9. Hajnal

457 42 14
                                    

Hajnalban Lena arra ébredt, hogy megint pisilnie kell. Kurva sör! - morgott magában, mikor próbált felülni, de nem bírt. Hirtelen meglepődött, hogy egy nehéz kezet érzett a derekára fonódva.

Rayner! - jutott eszébe, hogy este vele bújt ágyba, de biztos el aludhatott filmezés közben. A férfi viszont nem ment még haza... Óvatosan kibújt a karja öleléséből és megkereste a telefonját. 4:46-ot mutatott a kijelző, hamarosan felkel a Nap.

Gyorsan elvégezte a dolgát, majd visszabújt az ágyba. A telefonján beállította az ébresztőt 6:00-ra. Kényelembe helyezte magát és lecsukta a szemét. Fél perccel később azonban pánikolva ugrott fel.

- Rayner! - rázta meg a férfit, aki válaszul a másik oldalára fordult - Rayner! - kiáltott rá határozottabban.

- Mi van?! - dörmögte csukott szemmel

- Meddig bírja egy vámpír a Napon? - kérdezte hisztérikusan, mire az végre kinyitotta a szemét és körbenézett - Mindjárt pirkad!

- Oh, bassza meg! - ásított egy nagyot, majd lassan felült - Miért nincs neked normális redőnyöd?! - dörzsölte meg a szemét álmosan.

- Hahó! Én ember vagyok! Szeretek a napfényre ébredni!

- Még! - szállt ki az ágyból és a fürdőszobába ment. Ő is elvégezte a dolgát, megmosakodott, majd így szólt:

- Bocsi, nem akartam elaludni, csak olyan édesen szuszogtál hozzám bújva, hogy... nem bírtalak itthagyni.

- Semmi gond. - válaszolta Lena és a mellkasa megtelt boldogsággal.

- Kösz, hogy felébresztettél! - nézett a karórájára - Még van időm hazavinni a kocsit.

- Tuti? Nem lesz baj?

- Egy GTO-val jöttem - vigyorgott büszkén.

- El kell majd vigyél vele egy körre!

- Bármikor! - mosolygott rá - Most viszont tényleg indulnom kell!

Lena bólintott, és nézte, ahogy távozik.

- Mit csinálsz ma? - kérdezte az előszobából.

- Dolgozom estig. Nem tudni, mikor végzek.

- Szerencséd, hogy nekem akkor kezdődik a napom. Tudod a számom! - kiáltotta, majd becsukódott az ajtó.

Bármennyire is próbált visszaaludni Lena, már nem sikerült neki. Álmatlanul forgolódott, és minden gondolata Rayner körül forgott...

***

Miután leparkolta a kocsit, dúdolászva indult fel a szobájába, de útközben bele futott Aidenbe.

- Hello, pajti! Merre jártál? - kérdezte

- Csak meghajtottam a GTO-t. Kihasználtam, hogy még nem kell portyáznom. - hazudta.

- Ne nézz már madárnak! - veregette vállon a barátja - Nem maradsz ki hajnalig csak hogy kocsikázhass... - vonta fel a szemöldökét - Szóval, merre jártál?

- Darlenenél voltam. - bökte ki, mivel a másik átlátott rajta.

- Na, neee! Mit kerestél ott? - faggatózott.

- Elhívott, hogy segítsek átpakolni a bútorokat.

- Arra ott lettem volna én is. Felajánlottam neki, hogy segítek...

- Komolyan? - hitetlenkedett

- Aha. Deeeee, ezek szerint téged akart valamiért... - vigyorgott rá sejtelmesen - Gyere, beszélgessünk! - intett fejével a kis nappali felé. Leültek a kanapéra.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Onde histórias criam vida. Descubra agora