12. Nagy nap

396 41 20
                                    

Rayner kezdett besokallni a millió virág, kristály poharak és színes ruhákba öltözött vámpírok bájcsevelye között. Úgy érezte, fuldoklik, ezért a szalonba osont és behúzta maga után a tolóajtót is. De mikor megfordult, a bárpultnál azt az embert pillantotta meg, akire a legkevésbé számított: Darlenet, méghozzá Avery társaságában. A lány keresztbe tett lábakkal ült a bárszéken. A ruhája a combja közepén szétnyílt, így megcsodálhatta formás, meztelen lábait. Ezüstösen csillogó körömcipőt viselt, amiről az villant a fejébe, bárcsak ebben kulcsolná a lábait a dereka köré, miközben...

- Neked is tölthetek? - szakította meg a gondolatmenetét Avery.

- Ja. - kapta el a tekintetét a lány testéről, aki lesütötte a szemét - Mit isztok?

- Valami erőset kért a hölgy.

- Oh, igazán? - vigyorgott felé Rayner, mire Lena végre a szemébe nézett.

- Izgulok. - vonta meg a vállát, miközben végig mérte - Jól áll az öltöny! - mosolygott gyengéden. Francba! Neki kellett volna először bókolnia! Mekkora barom!

- Te is nagyon csinos vagy! - dörmögte zavartan és érezte Avery sunyi tekintetét, mire egy "meg ne próbálj bármit is beszólni" gyilkos pillantást küldött felé.

- Scotchot, haver? - kérdezte inkább.

- Ja. A szokásosat. - bólintott, de a lány is csatlakozott hozzá.

- Nekem is! - kocogtatta meg a pultot tökéletesre manikűrözött körmeivel, amiről megint az jutott eszébe, hogyan tudná vele végigkarmolni a hátát...

- Akkor csatlakozom én is! - öntött mindhárom pohárba Macallant a társa.

- Fenékig! - nyúlt azonnal a pohár után Darlene és gyorsan kiitta. - Mennyi időnk van még?

- Még 20 perc - pillantott le Cartier órájára Avery. Nagyzolós... - gondolta magában.

- Akkor jobb lesz, ha megnézem a menyasszonyt. - állt talpra, majd vett egy nagy levegőt.

- Miért izgulsz? - kérdezte Rayner hirtelen, meggondolatlanul.

- Hát, csak nézz rám! - igazgatta meg zavartan a ruháját - A ház tele van vámpírokkal! Mindenki úgy néz ki, mintha a Vogue címlapjáról mászott volna le. Én meg csak egy jelentéktelen ember vagyok... - sóhajtotta.

- Ugyan, mind így kezdtük! - bíztatta Avery - És én az átváltozás után se nőttem akkorára, mint egyesek! - biccentett fejével nevetve Raynerre.

- Így van. Az összes jelenlévő hölgy volt a te cipődben! - És hidd el, gyönyörű vagy! - akarta mondani, de ezt a részét inkább megtartotta magának.

- Felkísérhetem, kisasszony? - nyújtotta a karját Avery a lány felé, aki mosolyogva belekarolt.

- Köszönöm. Legalább te feldobod a megjelenésemet! - mondta, majd távoztak.

Ehhez a naphoz sokkal több piára lesz szükség! - gondolta Rayner, és öntött még egy pohárral...

***

Miközben Avery felkísérte az emeletre, hallotta, hogy többen is összesúgtak a háta mögött. Szerencsére nem értette, mit mondanak, mert akkor biztos kiosztotta volna őket, akármilyen Elit tagok is. De ez a nap most Audrey és Aiden boldogságáról szól! - emlékeztette magát, majd benyitott a menyasszonyhoz.

- Készen állsz? - kérdezte, miközben megigazgatta az uszálya fodrait.

- Igen! Csak mocskosul izgulok! - remegett meg a nővére hangja - Itt ez a sok előkelőség és nekem fogalmam sincs az etikettről, a szokásokról vagy úgy egyébként a Rendről. Mi van, ha elszúrok valamit? - tördelte idegesen a kezeit.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant