52. Tökéletes

603 50 8
                                    

Rayner nem tudott betelni a nőjével.

Már a negyedik menetnél jártak, de nem bírt leállni. Akárhányszor elmerült a szűk puncijában, a farka mintha a mennyországba került volna. Sok száz vagy ezer partnere volt az évek alatt, de ilyen még sosem...

Éppen hátulról döngette Lenát, aki a fejét erőtlenül a párnák közé fúrta. Nem! Azt már nem! - ragadt bele a hajába, és keményen felrántotta magához. A durvaságától a nő felszisszent, de közben mosolygott. Imádta, hogy élvezi vele ezt a vadságot!

Megragadta a torkát, és teljesen magához szorítva a testét, a fülébe suttogta:

- Évszázadokon át csak így dugtam a nőket, mert nem érdekeltek. - csapódott bele keményen - Minél kevesebbet akartam látni belőlük, hogy alig emlékezzek rájuk, és sosem engedtem meg nekik, hogy rám nézzenek. De te, Kislány! - szorította még erősebben a nyakát, amitől már majdnem fuldoklott - Nem foszthatsz meg a látványtól! Megértetted?! - ostorozta odalent továbbra is kíméletlenül - Az arcod minden rezdülését látni akarom, hogy tudjam, mennyire élvezed azt, amit veled teszek! Megértetted?! - kérdezte ismét, még durvábban szorongatva, mire Lena eltátott szájjal bólogatott - Jó! - eresztette el a torkát, hogy megmarkolja a melleit, amik épp a tenyerébe illettek. Apró, rózsaszín bimbói keményen meredeztek előre. Legszívesebben folyton szopta volna, de most csak az ujjai közé csípte őket és óvatosan csavargatta. - Ha túl sok lennék, csak szólj, oké? Nem akarok fájdalmat okozni. - csókolt bele a nyakába, amitől csupa libabőrös lett.

Miközben bólintott, a legédesebb nyögések hagyták el a száját. Az ajkai is minden téren tökéletesek: csókra is és szopásra is. Ez a nő egyszerűen hibátlan! Tényleg neki lett teremtve! A mérhetetlen boldogság és hála majd' szétrepesztette a mellkasát.

Ennél sürgetőbb érzés csak odalent gyötörte. Már négy orgazmuson volt túl: egyszer a szájába, háromszor beleélvezett, de ez is egy kibaszott ördögi kör volt. Nem volt benne biztos, hogy valaha is képes lesz abba hagyni a szexet valakivel, akivel ennyire jó, aki ennyire tökéletes...

- Rayner! - remegett meg a nő combja, és a hüvelye erősödő szorításából tudta, hamarosan el fog menni - Harapj meg, kérlek! - nyögte és ő szíves örömest teljesítette az óhaját.

Míg ő mindig ugyanoda harapott, hogy elmélyítse a jelét, addig Lena a nyaka mindkét oldalán, féktelenül össze-vissza szaggatta a bőrét, és a hátát is szanaszét karmolászta. Igazi vadmacska! De ha az egész bőrét lenyúzná róla, hogy aztán besózza, azt se bánta volna! Büszkén fogja magán viselni a nyomait! És azt kívánta, bár ne gyógyulnának be olyan hamar...

Amint felszakította a bőrét és inni kezdett, mindketten robbanásszerűen elélveztek. A gyönyör lassan hullámzott végig rajtuk. A farka újra és újra megtöltötte a magjával. A puncija pedig már csöpögött kettejük örömétől, így a golyói is csupa ragacsosak lettek.

Lassan nyalta végig a sebet, amit ejtett rajta, majd kihúzódott és elégedetten terült el az ágyon. Lena szorosan a mellkasához bújt és a mellbimbójába szúrt piercinget babrálta.

- Szeretlek! - súgta nagyot sóhajtva.

- Én még jobban! - csókolta meg a feje búbját, majd magához szorította az apró, törékeny testét.

- A zsalugáter nem zár tökéletesen. Szóval, ha nem akarunk hajnalban szénné égni, akkor jobb ha most távozunk... - pillantott fel rá szomorúan.

- Nem akarok! Még nem tudok osztozni rajtad senkivel!

- Audrey ki fog akadni. Biztos vagy százszor hívott már...

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن