27. Világos

367 39 14
                                    

Lena fáradtan kotorászott a táskájában, hogy kinyissa a lakása ajtaját, de sehol nem találta a kulcsait...

Egész éjjel bent volt a rendőrségen, ahol alaposan kifaggatták. A csuklóját volt a legnehezebb kimagyaráznia, de végül elhitték, hogy egy konyhai baleset okozta a vágást, amit a támadó kutyája kiszagolhatott... ettől jobb hazugság sajnos nem jutott az eszébe. Szerencsére a harapásnyomot sem kezdték el külön vizsgálgatni... elég hamar rájöttek volna, hogy nem állattól származik.

Végre meglett a kulcs és megkönnyebbülten nyitott be, de a látvány letaglózta.

Rayner félmeztelenül, a konyhapultra dőlve aludt.

Még így is, hogy csak önmaga árnyéka volt, iszonyat szexisen nézett ki. Legszívesebben leteperte volna. Végigcsókolta volna az összes tetoválást a bőrén, majd átadta volna magát az erős karjainak...

- Krhmm! - köszörülte meg a torkát, lerúgta a cipőit és lepakolt, hogy magát és a férfit is észhez térítse.

A Harcos hunyorogva pillantott fel rá, majd megdörzsölte a szemét és nagyot ásított. A konyhai ledek fényei hátulról világították meg; ügyesen leeresztette az összes redőnyt.

- Hello! - szólalt meg könnyedén.

- Hello?! Már megbocsáss, de mi a faszt keresel nálam? Ja, és csakhogy tudd körözött személy vagy!

- Igazán? - vigyorgott úgy, hogy kivillantak a szemfogai - Szívesen meghallgatom, milyen személyleírást adtál le rólam... - állt fel a bárszékről és lassan a lány felé sétált. Lapos hasa most is kockás  volt. Mellizmai megfeszültek, ahogy zsebredugta a kezét a derekán vészesen alacsonyra csúszó, szakadt farmernadrágba. Utálta, hogy még mindig hatással volt rá a puszta közelsége is, miközben boldog párkapcsolatban élt Langdonnal... Picsába!

- Sötét volt. Maszkot viselt. Nem láttam jól. Féltem. - sorolta Lena azokat a mondatokat, amiket a rendőröknek is.

Rayner közvetlenül előtte állt meg. A lány gyomra borsónyira zsugorodott.

- Nekem nem úgy tűnt, hogy féltél volna. Mégis mit akartál csinálni azzal a két Árnyékkal?

- Nem tudom... - sütötte le a szemét. Tényleg fogalma sem volt róla.

- Meghalhattál volna. - mondta ki Rayner azt, amit ő is tudott.

- Te is. - vágott vissza, mire a másik felhorkantott.

- Nekem ez a dolgom! De te mit kerestél ott? Hogy kerültél oda?

- Nem tudom. Egyszer csak ott voltam. És mikor megláttalak, nem gondolkoztam tovább.

- Miért? - lehelte mély hangon eltűnődve.

- Mert úgy néztél ki, mint aki feladja! - mondta egyenesen a szemébe, s a férfi elkomorodott.

- Lehet, hogy fel is adtam. - fordított hátat neki, de Lena utána nyúlt és visszarántotta.

- Szarul nézel ki. - mutatott végig rajta - Mégis mit művelsz?!

- Kössz az aggódást, de tartogasd másnak!

- Komolyan?! - csattant fel Lena - Komolyan így akarsz viselkedni velem?

- Nincs más választásom. Vagy azt akarod, hogy legyünk barátok? - forgatta meg a szemeit színpadiasan.

- Nem, de bunkónak lenned sem kötelező!

- Jó. Legyen, "Hercegnőm", ahogy te akarod!

- Nem vagyok a hercegnőd!

- Ja, tényleg! El is felejtettem már, hogy te a "Lanny"-é vagy! - kapott a szívéhez hüledezve - Juuuj! Most akkor ki a bunkó?!

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Where stories live. Discover now