22. Félresiklott

378 36 6
                                    

Rayner nehéz fejjel követte a nőt a tetőteraszra.

- Itt lesz egy kis nyugtunk. A tűzijáték majd csak később kezdődik, addig nem jön fel ide senki ilyen hidegben. - mondta neki, miközben a kijárat háta mögé húzta, a tető másik oldalára. Néhány deszka, rekeszek és kartonpapírok voltak a sarokban.

A nőn apró, fekete szoknya volt, ami alól egy szempillantás alatt kihúzta a piros bugyiját és vágyakozva megnyalta a száját. Sötét szemei éhesen csillogtak.

Rayner dermedten nézte... sok száz ilyen partneren van már túl. Az elmúlt évei során így élt nemi életet, egészen Darlene felbukkanásáig... Azóta csak magán könnyített; nem volt képes másik nőre nézni.

De most itt van. Újra a szakadék szélén. S mint egy veszélyes cimbora, úgy öleli át a régi, rossz szokás...

Legszívesebben arcon köpné most magát...

- Akkor dugunk? - rántotta vissza a valóságba a nő türelmetlen hangja.

- Fordulj a fal felé! - szólt rá unottan.

- Szórakozol velem?! - kérdezte felháborodottan, de rögtön megszeppent, amikor a karját hátra csavarva a falhoz nyomta.

- Azt mondtam, megfordulsz, és ha velem akarsz dugni, akkor az én szabályaim szerint csináljuk, oké? - suttogta fenyegetőn a fülébe, mire az csak bólogatott.

- De, ugye nem fogsz bántani? - kérdezte mostmár remegő hangon.

- Nem. - fújta ki a levegőt, miközben előhúzott egy óvszert a pénztárcájából. A nemi betegségekre immunis lenne, de véletlenül sem akart soha senkit teherbe ejteni. Megérzi a szagából, ha egy nő épp termékeny, és olyat sose választott, de jobb biztosra menni.

A farka keményen ágaskodott. Rohadt áruló! - gondolta, miközben végig görgette rajta a gumit.

- És most fogadj szót! Rendben? - kérdezte a partnerétől, aki szélesre tárt lábakkal dőlt előre. A fenekét kihívóan pucsította felé. Lassan érintette hozzá a makkját, először csak fel-le siklatta a bemenetén. Hiába nem szűz már, ehhez a mérethez elő kell készítenie a terepet.

A nő felnyögött, ahogy a makkját beleillesztette. Az ajkát beharapva pillantott hátra rá.

- Fordulj vissza! Nem nézhetsz rám közben! - parancsolta, mire zavartan visszafordult, s újra nyögött, ahogy kicsit beljebb nyomult a hüvelyébe.

- Fáj?

- Egy kicsit kellemetlen... - Rayner mélyebbre hatolt - De meg fogom szokni! - sipította küzdve a fájdalom ellen, pedig még csak félig volt bent a szerszám.

A vámpír a szemfogával felhasította a mutató- és középső ujja begyeit, hogy kiserkenjen a vére.

- Szopd! - utasította a nőt, miközben hátulról a szájába nyomta őket. Ez a módszer mindig segített a fájdalmat csillapítani, illetve regenerálódni az aktus után.

Mielőtt még felfoghatta volna a vérének ízét, egy határozott mozdulattal teljes hosszában belecsapódott a nőbe, aki fájdalmasan felkiáltott, majd extázisba kerülve fogadta a további kíméletlen lökéseit.

Innentől már koncentrálhatott a saját élvezetére. Behunyta a szemét, hogy csak az érzés maradjon, és azt képzelje maga elé, akit valóban szeretett volna...

- Rayner? - hallotta kristálytisztán a nevét a távolból, s megmerevedett az aktus közben, mert azonnal tudta, hogy ki szólította.

A hang irányába nézett, s Lena ott állt.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Where stories live. Discover now