13. Valami készül

390 41 5
                                    

Nézi, ahogy Rayner egy Szolgalóhoz megy és súg valamit a fülébe, mire az bólogat és ő megveregeti a vállát. Széles vigyorral az arcán indul vissza hozzá, az asztalukhoz. Főhelyen ülnek, mint tanúk, az ifjú párral együtt, akik most a gratulációkat fogadják és fotózkodnak.

Eszméletlen jól néz ki ez a pasi! - állapítja meg magában. Tele a terem sármos vámpírokkal, de egy sem kelti fel az érdeklődését, csak ő. Ez a marcona viking "ítéletharcos".

Ugyanolyan kockás tweed öltönyt viselt, mint Aiden, de fehér helyett fekete inggel, aminek az ujját azonnal felhajtotta, ahogy lelökte a zakóját a székre. Így viszont kirajzolódott tökéletesen izmos felsőteste és láthatóvá váltak a tetoválásai is. A legtöbb előkelő összesúgott mögötte.  A Harcosok között is nagydarab volt, és különcnek számított a megjelenése miatt is. De neki tetszett rajta minden; a tetkók, a piercingek, a felnyírt, befont haja, a bőr karkötők... Picsába, hogy már megint itt tart! - szidta magát, miközben a férfi leült mellé.

- Hoztam még egy italt! - nyújtotta felé a whiskys poharat - És jeleztem, hogy mi nem óhajtunk pezsgőzni a későbbiekben sem. - vigyorgott.

- Tudod, hogy így elég hamar be fogok ám csípni, ugye? - kortyolt egyet - Mit fognak aztán szólni ezek az előkelő népek? - pislogott körbe és látta, hogy többen is őket figyelik.

- Kit érdekelnek?! - dőlt hátra hanyagul a széken a férfi - Szerinted le lehet már venni ezt a nyomorult nyakkendőt? - lazította meg a nyakában.

- Nem most mondtad, hogy kit érdekel?! - hunyorgott felé, miközben levette a koszorút a fejéről és az asztal közepére tette.

- Jogos. - bólintott Rayner, majd a nyakkendőjét a farzsebébe gyömöszölte.

- És mikor táncoltatsz meg? - nézett rá csábosan.

- Én nem táncolok! - rázta meg a fejét határozottan, mire Lena a kezét az asztal alatt a combja belső részére csúsztatta.

- Ez biztos? - lehelte felé - Mert tudod, akkor kénytelen leszel végignézni, ahogy másokkal táncolok... - A férfi szemében egy pillanatra megvillant valami, majd gúnyosan elmosolyodott.

- Igazán, kicsilány? - vigyorgott felé, majd a szoknyája hasítékán benyúlva egyenesen a puncijára szorította a tenyerét. Lena fülig vörösödött, és azonnal nedvesedni kezdett odalent... - Nem biztos, hogy fel akarsz majd állni mellőlem táncikálni... - dörmögte, miközben egy ujját a csiklójához nyomta, mire akaratlanul felnyögött. Rayner önelégülten felhorkantott, és még intenzívebben kezdte dörzsölni.

***

- Kedves uram! - vonaglott meg a keze alatt a lány csípője - Ezt a játékot ketten játsszák! - villantott felé egy ördögi mosolyt, majd határozottan rá markolt a hímtagjára. - Attól hogy szűz vagyok, láttam már pornót... - súgta, miközben végigsimított a teljes hosszán, majd a makkját kezdte ütemesen cirógatni, fel és le, fel és le... Rayner teljesen ledermedt, a farka pedig most kezdett csak elemében lenni... Ne, ne, ne! - pánikolt, amikor észlelte, hogy egy nő közelít feléjük.

- Jönnek! - súgta köhögést imitálva, mire mindketten vissza húzták a kezüket.

- Elnézést kérek a zavarásért, de már nem bírtam tovább várni! - mosolygott a barna, rövid hajú nő Darlene felé.

- 5 percet sem?! - dünnyögte az orra alatt Rayner bosszúsan, de a nő hallhatta.

- Megbocsát...? - nézett rá kérdőn.

- Rayner Collings. Harcos. És maga?

- Celeste Lancaster.

- Elit. Remek. - forgatta meg a szemét - Mit akar?

- Magától semmit. A kisasszonyhoz jöttem.

- Hozzám? - pislogott Lena, mire a nő bólintott.

- Darlene Haestingas? - kérdezte tőle nyájasan mosolyogva.

- Igen...?

- Én vagyok az. Édesanyád barátnője. Bár nem emlékezhetsz rám, olyan kicsi voltál még...

- Ja! - horkantott fel Lena - Vagy inkább azért mert az összes emlékünket kitörölted?! - vágta hozzá szemrebbenés nélkül, amiért nagyon büszke volt a lányra. Úgy kell neki! Megérdemelte!

- Bocsáss meg nekem miatta! - sütötte le a szemét - Nem tudtam józanul gondolkodni. Bepánikoltam. Úgy gondoltam, a tudatlanság megóv majd benneteket...

- Csak akkor nem kellett volna megfeledkezned róluk! - vágta hozzá Rayner.

- Valóban. Annyira csak arra koncentráltam, hogy Lena egyidős a fiammal, hogy Audreyról meg is feledkeztem. - egy pillanatra elcsuklott a hangja, majd folytatta - Hálát adok a Fénynek, hogy még időben megtalálta, és össze hozta egy nagyszerű férfival! Ha valami történt volna vele, akkor az az én lelkemen száradna! - törölt le egy könnycseppet a szeme sarkából - De téged nem hagylak mostmár egyedül! - szorította meg a lány kezét - Anyád helyett, anyád leszek! Gondoskodni fogok rólad!

- Elnézést! - rántotta el Lena a kezét - De annyi év után mi változott? Miért nem keresett vagy segített rajtunk, amíg állami gondozásban voltunk?! Gyakorlatilag a nővérem nevelt fel! Halálra dolgozta magát, hogy én tanulhassak! Na, akkor kellett volna segítenie! Most részemről Hölgyem, elmehet a büdös picsába! - köpte felé, majd kitolta maga alól a széket és elviharzott.

Rayner tátott szájjal bámult utána, de Celeste is sűrűn pislogott maga elé.

- A legjobbakat! - biccentett felé röviden, majd elindult megkeresni a tüzes kis bestiáját, hogy ott folytathassák, ahol abbamaradt...

Egy rövidke rész még grátiszba, de szerintem annál tüzesebb... 🥵

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Onde histórias criam vida. Descubra agora