14. Leforrázva

383 34 15
                                    

Lena a mosdóba rohant. Nagyon feldühítette ez a nőszemély. Előbukkan a semmiből, és azt várja, hogy úgy viselkedjen vele, mintha mi sem történt volna. Holott ő tehet mindenről! Bosszúsan tört át a csevegő és táncoló tömegen, amikor neki ütközött valakinek. A férfi lassan fordult felé, miközben a zakójára löttyent pezsgőt törölgette.

- Ne haragudj! Az én hibám volt! - szabadkozott Lena, mire a másik rámosolygott.

- Semmi baj! - a tekintetük egymásba fúródott. Hatalmas, tengerkék szemei voltak és szőke haja. - Amúgy is melegem volt. Legalább van indokom kibújni a zakómból... - mondta, miközben levette magáról.

- Ennyire szabályoz az etikett? - hunyorgott felé Lena.

- Nem. Az anyám! - forgatta meg a szemeit, mire mindketten jót nevettek. Majd zavartan álltak egymással szemben.

- Lena vagyok. - szólalt meg végül.

- Oh, igen. A menyasszony húga. - bólintott - Én meg Langdon. - nyújtotta felé a kezét, mire a lány kézfogásra számított, de helyette az megcsókolta, ami zavarba ejtette, de valahol tetszett is neki. Nem volt túl magas, kb. 185 lehetett, se túl izmos, ami a többi férfi között furcsa volt...

- Bocsi, hogy megkérdezem, de nem tudom nem észrevenni, hogy más vagy. - hadarta, ami eszébe jutott - Te is ember vagy?

- Igen! - nevetett fel és kivillantak hibátlan, hófehér fogai - Még nem változtam át! Képzelheted, milyen kisebbségi komplexusom van a sok "igazi férfi" között! - gesztikulált időző jelet, miközben körbe intett fejével a teremben. Lena felnevett ezen...

- Nekem ne mondd! Üdv, sorstárs! - kacsintott rá pajkosan vigyorogva. - Most viszont tényleg mennem kell a mosdóba! Ne haragudj! - fordult el tőle, de a srác utána nyúlt.

- Megvárhatlak? - kérdezte, majd zavartan elengedte a kezét - Mármint ha van kedved beszélgetni esetleg... - Lena nem tudta mit mondjon. Hezitált... - Oh, és egyébként remek táncos is vagyok! - húzta ki magát a lány előtt a hózentrógerét megmarkolva, aki erre már nem tudott nemet mondani.

- Benne vagyok! - mosolygott rá.

***

Rayner a terem túlsó végén pillantotta meg Lenát, amint egy másik férfival beszélget. Amint közelebb ért, látta, hogy átváltozás előtt álló fiatallal. Szöges ellentétei voltak egymásnak. A fiú szőke haja és kék szeme, szinte természetellenesen tökéletes volt.

Valamin felnevettek, majd a lány rákacsintott. Mi a fasz?! - tombolt legbelül, de látta, hogy épp külön válnak útjaik, amikor a másik megfogta Lena csuklóját. Miről beszélhettek?! - dühöngött, de ekkor Deore karolt belé.

- Feldúlt vagy, uram! - szólította meg, mire rá nézett - Gyere, üljünk le, mielőtt mások is megérzik a belőled áradó energiát! - súgta, és az asztalához kezdte húzni.

Igaza volt! A Segítőnek itt mindenkinél jobbak az érzekei, de nem engedheti meg magának, hogy tovább hergelje az indulatait, mert azt már a többi vámpír is észlelné. Hogy magyarázná akkor ki, hogy laposra akar verni egy kölyköt?!

***

Mikor Lena végzett a mosdóban, már tálalták a főételt, de Rayner nem ült a helyén. Kicsit furcsállta, de majdcsak előkerül, gondolta, és csatlakozott Audreyékhoz. Miután befejezték az étkezést, a nyitótánc következett, ami után a lány érezte, hogy hátulról megkopogtatják a vállát. Mikor fel pillantott, Langdon hajolt meg előtte, felé nyújtott kézzel.

- Kisasszony, megtisztelne egy tánccal? - kérdezte a szemöldökét vonzón felvonva. Lena boldogan csúsztatta kezét a tenyerébe, majd a tánctérre sétáltak. A zenekar a legkülönfélébb tánczenéket játszotta, nagyon ügyesek voltak, és Langdon valóban kiválóan táncolt. Úgy vezette a parketten, hogy gondolkoznia sem kellett a lépéseken, teljesen ellazult a karjaiban, és sodródott a zene ritmusára.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora