7. Válasz

384 40 15
                                    

Miután megtisztította az ablakokat, kimosta a függönyöket, portalanított, porszívózott és felmosott, Lena fáradtan dobta le magát a konyhapultnál és felbontott egy üveg sört. Azonnal belekortyolt, s közben beszélt telefonon a térdspecialista kollégájával is, aki e-mailben elküldött pár szalagszakadás utáni, átmozgató gyakorlatot.

Mire kiitta az üveget, meg is fogalmazódott benne a tökéletes válasz Rayner ajánlatára, amit gyorsan papírra is vetett és összehajtott.

7 óra volt. Küldött egy üzenetet Audreynak:

"Mizu? Felkeltetek?"

Szinte azonnal jött is a válasz:

"Ahha. Aiden mindjárt érted megy"

Alig írta meg, hogy: "OK", a férfi már ott is volt.

- Hali! - állt fel, és csúsztatta a levelet a farzsebébe a mobiljával együtt.

- Szia! Mi ez a felfordulás? - nézett körbe, mert az összes bútor szanaszét volt körülöttük.

- Végigsöpört a Lena hurrikán - kacagott fel - Mondtam, hogy átköltözök! De akkor már ki is takarítok, meg mást is átrendezek. Ennyi. - legyintett

- Kell segítség? Mármint elég nehezek ezek a bútorok...

- Nem kell! Megoldom! - kacsintott rá és karolt belé - Menjünk!

Audreyval madarat lehetett volna fogatni, hogy végre levehette a síneket a térdéről. Begyakorolták a gyógytorna mozdulatokat, amiket óvatosan csinálhat, hogy erősödjenek az izmai, valamint elküldtek egy Szolgálót a gyógyászati segédeszköz boltba mankókért.

- Akkor holnap már megpróbálhatok felkelni? - kérdezte a nővére csillogó szemekkel

- Azt mondanám, hogy inkább holnapután. Nagyon óvatosan! - figyelmeztette.

- És veled mi a helyzet? - kíváncsiskodott

- Csak a szokásos... Holnap kezdődik a műszakom.

- Azért találkozunk majd?

- Megbeszéljük. Ha túlóráznom kell, akkor nem ígérem

- Oké. - sóhajtott nagyot - Ha megerősödöm addigra, akkor haza tudok majd portálni; nem kell mindig ide jönnöd.

- Jut eszembe - állt fel az ágyról és kapott a farzsebéhez - Egy perc és jövök! - indult az ajtó felé

- Hova mész? - szólt utána a nővére

- Van egy kis elintéznivalóm! Magánügy, oké? - grimaszolt felé

- Véletlenül nem R betűvel kezdődik az a "magánügy"?! - vigyorgott rá Audrey, mire durcás arcot vágva ott hagyta.

Lábujjhegyen osont a folyosón a férfi ajtajáig. Nem akart lebukni, sem összefutni vele. Odabent csend volt. Becsúsztatta a papírt az ajtó alatt, majd visszafutott a tesójához, aki még mindig kérdőn nézett rá.

- Mi volt ez?

- Csak adok neki egy leckét! - mosolygott sejtelmesen

- Na, az mondjuk ráfér! - nevetett Audrey - Csak vigyázz, meg ne égesd magad vele!

- Ne anyáskodj már mindig felettem! - forgatta meg a szemét Lena és keresztbe tette a kezét.

- Komolyan mondom! Ha tetszik, és...

- Nem! - vágott a szavába - Nem akarok tőle semmi ilyesmit! - mondta felháborodottságot színlelve, mire a nővére megcsóválta a fejét és folytatta:

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon