42. Vágyak

400 45 7
                                    

Rayner és Avery egy Fekete mamba nevű klub előtt álltak meg.

- Megszomjaztunk vagy mi? - intett a társa nevetve a villódzó fények felé.

- Bemegyünk. - jelentette ki Rayner és pont leszarta, hogy a másik vele tart e vagy sem. A kidobó egy szempillantás után tovább engedte őket de amint a ruhatáron áthaladva bejutottak, földbe gyökerezett a lába.

A színpadon Lena énekelt teljesen felszabadultan és pokoli hamisan. A falatnyi ruháján megannyi flitter csillogott, és minden pasi a nyálát csorgatva figyelte, hátha kaphatnak egy rövid bepillantást a szoknyája alá.

- Azta! - hallotta maga mellett Averyt, aki szintén döbbenten figyelte a lányt - Mit csinál vöröske? És miért jöttünk most ide?

- Fogalmam sincs, haver és bárcsak tudnám! - sóhajtott, miközben tovább hallgatta a lányt:

"Help me, I'm holding on for dear life!
Won't look down, won't open my eyes!
Keep my glass full until morning light,
'Cause I'm just holding on for tonight.

On for tonight, on for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
Oh, I'm just holding on for tonight
On for tonight, on for tonight..."

Amikor vége lett a dalnak hatalmas taps és füttyvihar tört ki. Széles mosollyal ugrott Georgie nyakába, aki azonnal a kezébe nyomott egy újabb pohár margaritát.

- Köszi! Teljesen kiszáradtam... - hajtotta fel az egészet.

- Fantasztikus voltál!

- Tudom! - kuncogott boldogan - Neked is fel kell menned! Baromi jó érzés!

- Ahhoz én még nem ittam eleget. - kortyolt bele ő is az italába, majd sejtelmesen hozzá tette - Viszont egy másik fajta műsort szívesen elő adok... - simított ki egy hajtincset érzékien a Lena arcából, majd a füléhez hajolva bele suttogott: - Ne nézz oda feltűnően, de a bejárattól 2 méterre, balra áll két fickó. Vámpírok. A nagyobbik úgy nézett téged, mint egy darab húst.

Lena szívverése felgyorsult. Lopva abba az irányba pillantott, s a félelme beigazolódott. Rayner állt ott Averyvel. Mi az istent keresnek itt?!

- Bazdki! - káromkodott - Ő az aki csak dugni akar! Ő Rayner!

- Hmm... - tűnődött - És ki az a tökmag mellette?

- Avery. Ő is Harcos.

- Hát, akkor jobb lesz, ha felkötik a gatyájukat... - mosolygott ördögien Georgie, majd a haját félre söpörve bele csókolt a nyakába, az egyik kezét pedig a derekára csúsztatta.

- Mit művelsz? - merevedett meg Lena a hirtelen közeledésétől.

- Nyugiiii. Csak megnézzük, mennyire féltékeny az a faszfej! - suttogta a fülébe, miközben látványosan megmarkolta a fenekét, másik kezével pedig a hajába ragadt és hátra billentette a fejét - Most pedig megcsókollak és ajánlom, hogy élvezd! - kacsintott rá, s a következő pillanatban már össze is forrt az ajkuk.

Lena próbálta elengedni magát, vagy legalábbis úgy csinálni, ezért cirógatni kezdte a farkaslány karját...

***

- Ez máris több, mint amit ettől az estétől reméltem! - intett vigyorogva az összegabalyodott lányok felé Avery.

- Mi a faszt művelnek?! - morgott Rayner mély, birtokló hangon.

- Én úgy látom, jól érzik magukat...

- Abba kell hagyniuk!

- Nekem tetszik a látvány! - vonta meg Avery a vállát, majd mosolyogva hátra dőlt, úgy bámulta tovább őket.

Eternal desire ❤️‍🔥🔞 (2. Rész)Where stories live. Discover now