8. Netflix&Chill

420 44 3
                                    

Lena tudta, hogy most erősnek kell lennie!

Bármennyire vonzó is a férfi, nem térhet el a tervtől! A félrevezetés eddig tökéletesen ment, mert Rayner épp készült rámarkolni a fenekére, de erre ő a mellkasánál fogva ellökte magától. A vámpír értetlenül nézett rá.

- Már megbocsáss, de mégis mit akartál most csinálni? - kérdezte csípőre tett kézzel.

- Te hívtál át! - csattant fel a férfi

- Igen, áthívtalak ágyat mozgatni. - mondta ártatlanul - Szerinted elbírom cipelni egyedül ezt a monstrumot a másik szobába?

Rayner arca megkeményedett, leesett neki, hogy most igencsak fel lett ültetve. Úgy kell neki! - kuncogott rajta magában.

- Miért? Mire számítottál? - nevetett a fancsali arckifejezésén, amit abban a pillanatban megbánt, mikor felkenődött az ajtófélfára.

Rayner egy szempillantás alatt elkapta a csuklóit, amiket a feje felett leszorított, majd teljes testével hozzányomult. Az ajkaihoz hajolt, de nem csókolta meg őket, hanem belesuttogta:

- Eljön még a nap, mikor könyörögni fogsz azért, hogy megdugjalak. Lehet, hogy nem ma, vagy nem holnap, de eljön, és én tudok várni! - A nyakához hajolt és a szakállával végigcsiklandozta a bőrét, amibe beleborzongott - Rossz emberrel húztál ujjat kislány! - dörmögte, miközben még erősebben hozzápréselte magát, majd a következő pillanatban elengedte.

Lena kapkodva szedte a levegőt, totál beindult... Picsába! Még fordítva fog elsülni a puska... - szidta magát gondolatban, de Rayner már meg is emelte az ágyat az egyik végénél.

- Munkára! - utasította, majd elkezdtek pakolászni. Amikor egy a helyére került, a férfi azonnal ugrott a következőhöz, így körülbelül fél óra alatt végeztek is mindennel.

- Ennyi? - kérdezte

- Aha. Köszi. - fújta ki magát Lena, aki a alaposan elfáradt a cipekedésben.

- Akkor megyek. - indult el az ajtó felé és már dugta is a lábát a bakancsába, de ő nem akarta, hogy elmenjen. Többet időt akart vele lenni...

- Rayner, várj! - szólalt meg végül, mire a vámpír ránézett - Bocsi a kis tréfáért, de szerettem volna ha tudod, hogy nem vagyok "olyan" lány...

- Oké - bólintott - Mostmár tudom. - és folytatta a cipőhúzást.

- Szeretném megköszönni egyébként a segítséget! - tette hozzá, hogy nyújtsa az időt - És a doboz is nagyon tetszett! Ma biztos be is kuckózok vele az ágyamba, és nézek valami baromságot. - hadarta, miközben Rayner már a kilincsért nyúlt.

- Nincs mit. - mondta, s már nyitotta is az ajtót.

- Nem akarsz csatlakozni? - bökte ki végszóra, de érezte, hogy fülig bele is pirult. A gyomra görcsbe rándult. Mi lesz, ha most elutasítja?! - Van még söröm is! - mosolygott zavartan.

Rayner elgondolkodva nézte, majd hirtelen a vállára vetette és berontott vele a hálószobába. A meglepettségtől megszólalni sem bírt. A férfi az ágyra lökte, majd befeküdt a lábai közé.

- Te boszorkány! Ismét megpróbálsz elcsábítani? - kérdezte, miközben az ágyékát hozzányomta.

- Nem. Én nem! - próbált tiltakozni, de közben a lábaival átkulcsolta a derekát, mert a puncija nagyon is kívánta... - Nekünk nem szabad! Vagyis NEKED nem szabad! - hangsúlyozta.

- Te ne velem törődj, hanem azzal, amire vágysz. - lehelte az ajkaiba csábítóan.

- Csókolj meg! - suttogta alig hallhatóan, miközben hozzádörzsölte magát a megkeményedett farkához.

- Neeem, kislány. - mosolyodott el - Én nem szerethetek, így nem csókolózom. De bármi mást kérhetsz...

Lena szívébe tőrként hasított a felismerés. Nem, ezt ő így nem akarja.

- Nem fog menni. - nyögte ki rekedten, mert gombóc gyűlt a torkába, s érezte, hogy egy könnycsepp csorog végig az arcán.

- Mi a baj? - kérdezte Rayner, miközben legördült róla és hüvelykujjával megtörölte a szemét. Az arcvonásai ellágyultak.

- Képtelen vagyok így lefeküdni veled, bármennyire is kívánlak! - vallotta be az igazságot szipogva.

- De miért? - ráncolta a homlokát

- Mert én nem vagyok "olyan lány"! - hangsúlyozta - Az előbb megbeszéltük!

- Igen. Igaz... - fújta ki a levegőt a férfi, majd a hátára feküdt - Nem könnyíted meg a helyzetemet...

Lena érdeklődve felkönyökölt és ránézett.

- Hogy érted?

- Hát, úgy, hogy én is kívánlak! - vigyorgott rá tökéletes, hófehér fogaival - Amióta először megláttalak. - tette hozzá már sokkal komolyabban, majd felült - Most jól esne az a sör! - szállt ki az ágyból - Te is kérsz? - fordult vissza az ajtóból

- Neeem - rázta meg a fejét - Nálam 3 a limit, és reggel dolgoznom kell.

- Oké. - bólintott - Mást?

- A Netflixes dobozod a hűtő melletti szekrényben van! Nézhetnénk valamit... - mondta óvatosan.

- Csak, ha én választhatok! - vágta rá azonnal

- Legyen! - kapcsolta be a Tv-t, majd gyorsan elment pisilni. Mire visszatért, Rayner az ágyban feküdt és veszettül nyomkodta a távirányítót.

- Ezt a sok szart! - háborgott

- Zavar, ha átveszem a pizsamámat? - kérdezte

- Láttalak már benne - vonta meg a vállát, ami igaz volt.

- Csak mert, szerintem úgyis elalszom... - csukta be a fürdőszoba ajtaját...

***

Raynerben kavarogtak az érzelmek.

Szexelni indult, aztán elutasították, befogták házimunkára, ismét elutasították és most filmezni készül egy lánnyal. Sosem csinált még ilyet... furcsa volt az egész. Neki a nőkkel való kapcsolat kimerült a testi szükségleteinek kielégítésével.

Persze, ott volt még Deore, aki mellette van már kb. 300 éve, de vele is ugyanez volt a helyzet; használta, majd elküldte. Most mihez kezdjen Darlenevel? Legyen a barátja? Nevetségesnek hatott a gondolat...

Ismeretlen terepen járt, de esze ágában sem volt megfutamodni.

Kinyílott a fürdőszoba ajtaja, és Lena gyorsan bepattant mellé az ágyba. Másik halóruhát viselt. Ez rózsaszín volt, és hálóing. Bárcsak láthatná, milyen bugyi van alatta... - sóhajtott, miközben a lány bebújt a vékony takaró alá, eltakarva ezzel meztelen lábait. Lehet, nem is baj... - gondolta.

- Találtál valamit? - kérdezte tőle, miközben felbontott egy zacskó chipset és azonnal ropogtatni kezdte.

- Ja, fogjuk rá. Tyler Rake: A kimenekítés - Indította el a filmet, majd kivett egy csokit a dobozból, és beleharapott.

- Adsz belőle? - hajtotta fejét a lány a vállára.

Meglepődött a közeledésén, de felé tartotta az édességet. Élvezettel nézte, ahogy a szájába veszi, majd a nyúlós karamellt lenyalta az ajkáról. - Uuuh, Chris Hemsworth a főszereplő? - meredt a képernyőre - Imádom ezt a pasit! - mondta tele szájjal.

Nem tudta, erre hogy reagáljon... inkább csendben maradt, pedig legszívesebben a képernyőn keresztül megrángatta volna a pasit.

Végülis tényleg jónak bizonyult a film... kb. a felénél járhattak, amikor Darlene megfordult, és fejét az ő mellkasához nyomta. Lenézett rá és látta, hogy elaludt.

Megmerevedett. Most mégis mit csináljon?

Lehalkította a Tv-t, nehogy a hangos lövöldözés felébressze. Óvatosan átkarolta, majd miután végignézte a filmet, kikapcsolta.

Sötét lett a szobában, de ő tökéletesen látott. A nasikat fél kézzel óvatosan lepakolta az ágy mellé, a földre, majd a lány felé fordult. Milyen békésen alszik... - gondolta - És milyen átkozottul tökéletes! - simított ki egy hajtincset az arcából...

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora