15. Féktelenül

460 42 5
                                    

Rayner úgy kapott a mellkasához, mint akit meglőttek. A lány szavai tőrként hasítottak bele. Ismét igaza volt! A fiú megkaphatja, a magáévá teheti minden lehetséges módon... Kurva életbe! - szitkozódott magában, mire Deore mellé portált és a karját megszorítva a hálószobájában bukkantak elő.

- Ezt meg miért csináltad?! - üvöltött szegény nőre.

- Ne haragudj, de vibrált körülötted a levegő. Muszáj voltam tenni valamit, hogy mások észre ne vegyék!

- Tessék?! - csattant fel hitetlenkedve, mire a másik csak bólogatott. Igen, valóban feldúlt volt, de hogy ekkora energiát bocsátott volna ki a dühe...? Neeem, ilyet még csak Aidennél tapasztalt, mikor első alkalommal rámászott Audreyra... és ők akkor már elrendelt pár voltak. - cikáztak a gondolatai. Most akkor mégis mi a fasz van?

- Bele fogok ebbe őrülni! - szólalt meg végül elcsüggedve.

- Könnyebb, ha nem találkoztok?

- Igen. Vagyis, talán... - gondolt a kukkolásra, mert nem tudott távol maradni tőle - Az útjaink úgyis keresztezik egymást...

- Egyelőre a lagziról kimentelek, ha gondolod...

- Mondd, hogy unatkoztam. Úgysem fog hiányolni senki sem...

Mikor Deore távozott, izgatottan nyúlt bele a mellénye zsebébe, hogy megnézze, mit kapott.

Remegő kézzel hajtogatta ki az apró testszínű ruhadarabot. Nem volt rajta semmi szexis; testszínű, puha, lézervágott bugyi volt. Olyan egyszerű, mint amilyen ártatlan a lány... de ha arra gondolt, hogy most csupasz fenékkel táncikál odalent a fiúval, azonnal dühbe gurult. Érezte, hogy gyorsult a szívverése, nem tudott higgadt maradni.

Valamit tennie kell! - gyűrte a tenyerébe a bugyit, majd az éjjeliszekrényre csapott és visszaportált a buliba.

Lassú, latin zene szólt; és a fiú épp hátradöntötte a lányt, aki beleakasztotta a lábát a partnere combjába, így a szoknya hasítéka magasan szétnyílt. A srác is észrevette, mert a térdétől kezdve lassan felfelé kezdett simítani Darlene lábán... Itt pattant el az a bizonyos húr!

Anélkül, hogy felfogta volna, mit tesz, átrontott a tömegen és megragadta a lány karját. Lena dühösen és döbbenten meredt rá.

- Mit csinálsz? - sziszegte felé.

- Elnézést, uram... - kezdte a kölyök, de leintette.

- Most velem jössz! - szorította továbbra is Lenát, majd a szobájában bukkantak elő.

- Azonnal vigyél vissza! - tombolt a lány - Ehhez nincs jogod! - mutatott rá fenyegetően.

- Oh! - forgatta meg a szemét - És nézzem nyugodtan, ahogy bugyi nélkül vonaglassz a kis nyikhaj karjai közt?

- Egy: ő nem nyikhaj! Langdonnek hívják, és nagyon kedves! Kettő: azt csinálok, amit akarok, úgyhogy azonnal vigyél vissza!

- Nem! - kiáltott rá túl hangosan, mire Lena összerezzent - Ne haragudj! Nem vihetlek vissza! - folytatta higgadtabban.

- Miért nem? - kérdezte nyöszörögve.

- Mert megőrítesz! - fújta ki a levegőt dühösen - Olyan hatással vagy rám, amit elképzelni sem tudtam! Deore szerint te vagy az én Kisértésem...

- A mid? - kacagott fel Lena

- A Fény próbára tesz, hogy megtartom e a neki tett eskümet. - magyarázta.

- Hát, eddig elég rosszul áll a szénád... tekintve, hogy most is a szobádba rángattál egy másik férfi karjaiból. - vonta fel a szemöldökét.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora