6. Ajánlat

407 41 3
                                    

Lena kopogás nélkül rontott be a nővéréékhez, akik az ágyon csókolóztak.

- Bocsi! - takarta el a szemét zavartan - Haza tudnál vinni Aiden? - kérdezte

- Persze! - válaszolt a férfi - És ide nézhetsz, nem csináltunk semmi "csúnyaságot"! - vigyorgott

- Mi lesz a filmmel? - kérdezte Audrey

- Nézd meg nyugodtan. Én is befejezem otthon, aztán majd kibeszéljük. Jó? - erőltetett magára egy fél mosolyt.

- Mi történt köztetek? Ha bántott, akkor én kitekerem a nyakát annak a disznónak! - hadarta harciasan a nővére.

- Nyugi, csak... csak zavarba hozott. Ennyi az egész.

- Téged pedig úgy tudtam, nem egyszerű... - kuncogott Audrey

- Hát, neki sikerült! - fújta ki dühösen a levegőt - Szóval hazaviszel, vagy szóljak Josephnek? - fordult a férfi felé.

- Viszlek, viszlek, nyugi... - kászálódott ki az ágyból Aiden.

- Holnap este is eljössz? - kérdezte Audrey

- Aha. Szabadnapos leszek. Jövök, ahogy felkeltetek. Csak előtte csörögjetek rám!

- Nem fogok újra bejelentkezés nélkül ott teremni! - emelte esküre a kezét a férfi, mire mosolyogva bólintott felé, majd belekarolt.

- Mit fogsz csinálni napközben? - kérdezte gyorsan Audrey

- Átköltözök a te szobádba! - nyújtotta ki rá a nyelvét vigyorogva, majd eltűntek.

***

Rayner frusztrált volt. Az embernők nem szoktak hátat fordítani neki... elég csak rájuk néznie, és a vámpírbűbáj már működik is. Persze, Audreynál se ért el vele semmit, de ő akkor már majdnem átalakult. Darlenenek még van 3 éve, az emberi oldala dominál. Akkor hogy képes ellenállni?!

Látta, hogy hatással volt rá, felizgult... mégis faképnél hagyta! Márpedig ezt a lányt meg akarta kapni. Na nem, mint barátnőt, hiszen olyan neki nem lehet, de meg akarta dugni.

Rohadtul kívánta már azóta, hogy először meglátta... de ehhez most nem elég a szokásos módszer. Szégyenszemre udvarolnia kell 826 évesen egy kislánynak... Na, de valamit valamiért! Belemegy a játékba! S mire végez vele, Darlene könyörögni fog a farkáért!

Nem kellett sokáig gondolkoznia, már tudta is, mit kell tennie, mint első lépés... Netflix & Chill!

Felkapott egy üres cipősdobozt a gardróbjából és leportált vele a kamrába. A Szolgálók mindig feltöltötték a készleteket, így volt ott mindenféle finomság. Találomra dobált a dobozba különböző rágcsákat, édességeket. Ezután a kis nappaliba ment, ahol tollat és papírt vett elő. Írni kezdett, s már előre vigyorgott a tartalmán...

***

Másnap reggel korán felkelt Lena, hogy minden tervezett átrendezést meg tudjon csinálni a lakásban. Miután megreggelizett, le akarta vinni a szemetet, de a küszöbön egy dobozba botlott, amire egy post-it volt ragasztva: "Nyiss ki!"

Körbe nézett és óvatosan felnyitotta a tetejét. Tele volt csokival, kekszekkel, chipsszel és egy összehajtott papírral. Ledobta a szemeteszsákot a kezéből és bevitte magával a dobozt.

A konyhapultnál szétnyitotta a papírt, ami kézzel-írott volt. A betűk formája meglepően szép, de mintha egy másik korból valók lettek volna...

"Netflix&Chill adatlap" állt a tetején. Már ettől széles mosoly terült el az arcán, hát még mikor tovább olvasta:

"Kedves Hölgyem!
Örömmel értesítem, hogy Rayner Collings szeretne Önnel ágyba bújni." - Na, itt már elnevette magát, de gyorsan folytatta.

"Olvassa és értelmezze az alábbi felsorolást!

Időszak: éjszakai műszakot vállalok
Film típusok: mindent megnézek, csak ne melodráma legyen
Rossz szokás: gyakran belebeszélek
Sós vagy édes nasi: minden, ami csokis!
Összebújva alvás: csak ha nagy kifli lehetek!
Horkolás: néha
Masszázs: szívesen adok és kapok
Érdeklődés: nők
Perverzió: dominancia
Csókolózás: nem.
Meztelenkedés: bármikor!
Csiklandozás: meg ne próbáld!

Amennyiben elfogadja az ajánlatot, úgy kérem jelezze a lap alján megadott telefonszámon, mellékelve a saját adatait is!"

Aláírás és a telefonszám. Hát ez totál hibbant! Mégis hogy gondolta ezt?! Hiszen ő egy Harcos! Nem lehet barátnője!

Hacsak... nem is akar! - esett le neki.

Titkos szexpartnerre vágyik a mocsok... Na, ad ő neki olyat! Tette félre a dobozt a levéllel együtt, és folytatta a mai napra kitűzött teendőit. Közben azt remélte, Rayner álmatlanul várja a válaszát...

***

Amikor Joseph visszatért, azonnal faggatni kezdte:

- Na, sikerült?

- Igen, Uram. Megtaláltam a lakást, a házmester egy kis pénzért cserébe felengedett. A dobozt a kisasszony ajtajába letettem.

- Köszönöm szépen Joseph! Kérem, ne mondja el ezt senkinek!

- Számíthat a diszkréciómra. Még valami?

- Nem, köszönöm. Ennyi. - ment vissza a szobájába és bekapcsolta a Tv-t, hogy teljen az idő. Az utolsó étkezés után is még várta, hogy kapjon egy üzenetet vagy bármit, de semmi... csalódottan feküdt le végül reggel 10-kor.

Este 6-kor ébredt. Úgy döntött, ideje rendbe szednie magát, ha mégis találkozna a lánnyal, illetve holnaptól már képes lesz újra portyázni menni.

A fájdalom a bordáinál már szinte teljesen elmúlt. Az arca is összeforrt. Rövidebbre kellett nyírnia a szakállát, hogy ne legyen annyira feltűnő, ahol leégett. A haját is körbeborotválta, a fonatát kibontotta, megmosta, vágott egy kicsit a hosszából, majd még vizesen újrafonta, s megkötötte egy bőr szalaggal a feje tetején.

Ekkor vette észre, hogy a bal szemöldökéből hiányzik a piercing. Biztos akkor vette ki a karikát belőle Darlene, mikor összevarrta, csakhogy mostanra a helye is szépen eltűnt... Nem baj, majd kiszúratja vele újra! - döntötte el.

Az első étkezésre indult, mikor megállt Aiden ajtaja előtt hallgatózni egy kicsit, de az éppen kinyitotta, így lebukott.

- Keresel valakit? - kérdezte a barátja.

- Öhm, igen. - lesett be a válla fölött a szobába - Audreyt jöttem megnézni! - hazudta - Hogy van?

- Gyere be, nézd meg! - tárta ki előtte az ajtót.

Fenébe...

A szőke az ágyban feküdt, a lábai sínben voltak, de más nyoma már nem volt az átélt borzalmaknak.

- Hogy vagy? - kérdezte tőle tisztes távolságot tartva.

A szobában a kettejük illata keveredett, de a megjelölést nem érezte még rajta. Aiden, Aiden, micsoda úriember! - gondolta magában.

- Sokkal jobban. - mosolygott rá gyengéden Audrey, s most észre vette, mennyire hasonlítanak egymásra a húgával - Köszönöm, amit értem tettél! Aiden elmesélte, mi történt...

- Sokkal inkább tettem Aidenért, de gondolom az ugyanaz. - vonta meg a vállát - Tartozom még egy bocsánatkéréssel az első találkozásunk miatt! - mondta, ha már itt volt, jobb túlesni rajta.

- Oh, igen. Az nem mindennapi volt! - hunyorgott felé

- Meg kell értened, hogy a vonzó illatod miatt történt, és azt hittem, hogy csak Aiden aznapi játékszere vagy. - magyarázta szemlesütve

- Felejtsük el! - legyintett a nő - De a húgomtól mit akarsz? Az ő illata is vonzó? - vigyorgott rá

- Nem. Ami azt illeti, neki még nincs saját illata. Az később alakul ki, mielőtt átváltozna. Most csak sima emberszaga  van.

- Értem. Csak figyelmeztetnélek, hogy kicsinállak, ha ártasz neki! - mutatott rá fenyegetően

- Jó fiú leszek! - emelte kezét a szívére - Nem teszek semmi olyat, amit ő ne akarna. - tette hozzá kajánul vigyorogva, majd sarkon fordult.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Onde histórias criam vida. Descubra agora