45. Sors

372 45 15
                                    

Raynernek szörnyen rossz érzése volt miután Audrey elmesélte neki, hogy Lena mindent tud és annyira kiakadt, hogy a saját nővérét is megfenyegette a felhúzott redőnyökkel.

Ezek után már meg sem lepődött, hogy nem válaszolt a hívásaira! Teljesen kikelt magából... ki tudja, mit forgathat a fejében?!

Próbált pihenni, de nem bírt. Minden gondolatát ő töltötte ki, ezért eldöntötte, olyat csinál, amit a 829 éve alatt még soha.

Ellátogat a Fényhez.

Tartott tőle, mert azt mondják, mindenkinek más alakban jelenik meg. Belelát az ember lelkébe, ismeri a gondolatait, vágyait, titkait... de ha most, ebben az elcseszett helyzetben nem mer elé állni, akkor sosem fog. Márpedig most válaszokra van szüksége!

Elővette a nagy dobozt az ágya alól és elkezdte szépen körbe rendezni a holdköveket a padlón: fekete, fehér, fekete, fehér... Miután ezzel megvolt, gyertyát gyújtott és letelepedett középre. Reméli, így kell...

Egy darabig eltűnődve nézte a kezei közt reszkető lángot, majd elszánva magát nagy levegőt vett és lehunyta a szemét.

Nem tudta, mennyi idő után jött létre a kapcsolat, mert a módosult tudatállapotban nem működik az időérzék, de egyszer csak egy fehér, fényes térben találta magát.

Körbenézett és egy apró, fehérbe öltözött alakot látott valamivel távolabb. Háttal állt neki és csuklyát viselt, viszont a lépteinek zajától szembe fordult vele.

A felismeréstől megtorpant.

- Móðir! - lehelte erőtlenül.

- Min mǫgr! Már vártalak! - mosolygott felé a nő, aki az édesanyja szakasztott képmása volt. Vörös haja körülölelte az arcát, smaragdzöld szemei boldogan csillogtak, miközben kitárta felé a karjait.

Rayner gondolkodás nélkül vetette bele magát az ölelésébe.

- Annyira hiányzol! - zokogta bele a hajába. Az évszázadokon át elfojtott érzelmei most mind a felszínre törtek, nem tudta őket tovább kordában tartani.

- Sssss! - simogatta gyengéden a hátát - Nem hullhatsz most darabokra! Erősnek kell lenned!

- A lány miatt? - kérdezte lenyelve a könnyeit.

- Mit gondolsz? - mosolygott gyengéden - Minden miatta van!

- Hogyhogy? - szipogta.

- Wyrd. - magyarázta az ősi nyelven - Ő a te boldogságod! A lány neked lett teremtve.

- De miért? Nem értem...

- A halálom után megkeményedett a szíved. Remek Harcossá váltál, de a lelked egyre üresebb, egyre sivárabb lett... Fohászkodtam... Rengeteget könyörögtem érted, s a Fény megteremtette Darlenet, de azzal a feltétellel, hogy neked kell felismerned benne a megváltásodat.

- Ezek szerint elbuktam?

- Akkor nem jöttél volna ide! A lelked mélyén mindig is érezted, csak féltél, ugye? - kérdezte, miközben odaadóan cirógatta.

Rayner szó nélkül bólintott.

- Elkéstem a felismeréssel?

- Még nem... de sietned kell!

- Bajban van?

- Az attól függ... - mosolygott sejtelmesen.

- Kérlek! - tolta el magától, hogy a szemébe nézhessen - Mondd, hogy minden rendben lesz!

- A jövőről nem árulhatok el semmit. - rázta meg a fejét, majd arcon csókolta és megszorította a karját -Emlékezz a gyökereidre, emlékezz arra, hogy ki vagy! - mondta, majd köddé vált, a következő pillanatban újra a szobájában ült.

A gyertya faggyúja hosszú csíkokban dermedt a kezére és a padlóra. Elfújta majd megkönnyebbülten, újult erővel állt fel: Darlene Haestingas, Elska!

Napnyugta előtt 2 perccel a folyosón várta Audreyt. Abban egyeztek meg, hogy mindketten mennek Lenához, hogy közösen rendezzék a dolgaikat.

- Anyuci siet vissza hozzád! - lépett ki a szőke az ajtón, miközben megcsókolta Herleyt és Aident.

- Sok sikert! - mosolygott a férfi, mire mindketten bólintottak.

- És? Mit fogsz mondani neki? - nézett rá kérdőn a nő.

- Az igazat. Hogy mostmár tudom mit akarok! - mondta egy vágyakozó mosollyal az arcán.

- Na, végre! - veregette meg nevetve a vállát Audrey és illantak.

De amint megtestesültek a lakásban, lefagyott a mosoly az arcukról.

- Mi ez a szag? - takarta el Audrey az orrát és a száját a pulóvere ujjával.

- Farkas. - morogta Rayner összeszorított fogakkal. Mindent átjárt a feromonja. Bosszantóan erős volt.

- Georgina?

- Lehet...

- Lena! - kiáltott pánikolva Audrey, de hiába.

Mindketten érezték, hogy nincs itthon.

- Hová mehetett?

- Nem tudom... Megpróbálom felhívni. - vette elő a mobilját, de a Harcos leintette, amint megpillantotta a készülékét a konyhaasztalon 3 levéllel együtt.

A félelem lassan kúszott felfelé a gerincén... Óvatosan lépett közelebb egy összetört csésze darabjai között.

- Ez a tiéd! - nyújtotta az egyiket Audreynak, aki azonnal szétnyitotta és olvasni kezdte:

-"Minden zavaros körülöttem... Időre van szükségem! Azt mondtad, bízzak a Fényben, hát megteszem. Ő tudja, mi a sorsom! Ne keressetek! Szivecske: L." - összegyűrte a papírt és rettegve Raynerre nézett.

Ebben a pillanatban Langdon jelent meg mellettük.

- Mi történt itt? - fintorgott - Hol van Lena?

- Nem tudjuk. - ölelte meg őt gyorsan Audrey - Te mit keresel itt? - kérdezte.

- Most kaptam egy jelentős összeget tőle. - mutatta a telefonja kijelzőjét a szöszi felé - Nem értem, mi folyik itt...

- Tessék! - nyomta Rayner a borítékot a kezébe - Ezt neked írta...

Langdon azonnal kibontotta. Egy közös fotójuk volt benne. Megfordította és  olvasni kezdte:

- "Ne hagyd, hogy a szüleid tönkre tegyenek! Te jó ember vagy! Éld úgy az életedet, ahogy csak szeretnéd! Mindig van választásod, ezt sose feledd! Köszönök neked mindent! A te Hercegnőd" - zavartan pillantott fel - Van még valami! "Tom Odell:  Another love" Ez mi?

- Búcsúzik! - sírta el magát Audrey - Hallgasd majd meg! - szipogta.

- Te is kaptál! - nézett most Lanny rá.

Rayner bólintott, de nem mozdult.

- Nyisd már ki! Telik az idő! - rivallt rá Audrey, amitől észhez tért. Igaza volt... gyorsan feltépte, majd döbbenten tanulmányozta az előbukkanó fényképet. Ő nem is tudott róla! A hüvelykujjával végig simított a lány arcán, majd lassan megfordította...

-"So you can keep me
Inside the pocket of your ripped jeans..." - olvasta, majd felpillantott.

- Ed Sheeran: Photograph. - mondta a nő, de most rohadtul nem érdekelte holmi zenehallgatás.

- Hazamegyek Averyért. Azonosítania kell a farkaslány szagát! - mondta, és a fotót a farmerja zsebébe csúsztatva elillant.


https://youtu.be/Jkj36B1YuDU?si=1eIfDV4ntfzcckSY

https://youtu.be/HpphFd_mzXE?si=GP6kEEyOm8gs4nEF

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora