19. Összetörve

391 34 9
                                    

- Ki a faszom az a Langdon Lancaster?! - hallotta Rayner dühös üvöltését a háta mögött, de nem akart vele foglalkozni. Eltökélten masírozott vissza a szalon felé a többiekhez. Rayner meg bekaphatja!

- Azt kérdeztem, ki a faszom az a Langdon Lancaster! - ragadta meg a karját és fordította magával szembe a Harcos.

- A pasim! - Köpte felé büszkén, ami kissé túlzás volt egy randi és egy csók után, de ezt nem kellett tudnia a másiknak. - Ő az a srác a lagziból. Tudod, a szőke "nyikhaj"...

- Hazudsz! - hörögte felé összehúzott szemmel.

- Csak szeretnéd! - fordult el tőle mosolyogva.

- És úgy csókolt, mint én? - rántotta vissza Rayner. A férfi arca megkeményedett, keze ökölbe szorult, tekintetét lesütötte.

- Nem. Nem úgy... - suttogta Lena szinte csak magának, és megesett a szíve a Harcoson; kedvesen megsimogatta az arcát. A méregzöld szemek tele voltak vággyal és szomorúsággal; belefúródtak a lelkébe, ahol éles tőrként hasítottak a szívébe. Iszonyúan fájt.

- Tudod, hogy mi ketten nem lehetünk együtt... - sóhajtotta.

- Ha nem lennék Harcos...

- De az vagy! - vágott közbe.

- De ha nem lennék Harcos, az enyém lennél! - mondta szemrebbenés nélkül szenvedélyesen. A levegő izzott körülöttük. Lena úgy érezte, fuldoklik. Nagyot nyelt, mielőtt meg bírt volna szólalni:

- És te az enyém. De nem így van megírva a sorsunk. Én csak a "kísértésed" vagyok. - sóhajtott lemondóan - Langdon kedves, velem egy korú és akár még a párom is lehet. Had próbáljam meg vele! Jár neki is egy esély, és nekem is a boldogságra. Utánad vágyakoznom hiábavaló... - remegett meg a hangja - El kell engedned! - könyörgött neki, mire Rayner bólintott és lesütötte a szemét.

Reszkető lábakkal és összetört szívvel sétált vissza a többiekhez.

- Na, végre hogy itt vagy! - kurjantott Audrey, mikor belépett - Már be is töltöttem neked az "All i want for Christmas"-t Mariah Careytől. Te következel! - nyomta a kezébe a mikrofont.

A kurva életbe! - szitkozódott magában, miközben felcsendültek a zene ismerős hangjai és egy mosolyt erőltetett magára. Elkezdte hát énekelni a dalt és amikor már kezdett volna feloldódni, éppen a megfelelő pillanatban benyitott Rayner. A dal sorain (All i want for Christmas is you) gúnyosan elhúzta a száját, majd a bárhoz ment és magához vett egy üveg Macallant, amit azonnal meghúzott. A tekintete felforrósította a testét, elködösítette az agyát. Gépiesen énekelte a jólismert slágert...

A picsába, hogy pont ezt választotta neki a nővére! És a picsába, hogy bármennyire is akart Langdonnal járni, Raynerhez vonzódott!

Alig várta, hogy vége legyen a szenvedésének. A záró akkordokat meg sem várva tette le a mikrofont, és kiitta a maradék forralt bort a bögréjéből.

Raynernek háttal huppant le a kanapéra. Nem akarta többször felvenni vele a szemkontaktust. A többiek kedvesen megtapsolták, majd Avery ugrott fel lelkesen:

- Gyere Wyot! Mi következünk! - vigyorgott.

- Biztos, hogy nem! - rázta a fejét a szőke hajthatatlanul.

- Ne már! Jó lesz! Ne kéresd magad! - húzta a kezénél fogva álló helyzetbe.

- Nem akarok! - sütötte le a szemét durcásan.

- Nem karácsonyi, és csak besegítened kell! - győzködte tovább Avery, majd a fülébe súgott valamit, mire vonakodva széttárta a karjait.

A hangszóróból Bruno Mars - Uptown funk  slágere indult el. Avery végig baromkodta, kellette magát (I'm too hot!) a ronda pulcsijában, ami persze Gucci volt... Wyot pedig szégyenlősen, de azért vigyorogva vokálozott hozzá. Avery kb. ugyanolyan táncot lejtett, mint a klipben. Lehetetlen volt nevetés nélkül kibírni a kis műsorukat..Amikor vége lett, akkor Avery Rayner kezébe nyomta a mikrofont.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ