsokért? A fiam sajnos nincs a városban, én pedig már nem igazán mozdulok ki itthonról.

- Természetesen, csak mondja a címet!

...

Este 10 volt. Egy idős hölgy nyitott ajtót.

- Kedvesem! - nézett végig rajta - Későre jár, a ház pedig messze van innen és még be sincs fűtve... Tudom, nem ismer, de maradhat nálam is éjszakára. - mosolygott kedvesen, amitől Lena elérzékenyült.

- Köszönöm, de vár a taxi! - intett fejével a sofőr felé.

A nő bólintott.

- Hozom a papírokat! - fordított hátat neki.

Picsába! Erre nem is gondolt..

- Nem lenne gond, ha később tölteném ki őket?
Nagyon fáradt vagyok már, de holnap visszajutattom önhöz.

- Rendben. - bólintott kedvesen, majd átadta a dokumentumokat - Meddig marad?

- Még nem döntöttem el. - húzta el a száját, annak a gondolatára, hogy lehet, csak napjai vannak hátra - Első körben legyen egy hét, rendben? Előre ki is fizetem!

- Nem szükséges! Ráér majd, ha...

- Nem! - vágott a szavába - Ragaszkodom hozzá! - vette elő a pénzt és nyomta a kezébe.

- Köszönöm, kedves...? - pillantott rá érdeklődve.

- Rayna! - vágta rá mosolyogva - Rayna vagyok.

***

Miután Avery megerősítette, hogy Georgina szaga van a lakásban, azonnal indulni akart a Házba, hogy Wyott segítségével lenyomozzák a csajt, de ekkor Langdon megszólalt:

- Én is veletek megyek!

- Mi? - nézett rá döbbenten Rayner - Miért?

- Ő segített nekem, én is segítek neki. Továbbra is hajlandó vagyok adni neki a véremből, amikor eljön az ideje. Minden további kötelezettség nélkül! Csak azért, mert szeretem...

Audrey elérzékenyülve pillantott rá, de Rayner is megenyhült vele szemben. Hálás volt neki, hogy a lány mellett volt, mikor ő túl gyáva volt...

- Köszönjük Langdon, de innentől Lena az enyém.

A srác mosolyogva megrázta a fejét.

- Végre! - forgatta meg a szemeit rá, majd eltűnt.

Audrey és Avery is szélesen vigyorogtak felé.

- Ti meg mit bámultok?! - förmedt rájuk.

- Semmit, semmit! - bazsajgott tovább a nő - De jobb lesz, ha előkeríted a húgomat!

- Oh, elő fogom keríteni! Mégha egy teljes farkasfalkát is kell lemészárolnom érte!

...

A lány lakcíme a várostól 20percre volt.

A Fekete falka. Elég sok tagja volt és a nevüket az Alfa színe után kapta, aki elvileg korom fekete farkassá tud változni... Lényegtelen. El kell hoznia tőlük Lenát! Kerül, amibe kerül.

Amikor megérkeztek - mert Avery ragaszkodott hozzá, hogy elkíséri -, egy hatalmas kidőlt fenyő állta az útjukat. Leállították a kocsit és kiszálltak.

Az ösztönei azonnal jelezték a veszélyt. Averyvel egymásra pillantottak, mikor meglátták a négy farkast, akik körbe állták őket és egyre közelebbről morogtak rájuk.

- Nem akarunk bajt! - emelte fel Avery a kezeit megadóan - Csak keresünk valakit! - mondta.

Hát, beszéljen csak a maga nevében! Ő nagyon is szívesen verte volna szarrá a bolhazsákokat!

A farkasok körbe pillantottak egymás közt. Arany szemük ragyogott az éjszakában.

Az egyikük, egy kisebb fekete megindult feléjük és meg sem állt Averyig. Rayner már épp készült pofán rúgni az acélbetétes bakancsával, mikor a farkas megrázkódott, s felegyenesedve, Georgina állt előttük. Anyaszült meztelenül.

Őt nem igazán hozta lázba a látvány, de Avery meglehetősen zavarba jött. Némán szemeztek egymással.

- Lenáért jöttem. - szólalt meg Rayner.

- Nagy kár, hogy ő viszont nem kiváncsi rád! - mondta, miközben továbbra is a társával nézett farkasszemet.

- Azonnal ide hozod őt nekem, különben a falkátoknak annyi! - lépett közelebb hozzá, mire a másik három farkas hangosan morogni kezdett.

- C-C-C! - ciccegett felé - Nem ajánlom, hogy fenyegetőzz! Nem a saját terepeden vagy, nagyfiú!

- Nem félek a kutyáktól, de kössz a figyelmeztetést! Észben tartom! - kacsintott, mire a farkasok még hangosabban kezdtek vicsorogni - Kit kell itt kinyírni, hogy előadjátok a lányt? - nézett körbe harcra készen.

- Az Alfát akarod? - vigyorgott rá felhúzva az egyik szemöldökét - Apuci nagyon mérges lesz, hogy ide mertetek jönni! - csóválta a fejét.

Fasza! Szóval ő a kibaszott Alfa lánya... - Fiúk! Engedjétek be őket! - utasította a többit - Addig szólok, hogy vendégeink vannak! - fordult meg és a következő pillanatban már farkasként rohant el tőlük...

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Onde histórias criam vida. Descubra agora